УПОРНОСТ И ДАРОВИТОСТ БРЕНДОВЕ ДИГЛИ! Лозничка фирма "Хедера вита" живи пример како може из природе да се искористи најбоље за човека

Промо

22. 05. 2022. у 10:00

ФИРМА “Хедера Вита”, коју је пре пуних 11 година, основала Лозничанка Олгица Самоиловић, иначе дипломирани економиста по образовању, којој је Бог подарио таленат за уметност, креирање, да осети дарове природе, њихову корист за људе и да све оно што створи подели и са другима.

УПОРНОСТ И ДАРОВИТОСТ БРЕНДОВЕ ДИГЛИ! Лозничка фирма Хедера вита живи пример како може из природе да се искористи најбоље за човека

Фото: Промо

Несебично, искрено и крајње човечно, што није баш честа појава, у бизнису, данас. Пролазећи, реално, трновит пут Олгицу је водила упорност, истрајност, знање и умеће и поменуте врлине.

Фото: Промо

Успела је да, у овај посао, унесе оно што је најбоље. Њен првенац, сапун “Хедера Вита”, је један од првих брендова Вуковог завичаја, који ће, врло брзо да преплави тржишта, са обе обале Саве и Дрине, као и региона и иностранства доприносећи и сваколиком прогресу града и краја, као пример како може да се створи огромна лепеза производа, који су у 95 одсто случајева чисти дарови природе.”Армија” потрошача најбоља је потврда, поред других, вредних, које је добила, успеха Олгице и њеног тима на који је поносна.

Посвећеност послу, људима, осећај за лепо, корисно и драгоцено, по принципу, што препоручују другима, препоручили би и себи, обележава годинама, већ, рад ове успешне српске фирме, чије се име изговара са поштовањем и уважавањем.

Фото: Промо

Олгица Самоиловић

Ова успешна жена из бизниса, разговор са нама започиње, баш по реду. А ред је следећи:

- На првом месту, наш бренд Хедера Вита описала бих као природан (на бази природних састојака) и пажљиво креиран, са много љубави, посвећености и бриге о онима којима је намењен, затим, ово је бренд који егзистира по принципу доследности, у смислу да своје карактеристике (квалитет, састав, начин производње, итд.) одржава на једнаком или вишем нивоу свих ових година. Дакле, укратко, ставила бих акценат на оно што говори и наш мото – бирамо најбоље из природе и кроз наше производе све то пружамо нашим конзументима.


Како се родила идеја за његов настанак? (Како је почела ваша прича?)

- Приметила сам да ми ово питање веома често постављају. Ипак, на њега увек радо одговарам, јер ми се чини да су управо ти почеци оно што Хедера Виту чини посебном. Била би ми велика част уколико би моја лична прича послужила као пример или путоказ женама – будућим предузетницама које маштају да направе сличну врсту пројекта. Све је почело, како то обично бива, од једног сна. Тако се у једном тренутку родила идеја да тај таленат преточим у нешто “опипљиво”, нешто што могу да поделим са другима. Тада су настали ханд маде сапуни, наш први производ, по коме смо и данас препознатљиви, и који се и даље праве ручно. На овај начин сам спознала да управо у овој бранши могу да направим сјајан спој свих оних елемената који су ми блиски: природе (кроз наше састојке), лепоте чула (кроз мирисе и текстуру производа), али и саме уметности (кроз естетику производа и шаренолики дизајн амбалаже).

Које су основне вредности вашег бренда?

- Када говоримо о основним вредностима Хедера Вите, опет се враћамо на природност. Колико год се механизми самог производног процеса модернизовали, тај принцип не мењамо и на њега смо особито поносни, по њему препознатљиви. Поменула сам већ и доследност, коју сматрам веома важним постулатом; ту смо бескомпромисни. Важан је и сам дух људи који стоје иза наше приче. Поносна сам на то што своје сараднике и себе не видим само као уигран пословни тим, већ као породицу која размењује идеје, дели успехе, али и кризне тренутке којих има у сваком послу. Овај начин функционисања наше екипе поклапа се са мојим првобитним сном о ком смо причали – да се производњи прилази лично, са љубављу и пажњом. Још бих поменула и наш труд да останемо оригинални – лепезу постојећих производа константно освежавамо новим препаратима. Такође, осмишљамо и нову амбалажу која увек треба да буде инетересантна, ведрих боја и инспиративна… У сам тим укључујемо нове чланове различите животне доби, пола и професија, како бисмо подстакли “браин сторминг” и предупредили пад у рутину.


Можете ли нам рећи нешто више о састојцима на којима су базиране формулације вашег бренда?

- Врло радо о томе говорим и истичем да су производи Хедера Вита базирани на састојцима природног порекла, па чак и органског, и то у веома високим концентрацијама. На многим нашим производима, на самим етикетама, истакнут је и тачан проценат састојака природног порекла. Према стандарду ИСО 16128, који у нашој компанији строго поштујемо и примењујемо, сви производи код којих је тај проценат 95% или виши сврставају се у природне производе. Конзументи то нажалост не могу да провере, јер немају увид у формуле производа које су пословна тајна. Оно што је истакнуто на етикети производа је потпуно тачно и ту су наведени сви састојци који улазе у састав производа. Осим састојака природног порекла увек ћете пронаћи и састојке који су синтетског порекла. Ми увек бирамо искључиво проверене произвођаче који производе квалитетне сировине, високог степена чистоће. Синтетске сировине су заступљене у ниским концентрацијама, али неопходним и довољним да очувају физичко-хемијску и микробиолошку стабилност производа у предвиђеном року употребе.


