Од када жене масовно возе аутомобиле, многе по својим личним правилима, Београд је постао опасан за мушкарце, децу, мачке, псе, птице, корњаче, и тд.. Видећемо хоће ли Бели успети да реше проблем који ни сви психолози и психијатри света не могу да реше..
Danas je obuka novih vozača komplikovanija i skuplja nego pre 20-ak godina ali se vidi da su današnji mlađi vozači izuzetno nespremni za učestvovanju u saobraćaju. Auto škole imaju tu nekog udela jer trče za profitom ali zakonodavstvo i saobraćajna milicija su glavni uzročnici ovakvom ponašanju mladih vozača jer saobraćajna milicija neradi svoj posao. Sprovode se akcije svaka 2-3 meseca u saobraćaju ali takav rad saobraćajne milicije treba da je svakodnevan a ne 3 dana svaka 3 meseca. I zakon treba da se primenjuje na SVE učesnike u saobraćaju bez obzira na političku opredeljenost ili " biznis" status pojedinaca.
МОЈА бивша супруга је последњи пут снимљена како излази на Видиковцу из аутобуса број 23, у којем је заборавила торбу. Ташну је узео мушкарац, који је у њој нашао мој број и контактирао ме. Преузео сам ту торбу у којој је био њен телефон, каже Иван Јањић, бивши супруг нестале Ане Личник (34) из Београда.
У ВИШЕМ јавном тужилаштву у Београду саслушана су петорица осумњичених за припремање кривичног дела Тешког убиства, на штету једног лица, од којих се двојица сумњиче и за друга тешка кривична дела.
Draža
03.04.2023. 08:22
Од када жене масовно возе аутомобиле, многе по својим личним правилима, Београд је постао опасан за мушкарце, децу, мачке, псе, птице, корњаче, и тд.. Видећемо хоће ли Бели успети да реше проблем који ни сви психолози и психијатри света не могу да реше..
zoran
03.04.2023. 10:09
Danas je obuka novih vozača komplikovanija i skuplja nego pre 20-ak godina ali se vidi da su današnji mlađi vozači izuzetno nespremni za učestvovanju u saobraćaju. Auto škole imaju tu nekog udela jer trče za profitom ali zakonodavstvo i saobraćajna milicija su glavni uzročnici ovakvom ponašanju mladih vozača jer saobraćajna milicija neradi svoj posao. Sprovode se akcije svaka 2-3 meseca u saobraćaju ali takav rad saobraćajne milicije treba da je svakodnevan a ne 3 dana svaka 3 meseca. I zakon treba da se primenjuje na SVE učesnike u saobraćaju bez obzira na političku opredeljenost ili " biznis" status pojedinaca.