УВОЂЕЊЕМ приватног обезбеђења у возилима јавног градског превоза постигнут је главни циљ да контролор свој посао може да обавља неометано, што раније није био случај.

Veselin

26.07.2021. 07:44

Ovo je stav Kentakarta ali zakon kaže drugačije. Na javnom mestu može da vas legitimiše samo pripadnik MUP a Javni prevoz je ...Sam naziv kaže. Neka lobiraju da se promeni zakon ,nemam ništa protiv ali do tada od mene dobiti ličnu kartu neće.Diskutabilno je i kako će obezbeđenje reagovati jer to nije obezbeđenje objekta već lica u javnom prevozu. Licencu posedujem od 1994 godine .

Miša

26.07.2021. 08:01

Isisavanje para i pljačka GSP, zato propada? Građani ga finansiraju, privatnici naplaćuju karte, kontrolišu, sada obezbeđuju, gde je kraj??? Po kojem zakonu privatno obezbeđenje sme da legitimiše i bije građane???

Dojčilo

26.07.2021. 08:16

Zamena teza. Dakle, ukoliko se radi o neposrednoj fizičkoj zaštiti ličnosti poslodavac je u obavezi da dostavi podatke MUP -u o licu koje se štiti, podatke o službeniku kao i podatak da li je službenik naoružan ili nije. Drugo, legitimisanje lica je dozvoljeno isključivo u objektu ili štićenom prostoru. Treće, neki dan sam video jednog koji radi u pratnji kontrolora a pouzdano znam da nije prošao obuku niti poseduje licencu. Toliko o regularnosti ove odluke.

Mitrofan Fustić Morija iz Karavilja

26.07.2021. 12:01

Подржавамо деловање службеника обезбеђења у возилима јавног градског превоза (аутобус трамвај, тролејбус, БГ воз, метро). На тај начин ће се заштити живот и тело контролора током прегледа путних карата. Неспорно је, да изразито мали број лица плаћа путну карту. Када им контролор оправдано и основано захтева да покаже возну карту, дешава се не мали број напада на живот и тело контролора. Због тога је у земљи Србији неопходно да службеници обезбеђења заштите контролоре од напада. Сада почиње оркестриран напад и на контролоре и на службенике обезбеђења, који штите контролоре, како би се народ наговорио да уопште не плаћа путну карту у јавном превозу и да се возе бесплатно.