ДЕЛУЈЕ ДИЈЕТАЛНО, А ПУНО КАЛОРИЈА: Кад се мршави, многе намирнице треба ограничено уносити

В. Н.

28. 06. 2022. у 14:50

НАМИРНИЦЕ попут црне чоколаде и маслиновог уља незаобилазне су у готово свим дијетама и саветују их стручњаци за исхрану.

ДЕЛУЈЕ ДИЈЕТАЛНО, А ПУНО КАЛОРИЈА: Кад се мршави, многе намирнице треба ограничено уносити

Фото Shutterstock

Ипак, то не значи да би требало неуравнотежено да их користите. Наиме, црна чоколада има мање шећера од млечне, али се у њој крије више масти, јер има већу количину какаоа.

Зато је треба јести коцкицу до две дневно.

Када је о маслиновом уљу реч, кашика до две дневно је сасвим довољна и то само као додатак салати од свежег поврћа.

Намирнице које имају ознаку "смањена количина масти", по правилу препуне су фруктозе - врста шећера. Дакле, не претерујте ни са јогуртом на коме пише да има 0,5 одсто млечне масти.

Фото: Free Images Pixabay

И воће често уме да завара да је дијетално. Добар пример су јабука и банана. Јабука средње величине садржи 130 калорија, као и банана, па ако поједете пола килограма - израчунајте сами. Бољи избор у ово доба године су јагоде, малине, купине, боровнице, али не више од 200 грама дневно.

 

Фото Shutterstock

Ни када је о кафи реч не би требало да претерујете, ако је пијете са пуномасним млеком и шећером, три-четири пута дневно - то је додатних 370 калорија.

БОНУС ВИДЕО -УБИЦА НЕГАТИВНЕ ЕНЕРГИЈЕ: Ћилибар има разна лековита својства, а овај је најквалитетнији...

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (0)

УПОЗОРЕЊЕ: Грешка којом МЕД претварате у ОТРОВ - унос ове намирнице може бити штетан по ваше здравље