МОТОРОМ ОБИШАО БиХ: Бањалучанин Далибор Врховац велики заљубљеник у двоточкаше остварио своје дечачке снове

Т. ЦВИЈЕТИЋ

29. 04. 2024. у 08:45

ЖИВЕТИ пуним плућима у Српској никад није било једноставно, али један пример показује како се, ипак, снови могу претворити у реалност. Бањалучанин Далибор Врховац је професионални возач таксија, заљубљеник у моторе одмалена, и сматра да вожња двоточкашем пружа посебну димензију, а недавно је са својом машином, "јамахом" од 600 кубика, обишао и БиХ.

МОТОРОМ ОБИШАО БиХ:  Бањалучанин Далибор Врховац  велики заљубљеник у двоточкаше остварио своје дечачке снове

Foto: Ustupljena fotografija

Далибор је о мотору сањао од детињства, а свој дечачки сан о куповини већег мотора остварио је релативно касно.

- Куповином мотора сам упознао неку слободу током вожње, и тај осећај се тешко може описати, многи га повезују са адреналином, брзом и неопрезном вожњом, опасном и по саме возаче, али паметна вожња може бити пријатна, занимљива и да открије пуно места у природи које можда не бисмо обишли аутомобилом - прича Далибор за "Новости".

Додаје да има своју "релакс" руту, коју може да направи у једном дану Бањалука - Јајце, затим Мањача, Хан Кола и повратак назад. Најлепше му било да "крстари" мотором пет дана кроз БиХ, посебно Херцеговину и Средњу Босну.

- На пут сам ишао са другарицом која је такође заљубљеник у моторе. Прво смо се зауставили у Купресу, где је диван ваздух, затим смо пили кафу у Посушју, наставили смо ка водопаду Кравице поред Љубушког где смо се окупали, потом смо кренули ка Стоцу - прича Далибор.

Шта ће ти, опасно је!

ДАЛИБОР Врховац је нашао своју "јамаху" у иностранству где му живи друг. Замолио га је да оде, погледа и купи тај мотор, на шта му је он рекао: "Шта ће ти, опасно је".

- Када сам му казао "Милане то је мој сан од детињства", он се није више двоумио и купио ми је мотор - казао је Врховац.

Након тога су, објашњава, путем букинга нашли преноћиште на пола пута од Стоца.

- После смо кренули у пећину Ветреница у општини Равно близу манастира Завала. Након тога следи Могорјело, где су остаци старог римског града, онда смо дошли на корита Буне, а пред долазак у Мостар букирали смо смештај - каже наш саговорник.

Следећи дан су се упутили ка Јабланици, затим у Коњиц где су посетили Титов бункер, па у село на највећој надморској висини Лукомор, испод Бјелашнице, где је снимам филм "Небо изнад крајолика" - каже Врховац.

Стали су и крај Борачког језера, окупали се и наставили пут.

- Следећи дан кренули смо пут Фоче да посетимо пешчане пирамиде, након тога, дошли смо до Високог и ту смо обишли тунеле Равне. Пети дан путовања смо обишли тврђаву Врандук поред Зенице, запутили се у Теслић и то је била завршна тачка овог путовања - казао је Далибор који планира своје путешествије и по Европи.

Dolce Vita на обали Саве: Станови на овој локацији су за оне који живе своје снове

Можете ли да замислите лепоту свакодневице која почиње на обали Саве до које стижете лаганом шетњом кроз јединствену луксузну пешачку зону, а завршава се испијањем вина на вашој пространој тераси с погледом на реку или у врхунском ресторану до ког стижете пешке? У истом дану сте с лакоћом обавили посао, одрадили тренинг, уживали у куповини нових комада гардеробе најлуксузнијих брендова у непосредном комшилуку, а стигли сте и да са децом проведете време у зеленилу, јер се све што вам треба налази надохват руке.