СТИГЛИ "ЈОРГОВАНИ": На 52. фесту премијерно приказан филм са звезданим глумачким паром

М. Н. М.

28. 02. 2024. у 13:31

ХИТ телевизијска серија и двојац главних протагониста - најпопуларнији глумачки пар, оличен у Слободи Мићаловић и Ивану Босиљчићу. Ово нису исечци из садржаја новинских текстова од пре коју годину, када су нас њихова лица заиста гледала са свих насловница - већ основна поставка филма "Јорговани", премијерно приказаног синоћ у оквиру Главног такмичарског програма 52. Феста.

СТИГЛИ ЈОРГОВАНИ: На 52. фесту премијерно приказан филм са звезданим глумачким паром

И. Маринковић

Црвеним су тепихом у Галерији, поред ауторског двојца који чине редитељ Синиша Цветић и сценариста Давид Јаковљевић, и уз та два "звездана" лица која су и данас вероватно најомиљенији глумачки пар у нас, продефиловали и други чланови екипе овог филма, у коме бриљирају и Гордан Кичић, Јован Јовановић (глумац који је можда у највећој мери обележио домаћу продукцију протекле године, те и овогодишњи Фест) и многи други. Причу о глумачком пару - јунацима ТВ серије "Кад замиришу јорговани", партнерима како "на телевизији" тако и у животу, о њиховим брачним и професионалним успонима и падовима, али и о свету телевизијске и филмске продукције у Србији, публика је испратила уз реакције које несумњиво гарантују биоскопски хит.

Да је реч о остварењу чије ће пројекције пунити сале и благајне наших биоскопа, свакако се и очекивало, а довољна је гаранција за то био већ и сам кастинг. Испрва желећи да напишу и сниме филм о пару Деп-Херд и чувеном суђењу, Цветић и Јаковљевић су ипак на крају мудро решили да се инспиришу нечим много нама ближим и потенцијално комерцијалнијим. Непревазиђен успех Шотрине серије која је дуо Мићаловић-Босиљчић у трену винула у звездане висине, свакако се показао као сјајна полазна тачка за праву биоскопску комедију, истовремено и питку друштвену сатиру и мелодраму, али уз приступ својствен ауторском филму. Ово је потоње, без сумње, и "увело" филм у програм Феста и у Главну такмичарску селекцију, а успех синоћне премијере му, по мишљењу многих, предвиђа и неку од фестивалских награда.

Без обзира на то да ли ће се поменута предвиђања остварити, "Јорговани" обећавају пуне дворане, а задовољна лица публике доказ су да је вредело чекати да замиришу са платна.

ЗЕЛЕНСКИ САЗВАО ЧИТАВ ГЕНЕРАЛШТАБ: Издао хитно наређење, тек сада следи хаос на фронту у Украјини

УКРАЈИНСКИ председник Владимир Зеленски хитно је сазвао састанак са високо позиционираним званичницима Генералштаба и војске због ситуације на фронту, наводи британски експерт Александар Меркурис на свом блогу на Јутјубу.

04. 05. 2024. у 20:06