Пратећи Ваш рад, постаје нам јасно зашто и на који начин се долази до квалитета производа о ком ће се у будућности тек говорити. Можете ли нам рећи нешто више о сајмовима на којима сте присутни?

- На сајму су увек присутни велики, светски познати произвођачи козметичких сировина, чија имена доминирају у свету козметичке индустрије, попут Гиваудан, Априннова, Цлариант, Црода, Греентецх, Кахл, Ерца Wилмар и многи други. Како већ дуги низ година сарађујемо са њима добро познајемо њихове широке асортимане препознатљиве по имену и квалитету. Ипак сваки сајам је прилика да нам представе и понуде новитете, којима шире своје палете производа. Могућност директног контакта са њиховим представницима, разговори, размена информација, који се настављају и након сајма, представљају незаменљиво искуство. Ове компаније су светски лидери специјализованих хемикалија, који велику пажњу поклањају одрживој производњи, очувању животне средине, успостављању нових стандарда у погледу чисте козметичке производње док уз све то нуде изванредан квалитет усмеравајући се тако да задовоље специфичне потребе својих клијената са великом прецизношћу. Наши козметички производи ослањају се на козметичке сировине ових великих, светски познатих компанија, па се њихови стандарди преливају и на нас, што се огледа у квалитету наших производа и препознатљивошћу на тржишту.


 

Фото: Промо

Колико смо упознати Хедера Вита се бави и извозом производа?

- Како се Хедера Вита бави и услужном производњом за многе домаће и стране брендове, од којих су неки досегли и светску славу, извоз је део посла који је на нашем списку од самих почетака. Стога смо имали ту обавезу која се сада претворила у велику пословну предност па сада имамо знања и вештине у вези са регистрацијом производа за цео свет. Извозимо широм бивше републике, Швајцарска, Шведска, Велика Британија, Уједињени Арапски Емирати, Канада, САД итд.


Какви су вам планови за будућност?

- Радује ме што и након оволиког броја година постојања нашег бренда, Хедера Вита има прегршт свежих идеја, планова, како рекох негде на самом почетку нашег разговора – снова… Посао којим се бавимо није лак, захтева велика улагања, посвећеност и педантност, али то компензује то што нас увек инспирише “на још”, што нам дозвољава да се развијамо и растемо. Примера ради, поред постојећих радњи у Новом Саду, Суботици, Лозници, Ужицу и две радње у Београду, на реду је и отварање сасвим нове радње у Биг шопинг центру, која ће умногоме поставити нове циљеве за нас, јер је након деценије рада дошло време да се и наша продајна места везују за име нашег бренда и да купац, у било ком граду/држави се налазио, зна како ће изгледати и како ће одисати радња Хедера Вите.

Ограничења у плановима за будућност, заправо, нема. Зато су наши планови за будућност многобројни и, дубоко верујем, у догледно време и оствариви. Неки од њих су креирање нових производа и читавих козметичких линија, освајање још ширег тржишта, сарадња са новим партнерима… Дакле, све оно што може допринети нашем основном циљу који остаје непромењен од самог оснивања Хедера Вите – здрављу, срећи и лепоти наших конзумената.

Фото: Промо

И, за крај, када бисте требали да издвојите један основни козметички савет за наше читатељке, он би гласио...

- Будите природне – и у животу, и у послу… па тако и у самој козметици коју користите. Само у споју са природом можемо остварити своје највише потенцијале, како духовне, тако и физичке, и оне естетске… Ослушните шта вам поручује ваше право “ја”.


 

СРЦЕ ОД САПУНА ЗА ДОБРИЦУ

Када су настали први природни лознички сапуни из “продукције” Хедера Вита, њих је међу првима, уз особље Клинике за нефрологију ВМА, пробао наш чувени академик писац Добрица Ћосић.

У име “Хедеа Вите” писцу дела “Далеко је сунце”, “Грешник”, “Време смрти”, “Време зла”, “Време власти” и других чувених књига, сапуне је предао аутор ових редова, који је са њим друговао на Клиници за нефрологију.

- О, како лепо миришу на нашу лепу Србију, на наш дивни Јадар, Лозницу и Вуков Тршић -рекао је Добрица. - И као што миришу, тако су и благотворни.Није ни чудо кад су настали крај Дрине, у крају окруженим Цером, Гучевом и Видојевицом, са две бање подно Цера и Гучева, Бадањом и Ковиљачом и, поред осталог, легендарним Текеришом. И што је најважније имам снажан осећај да су створени са пуно љубави, посвећености и пожртвовања. 

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (0)

МЕДВЕДЕВ ОШТАР: Томе се ближи крај, пукла је љубав - Пољаци су бесни, Европљани не желе Украјинце