МЕТРО ЗА ГРАЂАНЕ, А НЕ ЗА ВЛАСТ: Весић о критикама на изградњу подземне железнице

С. Б. М.

19. 10. 2021. у 08:51

МЕТРО је најзначајнији београдски пројекат у нашој модерној историји. Зато изазива различите реакције и то је нормално.

МЕТРО ЗА  ГРАЂАНЕ, А  НЕ ЗА ВЛАСТ: Весић о критикама на изградњу подземне железнице

Фото Промо

Ипак, онима који данас критикују овај план само зато што га реализују Вучић, Весић и Мали, поручујем да све што је изграђено и што ће бити изграђено у Београду припада свим грађанима, а не власти и странци.

Овако говори заменик градоначелника Горан Весић, поводом критика на трасу линија метроа и подсећа да су за пројекат биле ангажоване велике и признате светске институције и компаније.

- Да бисмо дошли до линије метроа било је неопходно бројање саобраћаја, морао је да се уради модел јавног превоза и мастер план саобраћаја. На томе су радили британска компанија WSP, Саобраћајни факултет, француска компанија "Ежис" и десетине међународних стручњака, јер ми у Србији немамо искуства са изградњом метроа. Нисмо имали чак ни Закон о метроу и градској железници. На основу јасних података дошло се до садашњих траса метроа и до тога да почнемо да га радимо - рекао је заменик градоначелника.

Горан Весић, Фото З. Јовановић

Весић је истакао да су подаци на основу којих су засноване садашње трасе најновији, засновани на информацијама у последњих неколико година.

- Желимо да чујемо различита стручна мишљења, зато и постоји јавна расправа, а неке примедбе су и усвојене. Било је оних који су давали примедбе из најбоље намере, али било је и оних који су били политички мотивисани. Свеједно, Комисија за планове и Урбанистички завод сваку су примедбу размотрили и оно што су могли, прихватили су. То је рецимо био случај са девијацијом прве линије метроа према Цераку. Прихваћен је предлог да се предвиди и та девијација, али она неће бити грађена сада, што не значи да у неким каснијим годинама неко неће и то градити, јер се метро увек гради и дограђује - рекао је Весић.

У новембру уговор за БГ воз

ЗАМЕНИК градоначелника открио је да ће председник Русије Владимир Путин и председник Србије Александар Вучић у новембру потписати меморандум о изградњи БГ воза у вредности 1,3 милијарде евра.

- То значи да ће радити дупли колосеци до Сопота и Младеновца, као и до Барајева и Лазаревца, како би могли да путују возом на 10 до 12 минута "у шпицу". Радимо нову пругу која повезује Сурчин, национални стадион, Аеродром "Никола Тесла" и Обреновац. Повезаћемо Београд са Панчевом.

ЗАПРАТИТЕ НПОРТАЛ НА ФЕЈСБУКУ

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
ШТА ЈЕ РУСКИ ПЛАН “Н”: Украјина би могла да остане без неколико важних области уколико Москва успе (ВИДЕО)

ШТА ЈЕ РУСКИ ПЛАН “Н”: Украјина би могла да остане без неколико важних области уколико Москва успе (ВИДЕО)

ЊИХОВ примарни циљ је заштита руских пограничних региона, као што је Белгород, али секундарни циљеви су заузимање Харкова, Сумија и Дњепропетровска.

26. 04. 2024. у 20:00 >> 07:55

ОВО ЈЕ ЧОВЕК КОЈИ ЈЕ У НИШУ НЕУТРАЛИСАО ТОНУ ТЕШКУ АВИО-БОМБУ СА 430 КГ ЕКСПЛОЗИВА: То исто је радио 2011. у Крагујевцу и 2013. на Дорћолу

ОВО ЈЕ ЧОВЕК КОЈИ ЈЕ У НИШУ НЕУТРАЛИСАО ТОНУ ТЕШКУ АВИО-БОМБУ СА 430 КГ ЕКСПЛОЗИВА: То исто је радио 2011. у Крагујевцу и 2013. на Дорћолу

АКО игде постоји "вага" за мерење снаге људског духа, колико ли би на њеној скали тежила она коју има деминер Михаило Маринковић (48), из Панчева, припадник Сектора за ванредне ситуације МУП Србије? Колико би на њен тас стало његове одважности, сталожености, потпуне концентрације..., у тренутку док је, минуле недеље у Нишу, сам прилазио неексплодираној авио-бомби тешкој 1.000 килограма која носи 430 килограма експлозива, заосталој из НАТО агресије?

27. 04. 2024. у 07:00

Коментари (0)

АКО НЕКОМ ПОЗАЈМИТЕ ОВУ КЊИГУ, НЕ ОЧЕКУЈТЕ ДА ВАМ ЈЕ ВРАТИ!