УЗ БОЉИ ИМИЏ, ВЕЋА И НАПЛАТА: Расписани тендери за промоцију јавног саобраћаја у Београду,за рекламу 160 милиона

Ш. МАРОВИЋ

17. 05. 2022. у 12:00

ПОЉУЉАНИ имиџ и поверење грађана који користе услуге јавног градског превоза надлежни секретаријат поново ће покушати да поправи бољим медијским пласманом, са израдом такозваног визуала.

УЗ БОЉИ ИМИЏ, ВЕЋА И НАПЛАТА: Расписани тендери за промоцију јавног саобраћаја у Београду,за рекламу 160 милиона

Фото В. Данилов

Ово ће бити реализовано преко тендера вредног 87,5 милиона динара, којим се тражи најповољнији понуђач. Пре само две недеље надлежни су расписали сличну набавку вредну 75 милиона динара, за израду филмова и штампаног материјала, такође у циљу промовисања градског превоза.

Како је наведено у документу, Секретаријат за јавни превоз одлучио је да реализује кампању, мада је познато да путници и грађани престонице имају многобројне примедбе на функционисање јавног превоза, чији успех, наравно, зависи и од редовности плаћања. Ипак, намеће се питање да ли је новац који се издваја за потребе промоције паметније било уложити у чистоћу, безбедност, климатизацију возила. У Секретаријату, међутим, наводе:

- Процењује се да би реализација овог пројекта допринела значајном повећању прихода од продаје карата, чиме би се омогућила средства за унапређење квалитета саме услуге. Кампању је потребно спровести ка циљним групама са порукама корисницима превоза, а пројектни задатак подразумева израду визуала, видео-спотова за ТВ оглашавање, на билбордима и стајалиштима, као и на интернету. Медијски пласман обухвата телевизије са националним фреквенцијама у "прајм тајму" (28 дана), билборде и стајалишта (14), као и интернет и друштвене мреже (30).

И РАНИЈЕ СЛИЧНЕ АКЦИЈЕ

КАКО би поправили репутацију међу грађанима престонице, али и поспешили продају карата, надлежни секретаријат је и ранијих година спроводио сличне акције. Тако је 2019. за медијски простор издвојено 90 милиона динара, а још толико за израду интерактивне кампање. Такође је снимљено неколико спотова на најпрометнијим престоничким улицама.

Такође, Град на промоцију превоза планира да потроши још 75 милиона динара, пошто је пре две недеље расписан и тендер за израду филмова и штампаног материјала. Уз ове две набавке, за поправљање имиџа годинама непрофитног предузећа укупно ће бити утрошено више од 160 милиона динара. Изабрана фирма биће у обавези да изради најмање по један филм у трајању од 30 до 60 секунди, један од 60 секунди до три минута, један од најмање 60 минута, и продукцију и постпродукцију једног филма у дужини од најмање 90 минута. Набавка обухвата и припрему и штампање материјала историјског и културног карактера од најмање 50 страница у минимум 100 примерака.

 

 

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Коментари (0)

А СРБИЈА?! Питали Русе За кога ћете да навијате на ЕУРО 2024? - овако су одговорили