NOVI DIREKTNI VOZ NA RELACIJI EVROPA-KINA: Putovanje traje 20 dana, a prolazi se kroz ove zemlje
NAKON direktne linije između Liježa i Džengdžoua i između Liježa i Jivua, ovaj belgijski lučki grad sada ima treću direktnu vezu sa Kinom – gradom Čengdu.
Ovaj novi voz na relaciji Evropa-Kina prvi put je testiran u julu 2020. godine, a sada je ustaljena redovna veza sa polascima u trimodalnoj luci Lijež. Prvi voz je stigao iz Čengdua 2. jula 2020. Bio je natovaren medicinskom opremom namenjenom Velikoj Britaniji.
Od tada je stiglo 40 dodatnih vozova koji su prevezli više od 1.400 kontejnera. Nakon što prevezena roba stigne do luke Lijež, brodom i vozom se distribuira na područje Beneluksa i Velike Britanije. Železnička linija, koja je u početku saobraćala jednom mesečno, sada je dostigla tačku od nekoliko puta nedeljno.
Putovanje voza prolazi kroz razne zemlje, poput Kazahstana, Rusije i Poljske i traje 20 dana. Na taj način omogućava se još brža distribuciju robe do krajnjeg odredišta.
Stabilna veza
Uprkos pandemiji kovida 19 i njenim posledicama na sektor železničkog teretnog saobraćaja, Kina je dokazala svoju sposobnost da deluje pod ovim neviđenim uslovima, osiguravajući da se špedicije nastave. Pored činjenice da su se železničke linije prema Evropi obnovile početkom marta 2020. godine, otvaranje ove nove železničke pruge nekoliko meseci kasnije obezbedilo je još jednu direktnu vezu između Evrope i Kine.
Kao rezultat toga, kontejnerski terminal u Liježu uspostavio je različita partnerstva, posebno sa železničkim prevoznikom Lineas, kako bi se osiguralo da železnički saobraćaj između Čengdua i Liježa bude organizovan i nesmetano funkcioniše.
Intermodalnost u centru
Ova nova veza između trimodalne luke i Kine jača intermodalnost u železničkom prevozu, istovremeno promovišući ekološke koristi koje sa sobom nose.
- Zahvaljujući ovoj intermodalnosti biće moguće smanjiti broj kamiona na našim putevima i odgovoriti na zabrinutost Evrope s ciljem smanjenja emisije CO2 u transportu - napomenuo je, između ostalog, Emil-Luj Bertran, Generalni direktor autonomne luke Lijež.
Logistika i transport
Preporučujemo
APEL UDRUŽENjA TURISTIČKIH AGENCIJA: Bankarske garancije vode u propast
20. 10. 2020. u 17:25
SEKRETARIJAT TRANSPORTNE ZAJEDNICE: Naši špediteri su mnogo skuplji
20. 10. 2020. u 17:15
ŠTA JE RUSKI PLAN “N”: Ukrajina bi mogla da ostane bez nekoliko važnih oblasti ukoliko Moskva uspe (VIDEO)
NjIHOV primarni cilj je zaštita ruskih pograničnih regiona, kao što je Belgorod, ali sekundarni ciljevi su zauzimanje Harkova, Sumija i Dnjepropetrovska.
26. 04. 2024. u 20:00 >> 07:55
OVO JE ČOVEK KOJI JE U NIŠU NEUTRALISAO TONU TEŠKU AVIO-BOMBU SA 430 KG EKSPLOZIVA: To isto je radio 2011. u Kragujevcu i 2013. na Dorćolu
AKO igde postoji "vaga" za merenje snage ljudskog duha, koliko li bi na njenoj skali težila ona koju ima deminer Mihailo Marinković (48), iz Pančeva, pripadnik Sektora za vanredne situacije MUP Srbije? Koliko bi na njen tas stalo njegove odvažnosti, staloženosti, potpune koncentracije..., u trenutku dok je, minule nedelje u Nišu, sam prilazio neeksplodiranoj avio-bombi teškoj 1.000 kilograma koja nosi 430 kilograma eksploziva, zaostaloj iz NATO agresije?
27. 04. 2024. u 07:00
LjUDI SE ČUDE: Žika prima OGROMNU penziju - "službenik tri puta proveravao, nije mogao da veruje"
"TAJNA je u tome što je mene pokojni Aleksandar Tijanić naučio da to tako radim..."
26. 04. 2024. u 22:32
Komentari (0)