PMI: Kako izgleda digitalna poslovna transformacija iznutra?

Promo

06. 07. 2023. u 08:00 >> 21:52

KADA čujete „Philip Morris International“ (PMI) verovatno je prva asocijacija koja vam se javlja „duvanska kompanija“ ili „proizvođač cigareta“.

PMI: Како изгледа дигитална пословна трансформација изнутра?

Technovation: PMI je domaćin međunarodne konferencije na kojoj se predstavljaju tehnološke inovacije u industriji

Međutim, PMI je danas mnogo više od toga. To je kompanija koja predvodi transformaciju u duvanskoj industriji sa ciljem da se u potpunosti obustavi prodaja cigareta i paralelno prolazi kroz digitalnu transformaciju želeći da postane digitalni lider.

Korenita transformacija kompanije započela je inovacijom koja nema rok trajanja – razvojem bezdimnih proizvoda u želji da punoletnim pušačima ponudi bolji izbor od nastavka pušenja cigareta. Da bi se to postiglo, kompanija je uložila više od 10,5 milijardi dolara u istraživanje, naučnu proveru i komercijalizaciju proizvoda bez dima, koji su manje štetna alternativa cigaretama.

Sa druge strane, digitalna, odnosno organizaciona transformacija kompanije dešava se ne zbog same tehnologije već je posledica usredsređenosti na potrošače, radi unapređenja proizvoda i njihovog sveukupno boljeg korisničnog iskustva.

Šta to tačno podrazumeva?

Dobro korisničko iskustvo je ono koje potrošaču čini interakcije sa proizvodom, uslugom ili kompanijom jednostavnim i relevantnim. A zaista dobro korisničko iskustvo je ono koje se, pored toga, prilagođava potrebama pojedinca te nastoji da bude korak ispred, odnosno da predviđa njihove potrebe. Philip Morris u Srbiji zadovoljava oba kriterijuma i to na sledeći način.

Dostava u roku do 90 minuta

Na IQOS sajtu od januara ove godine korisnicima je dostupna još jedna opcija za dostavu prilikom kupovine preko interneta koja ovu prodavnicu izdvaja u odnosu na većinu ostalih internet prodavnica na tržištu Srbije. Pored standardne dostave da naručeni proizvod bude dostavljen u roku od tri radna dana, korisnicima je na raspolaganju i mogućnost brze dostave u roku od 90 minuta. U čak 16 opština u Srbiji korisnici mogu da izaberu brzu dostavu koja podrazumeva da će im porudžbina stići na navedenu adresu u roku do 90 minuta.

Together X – interaktivna platforma

Želeći da korisnicima, ponudi nova i jedinstvena iskustva kompanija je razvila Together. X, novu platformu brenda IQOS , putem koje će korisnici moći direktno da učestvuju u kreiranju događaja i iskustava koja priređuje brend. Preko interaktivne Together. X platforme za svaku aktivnost korisnici će moći da glasaju za izbor lokacije, atmosfere, muzike, pića i drugih sadržaja koje upotpunjuju njihovo iskustvo događaja. 

Prva velika Together. X žurka održaće se u subotu, 8. jula, trećeg festivalskog dana EXIT-a, kada na IQOS Together. X House stage-u nastupa DJ Caiiro, a IQOS korisnici su glasali kako će izgledati ta žurka. Nakon EXIT-a, korisnici će preko leta imati prilike da učestvuju u kreiranju nekoliko događaja upravo preko nove platforme, kao uvod u globalni Together. X događaj koji će se održati u Atini 29. septembra, koji će okupiti više od 4.000 IQOS korisnika iz celog sveta. Na ovaj način kompanija želi da proslavi pozitivne izbore svojih korisnika i stavi ih u centar svega što brend priređuje.

Inovativne platforme za partnere u prodaji

I dok kompanija prelazi sa tradicionalnog proizvodnog i distributivnog poslovanja na inovativnu naučnu i tehnološku kompaniju, IT je u centru putovanja jer je brzina kojom inovacije dolaze na tržište izuzetno važna. Reč je, zapravo, o promeni poslovanja i načina rada — uz pomoć tehnologije na način da kompanija postaje održivija, agilnija, otpornija i raznovrsnija na putu ostvarenja budućnosti bez duvanskog dima.

U tom cilju Philip Morris u Srbiji razvio je dve inovativne platforme eOrdering i DTE. eOrdering omogućava maloprodavcu da poruči PMI proizvode od distributera uz samo nekoliko klikova preko bilo kog mobilnog uređaja – talefona, laptopa, tableta..., koje mu ekskluzivni distributer kompanije dostavlja u roku od 24 sata.

Ovu platformu već četiri godine uspešno koristi oko 12.000 maloprodavaca, objekata koji imaju licencu za prodaju duvanskih i nikotinskih proizvoda.

Dok se putem DTE platforme vrši edukacija partnera u maloprodaji na različite teme, od tehnoloških aspekata kategorije bezdimnih alternativa, do najviših standarda u zaštiti maloletnika od pristupa i prodaje duvanskih i nikotinskih proizvoda, kao i monitoring u pogledu poštovanja pravila.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (0)

IZGUBIO SAM 400.000 EVRA, DUŽAN SAM JOŠ 80.000: Surova ispovest Aleksandra bivšeg kockara (VIDEO)