КИСЕЛИ КУПУС ТОПИ КИЛОГРАМЕ: Са овом суперхраном за недељу дана можете да дотерате линију

В. Н.

24. 01. 2022. у 12:43

КИСЕЛИ купус није обична ферментисана намирница већ и може се рећи да је суперхрана. Он јача имуни систем, помаже процес варења и штити од појединих врста рака. При томе је идеална намирница за дијеталн режим исхране. Уз њега ја једну седмицу можете да ослабите до три килограма.

КИСЕЛИ КУПУС ТОПИ КИЛОГРАМЕ: Са овом суперхраном за недељу дана можете да дотерате линију

Фото Shutterstock

Кисели купус је пун витамина, минерала и корисних фитохемикалија створених ферментацијом. Редовна конзумација киселог купуса помаже у борби против прехладе, чисти проблематичну кожу и смањује токсичност крви - дакле, помаже неутралисању нежељених ефеката код лошег имуног система.

Недавне студије су показале да конзумирање ферментисаног купуса спречава раст рака нарочито у дојкама, дебелом цреву, плућима и јетри.

Супрехраном га чини и то што је препун корисних бактерија које могу помоћи у одржавању равнотеже унутар гастроинтестиналног тракта. Ферментисани купус садржи посебне бактерије које снажно утичу на имунолошки систем који, са друге стране, постаје непремостива препрека за ешерихију коли, салмонелу и кандиду. Ове корисне бактерије из купуса помажу и у борби против слободних радикала и побољшавају варење, нарочито житарица и махунарки.

Понедељак

Доручак: 175 г немасног сира и кришка интегралног хлеба

Ручак: вариво направљено од 200 г киселог купуса и 100 г свињског меса, поморанџа

Вечера: салата од 150 г киселог купуса, четири веће ротквице, пола беле роткве и пола краставца. Салату прелити сосом од децилитра јогурта помешаног са једном кашичицом млевених ораха

Уторак

Доручак: салата од једне банане исечене на колутиће, 150 мл немасног јогурта и кашике преко ноћи натопљених овсених пахуљица

Ручак: супа од 200 г киселог купуса: у 100 мл чорбе од поврћа и 50 мл сока од јабуке додајте две слатке црвене паприке пет минута пре него што је супа готова

Вечера: салата од 200 г киселог купуса и 150 г барене рибе по избору

Среда

Доручак: салата од поморанџе и 150 г немасног сира посута кашичицом семенки сунцокрета

Ручак: 150 г пржене рибе и 150 г киселог купуса

Вечера: палачинке од интегралног брашна и једног куваног кромпира и салата направљена од 100 г киселог купуса насеченог на коцкице и преливеног кашиком маслиновог уља

Четвртак

Доручак: кришка интегралног хлеба, 50 г сира гауда, јабука

Ручак: 200 г на грилу печене пилетине или ћуретине и 150 г киселог купуса, неколико колутова ананаса

Вечера: салата од краставца, 100 г киселог купуса и 125 г сланине

Петак

Доручак: два барена јајета и кришка интегралног хлеба

Ручак: 200 г белог пилећег меса на жару и 150 г киселог купуса, банана

Вечера: два парчета пројаре и 150 г кислеог купуса

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (0)