МОМИРОВИЋ НАЈАВИО: Први лет за Солун 21.маја , бесмислено је да се улажу милијарде у железницу, а да запослени примају минималац

Танјуг

17. 04. 2021. у 10:08 >> 11:16

МИНИСТАР грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Србије Томислав Момировића изјавио је данас да је претходна година била најгора за ваздушни саобраћај у историји авио-транспорта и истакао да је Ер Србија преживела, да постаје регионална авио-компанија, као и да ће 21. маја кренути и летови за Солун.

МОМИРОВИЋ НАЈАВИО: Први лет за Солун 21.маја , бесмислено је да се улажу милијарде у железницу, а да запослени примају минималац

Министар Момировић у ванредној контроли

-Председник Србије је обезбедио вакцине. Обезбедили смо најефикасније спроводење вакцинације. Морамо да извршимо контраудар према коронавирусу. Морамо да уђемо у једно контролисано опуштање. Кљуцна ствар су одмори, релаксација. Полако подижемо ваздушни саобрацај. Ми 21. маја крећемо са редовним летовима ка Солуну, данас имате редовне летове ка Атини, а 10. маја креце и Праг, Букурешт, Софија-, рекао је Момировић гостујући на РТС.

Како је рекао, морамо вакцинацију да искористимо да што пре стабилизујемо економију, омогућимо људима да путују, да преко лета имамо више од 200 чартер-летова и ка Грчкој и ка Турској, јер људи више не могу да издрже овај режим живота", истиче Момировић.

-Уверен сам да це људи ове године летовати као пре пандемије. Озбиљно смо се припремили за то, много смо радили на томе. И очекујемо да ћемо довести госте из оних земаља који су радили као и ми, као Израел. Желимо да подигнемо ваздушни саобрацај-, напомиње Момировић.

Истиче да Ер Србија постаје респектабилна регионална компанија, док су практицно све авио-компаније у региону банкротирале.

-Ер Србија је са 65 дестинација, смањила пословање на 27, али не заборавимо ни помоћ коју је она довозила у Србију у најгорим тренуцима прошле године. Ми полако заузимамо тржиште оних компанија које више реално не постоје. Желимо агресивно да наступимо, припремамо се за то. Све ово што радимо, радимо да бисмо излазили као победници. Ми смо као земља са председником Републике на целу, најуспешнији у борби против коронавируса, и то се види на свим пољима-, истакао је Момировић.

За почетак це бити три лета недељно за Солун, додаје, али како улазимо у лето, повећаваће се број летова.

-Желимо да људи осете бенефите вакцинације. Уверен сам да нико у овом тренутку не може да се игра ценама. Било би јако лоше ако би сви фактори на тржишту повецали цене. Наши градани це имати предуслове за путовања. Уверен сам да неце бити повецања цена. То би било контрапродуктивно. Морамо да оногуцимо релаксацију друштвених процеса који су прилицно напети у претходној години услед корона кризе-, навео је Момировић.

Додаје да је 2020. као "годину ужаса за ваздушни саобраћај" дефинисао директор Међународне асоцијације за ваздушни саобраћај дефинисао.

-Губици се процењују на око 100 милијарди евра. Али уверен сам да ће људи ове године летовати као пре пандемије-, рекао је Момировић.

Он је потврдио да се тренутно ради на 12 ауто-путева, што правно, што грађевински, и нагласио да је циљ да до краја ове године почне изградња осам ауто-путева изразивши очекивање да ће врло брзо бити завршен део пута од Остружнице до Ибарске магистрале.

-Овај сектор обилазнице се гради од 1989. године. У завршници смо. Радови се после 30 година завршавају. Милиони евра су се расули у претходним деценијама кроз обилазницу. И мени је мука више од те прице-, напомиње Момировић.

-Ако причамо о кашњењу од две недеље или десет дана, после 30 година, о цему ми прицамо. Ја мислим да ме ти људи нису продали, вредно раде, ради се у три смене, оцекујем да це врло брзо бити пуштен у рад, тај део од Остружнице до Ибарске магистрале. Видецете брзо, не рацунам неколико недеља као кашњење-, каже министар.

Он је рекао да је Србија у самој завршници изградње најбрже пруге у источној Европи.

-До краја године завршавамо деоницу Београд - Нови Сад. Од Београда до Новог Сада ћете моћи да стигнете за 30 минута-, рекао је министар и додао да је бесмислено да се улажу милијарде у железницу, а да железничари примају минималац.

Додаје су пре неки дан вођени разговори са представницима синдиката. -Морамо да подигнемо стандард запослених. Железницари ако у наредним годинама не буду поносни на то што су у том послу, ако им не подигнемо плате нећемо успети да заокружимо пројекат, и та брза и најмодернија пруга у источној Европи неће бити потпуни успех. Формирацемо радну групу која це укључити и менаџмент и синдикате. Не смемо да дозволимо да Железница послује као претходних деценија-, казао је Момировић.

Поручио је железничарима:

-Уверен сам, држите ме за реч, железничари ће бити поносни на посао и на Железнице Србије, закључио је Момировић.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
ШТА ЈЕ РУСКИ ПЛАН “Н”: Украјина би могла да остане без неколико важних области уколико Москва успе (ВИДЕО)

ШТА ЈЕ РУСКИ ПЛАН “Н”: Украјина би могла да остане без неколико важних области уколико Москва успе (ВИДЕО)

ЊИХОВ примарни циљ је заштита руских пограничних региона, као што је Белгород, али секундарни циљеви су заузимање Харкова, Сумија и Дњепропетровска.

26. 04. 2024. у 20:00

ТЕШКЕ ВЕСТИ ИЗ ВАШИНГТОНА СТИГЛЕ У КИЈЕВ: Нема више патриота за Украјину

ТЕШКЕ ВЕСТИ ИЗ ВАШИНГТОНА СТИГЛЕ У КИЈЕВ: Нема више "патриота" за Украјину

ВАШИНГТОН још нема бесплатне системе противваздушне одбране "патриот" који би могли да буду пребачени у Украјину, произилази из интервјуа са америчким саветником за националну безбедност Џејком Саливаном за МСНБЦ.

26. 04. 2024. у 19:17

Коментари (2)

АКО НЕКОМ ПОЗАЈМИТЕ ОВУ КЊИГУ, НЕ ОЧЕКУЈТЕ ДА ВАМ ЈЕ ВРАТИ!