СЕРИЈА ОД 900 МИЛИОНА: Нетфликс ће од "Squid Game" зарадити невероватну суму

Novosti online

17. 10. 2021. у 16:02

НЕТФЛИКС процењује да ће његов најновији мегахит, " Squid Game", компанији донети вредност од скоро 900 милиона долара, објавио je Блумберг, наглашавајући неочекиване износе које један мегахит може приходовати у ери стримовања.

СЕРИЈА ОД 900 МИЛИОНА: Нетфликс ће од Squid Game зарадити невероватну суму

Фото: Јутјуб/Принтскрин/Netflix

"Squid Game" се истиче и популарношћу и релативно ниским трошковима. Јужнокорејски шоу, о задуженим људима у смртоносном такмичењу за новчану награду, генерисао је вредност од 891,1 милиона долара, што је показатељ који компанија користи за процену учинка појединачних емисија. Продукција је коштала само 21,4 милиона долара - око 2,4 милиона долара по епизоди. Ове бројке су само за прву сезону и потичу из документа који детаљно описује Нетфликсове перформансе емисије, пише Блумберг.

Око 132 милиона људи гледало је најмање два минута " Squid Game -а" у прва 23 дана емитовања серије, чиме је оборен рекорд Нетфликса који је поставио "Бриџертон". 

Фото: Јутјуб/Принтскрин/Netflix

Иначе Нетфликс пушта двоминутну цифру у јавност за неке емисије. Компанија је рекла да је 111 милиона људи започело гледање емисије раније овог месеца, али то је засновано на подацима који су мало старији.

Иако је Нетфликс открио број људи који су започели гледање емисије, још није открио колико је људи одједном одгледало ("бинџовало") серију или колико је људи завршило серију (стопа завршетка).

У случају "игре лигњи", Нетфликс процењује да је 89% људи који су започели емисију гледало најмање 75 минута (више од једне епизоде), а 66% гледалаца, односно 87 милиона људи, завршило је серију у прва 23 дана. Све у свему, људи су провели више од 1,4 милијарде сати гледајући серију.

Фото: Јутјуб/Принтскрин/Netflix

Детаљи о гледаности вероватно ће развеселити инвеститоре, који су повратили ентузијазам за Нетфликс након неколико лоших месеци, делимично и због тога што је " Squid Game" била толико популарна, пише Блумберг. Компанија је пре објављивања серије пријавила свој најспорији темпо додавања претплатника од 2013. у првој половини године, а за неке од својих проблема окривила је недостатак нових хит емисија. Такође је оптужио коронавирус за успоравање продукције ТВ и филмова. Његове залихе су опале током већег дела године и заостале су за тржиштем.

Блумберг наводи да су акције компаније порасле су скоро 7 одсто од објављивања " Squid Game " септембра. 17, вреднујући компанију на 278,1 милијарду долара. Чак и инвеститори који критикују компанију очекују да ће или повећати перформансе у трећем кварталу или прогнозу за четврти квартал - ако не и једно и друго.

Фото: Јутјуб/Принтскрин/Netflix

- Мислимо да је Нетфликс својим напорима за интернационализацију садржаја пронашао здраву и исплативу стратегију, а "Squid Game" је савршен пример - написао је у октобру аналитичар Мајкл Пачер.

Оно што чини "Squid Game" још вреднијом је колико је популарна у односу на њену ниску цену. Емисија је коштала мање од недавне специјалне епизоде ​​Дејва Чапела или само неколико епизода "Круне".

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (0)