ПУТОВАЊЕ у Тунис се групу од 170 туриста претворио се у прави пакао. Они на Аеродрому "Никола Тесла" још чекају лет за Монастир већ 13 сати. Очајним путницима је речено да напусте зграду аеродрома и да ће бити смештени у хотел, пошто се не зна када ће бити лет.

Nn

14.07.2023. 16:09

Kontiki ??? Nisu poznati da su neodgovorni. Uvek sam sa njima imala lepo iskustvo. Cudno je sto se nisu bolje odazvali prema ovim putnicima. Niko ne zasluzuje da provede 12 sati na aerodromu. Jes da otkazuju letove, ali, to agencija mora da unapred bude obavestena da moze svoje putnke da obavesti na vreme.

PizzaMajstor

14.07.2023. 16:27

Pa pukao kamion u avion. Sta da rade ljudi, da lete sa slupanim avionom. Kompanija je iz Tunisa, treba vremena da se sve skocka. Inace vec u 9 su moje komsije bili nazad u stanu... i skoro su ih zvali da ce da poleti u 7 uvece. Jbg, viša sila.

Isto

14.07.2023. 18:57

Imam lose iskustvo sa Kontikijem pre 10 godina. putovala sam za Rim moj pasos su zaboravili u agenciji.Posto je bilo rano ujutru nije imao ko da donese pasos na aerodrom.Vratila sam se kuci sreca pa zivim u Beogradu.Putovala sam sledeci dan.Izgubila sam dan na razgledanju Vatikana i ostalih znamenitosti.Nadoknadili su mi kartom za autobus ceo dan besplatno razgledanje grada.Nikad vise preko Kontikija.

Treba tuziti

15.07.2023. 06:57

Presavite tabak i tuzbu. Za naknadu nematerijalne stete, dusevnih bolova..kad budu ljudi masovno podnosili tuzbe, valjda ce se dovesti letovi u red. Zasto ljude maltretirati a krenuli su na zasluzeni odmor. Ovo nije prvi put da zezaju narod

Marija

15.07.2023. 14:11

Pre 2 dana, ista situacija, let. za Antaliju kasnio 7 sati i nikom nista. Jadni ovi ljudi, 13 sati, propao je i nama prvi dan aranžmana. A tek njima.... To niko neće refundirati, a o bezobrazluku da se putnicima ne donese ni flašica vode-da ne pričam. ?

Slavica

16.07.2023. 07:25

AirSerbia je u velikom problemu već mesec dana.Let iz Tivta 01.07. za Niš nije realizovan,čekali nekoliko sati na aerodromu bez informacija,vratili prtljage i urađen transfer do Podgorice,nakon nekoliko sati čekanjs ,odrađen let do Beograda, potom nakon par sati čeksnja odveženi smo autobusom do Niša.Stigli u zoru u 3 h umesto dan ranije u 15 h.Ovo je velika neodgovornost,javašluk ,bezobrszluk jer za sve vreme čekanja ne dobijate nikakve informacije,na pultu informacija nema informacija ,niko od predstavnika Aira-a vam se ne obraća...Nije poenta šta će ljudi sa malom decom na more van Srbije,pa Srbija nema more,ljudi po svom nahođenju letuju gde vole i treba za svoj novac da dobiji adekvatnu uslugu.

Milan

16.07.2023. 07:42

Cela situacija nema veze sa Turističkom agencijom, samo je u pitanju avio kompanija, nemaju osoblje za rad, nema pilota, avionu su krš kvare se ! Putnici dobijaju info i pre agencije kada su kašnjenja u pitanju, nije agencija kriva, u ovim situacijama samo kompanija.