НА АЕРОДРОМУ ВЕЋ 13 САТИ: Уплатили летовање за Тунис преко агенције "Контики" па сада пролазе агонију

Б.Б.

14. 07. 2023. у 15:32

ПУТОВАЊЕ у Тунис се групу од 170 туриста претворио се у прави пакао. Они на Аеродрому "Никола Тесла" још чекају лет за Монастир већ 13 сати. Очајним путницима је речено да напусте зграду аеродрома и да ће бити смештени у хотел, пошто се не зна када ће бити лет.

НА АЕРОДРОМУ ВЕЋ 13 САТИ: Уплатили летовање за Тунис преко агенције Контики па сада пролазе агонију

Фото:Приватна архива

- Дошли смо на аеродром у 2 сата јутрос, како бисмо се чекирали, јер је лет планиран у четири - прича једна од путница. - Чекирали смо се, прошли пасошку контролу, дошли на гејт. Онда је настала агонија. Лета нема, нико нам ништа не говори. Звали смо агенцију "Контики", преко које смо уплатили летовање, ко зна колико пута. Увек је одговро био исти да немају никакву информацију. У групи је 170 путника, има мале деце, беба. Људи су изморени, деца нервозна, 13 сати чекамо. Ово је стварно срамота и малтертирање људи.

Како су нам испричали путници, око 14.30 им је речено да напусте зграду аеродрома и изађу испред, где ће их сачекати аутобуси који ће их одвести у хотел.

- Изашли смо испред, чекамо већ пола сата, аутобуса нема - причају путници. - Појавио се представник агенције "Контики" и рекао нам је да сачекамо можда ће моћи да обезбеде лет у 18 часова. То значи да нема хотеле и да ћемо стајати овде још три сата. Само желимо да се ова агонија заврши, људи су на измаку снага и живаца. Нико нам ни флашицу воде није донео. Људи леже по поду, нису спавали, деца плачу. Ово је ужас.

Из агенције "Контики" нису одговорили на питања "Новости", већ нам је речено да им се за информације обратимо путем мејла. До објављивања овог текста одговоре нисмо добили.

САД И ТЗВ. КОСОВО ХОЋЕ ДА ИМА СОПСТВЕНУ СРЕБРЕНИЦУ! Председница лажне државе у перфидној игри оптужила Београд

ПРЕДСЕДНИЦА лажне државе Косово Вљоса Османи, и поред тога што још нису прескочили последњу станицу ка чланству у Савету Европе - гласање на Комитету министара 17. маја најављује да ће породице несталих моћи да туже Србију Европском суду за људска права за повреду права на живот њихових најмилијих.

29. 04. 2024. у 07:00

БИЛЕ ПОСЕБНО ВЕЗАНЕ: Ко је била мајка Бојане Јанковић - преминула пре неколико месеци (ФОТО)

ВОДИТЕЉКА Бојана Јанковић сахрањена је на Новом гробљу у Београду, њу су на вечни починак испратили у великом броју пријатељи, породица, а њен бивши супруг Огњен Јанковић одржао је потресан говор.