КО не буде имао посебну дозволу да таксира на аеродрому, неће моћи да му приђе, најавио је Горан Весић, министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре.

Kopacevo

19.06.2023. 01:50

Slava gospodu Konacno da se uklone nakarade i ruglo za Srbiju. Ja sam dolazio u posetu u otadzbinu 2001 fakticki sam bio opljackan od vozaca divljeg taksiste kohi je vozio tamno plavi Audi A4 cini mi se zadnja tri broja registracije su mu bila 079 Tad jos nisam znao ko su divlji taksisti jer dugo sam ziveo van otadzbine. Taj taksista mi je rekao cenu relacija Surcin do Novi Sad da je 50 Maraka pa je tokom puta promenijo cenu tri puta na 150 Maraka , pa mi je predlagao da me vozi na neki izvor u Fruskoj Gori. Zatim je kad sam stigao kod spensa trazio da mu platim jos 150 Mataka za prtljag ako hocu da ga dobijem. Tad sam rekao da nema sanse da nu platim jos i prtljag bio je uporan sve do slucajnog nailaska patrole Policije onda kad sam posao da zaustavim patrolu Policije pristao ke da mi istovari prtljag iz bunkera auta i pristao da mu platim samo 150 Maraka pa je teazijo ako imam da mu dadnem 20 Maraka da kupi sebi nesto da pojede i popuje jer je vozijo dugu liniju pa je red. Nisam pristao na tako nesto. I eto od tada koristim uglavnom letove do Budimpeste gde je sve regulisano savrseno sa vauchers i milina jedna od Aerodroma. Tako nesto da se uradi u Surcinu i drugim aerodrmima npr. Nis resio bi se problem sa neprijeteljima Srbije koji nakaze i pljackaju Srbiju.

Nn

19.06.2023. 07:01

Nadam se da se radovi oko aerodroma privedu kraju uskoro, inace kako sad stoje stvari, treba doci do legalnih taxista sa sve koferima. To je na delu GDE su Dolasci, a ni odlasci nisu bolji. Moglo je to malo bolje da se organizuje.

Kiko

19.06.2023. 07:41

Pa mi putnici smo več sada izloženi pljačkom...pre 2 nedelje sam platio vožnju od 4 km (aerodrom-kineski hotel) tačno 2300 dinara...skoro 20 €...obišo sam več pola sveta...ali ovako nešto nisam nigde doživeo...a o Airsrbija i zakašnjenja/štete da ne pričam...ali kako kaže narod...kolko para tolko i muzike.Sledeči put letim sa Lufthansa. J...ga,volim Srbiju ali volim i sebe i svoje živce.

Ole

19.06.2023. 08:00

Taxixte treba kazniti STA CEMO SA DOKTORIMA SUDIJAMA POLICAJCIMA OPSTINSKIM I DRZAVNIM CINOVNICIMA INSPEKTORIMA kliko on I zaradjuju mimo Plata to mi odgovorite I resite gospodo mnistri a taxixte prodavce na kutijama shvecere u autobusima shibicare TO CEMO NA KRAJU

Milovan

19.06.2023. 08:27

I sada ja treba da verujem da ste se setili da taj problem resite. Ja NEverujem.Toga nema na svetskim aerodromima. To traje 35 godina. A da bi to tako trajalo,u to mora biti umešana Policija. Isto kao na autoputu sa divljim slep službama. Sve to drže Generali Srpske policije.