Vojni analitičari: Informacija o uspesima srpskih dobrovoljaca plasirana u propagandne svrhe

Tanjug

12. 08. 2014. u 09:26

Ruska agencija Ria Novosti opširno je danas izvestila o učešću dobrovoljaca iz Srbije u borbama na strani proruskih snaga u Donjecku, protiv ukrajinske vojske

Vojni analitičar Aleksandar Radić i profesor Fakulteta bezbednosti Milan Mijalkovski veruju da su informacije ruskih medija o brojnosti i uspesima srpskih dobrovoljca na ratištima u Ukrajini plasirane u propagande svrhe, te navode da je reč o malom broju ljudi iza čijeg odlaska ne stoji država Srbija.

Ruska agencija Ria Novosti opširno je danas izvestila o učešću dobrovoljaca iz Srbije koji na strani proruskih snaga učestvuju u borbama protiv ukrajinske vojske u Donjecku.

Vest tome da su proruske snage uz pomoć srpskih dobrovoljaca tokom prošle noći odbile napad ukrajinske vojske jedna je od najposećenijih na sajtu ruske agencije.

Radić za Tanjug kaže da je "sasvim sigurno da postoje dobrovoljci iz Srbije koji se bore na strani proruskih snaga na istoku Ukrajine te da je reč o malom broju ljudi" i smatra da se iz propagandnih razloga govori o jedinici čime se stvara slika o masovnosi.

"Ne postoji dokaz da je to više od nekoliko pojedinica", tvrdi Radić i ponavlja da je očigledno da država Srbija ne stoji iza odlaska dobrovljaca...te da "s te strane nema razloga da se sumnja u distanciran stav zvaničnih krugova u Srbiji prema konfliktu u Ukrajini".

S Radićevim stavom saglasan je i Mijalkovski, koji ističe da državu Srbiju ni na koji način ne treba povezivati s odlaskom dobrovoljaca.

On ukazuje i da angažovanje srpskih dobrovoljaca na strani proruskih snaga u Ukrajini ne treba nikoga ni da iznenadi s obžirom na dešavanja tokom ratnih sukoba iz devedesetih godina prošlog veka u bivšoj Jugosaviji, kada se, podseća, priličan broj ruskih dobrovoljaca borio na strani Srba.

Mijalkovski navodi i da se odlazak dobrovoljaca iz Srbije na bilo koje ratno žarište i učešće u borbama na nekoj od sukobljenih strana u našoj zemlji ne tretira kao krivično delo, što je, prema njegovom mišljenju, neophodno zakonski urediti.

Takvu inicijativu podnela je još u prošlom sazivu parlamenta poslanička grupa Socijaldemokratska partija Srbije čiji je lider Rasim Ljajić.

"Inicijativu da se odlazak naših državljana na strana ratišta tretira kao krivično delo podneli smo u prošlom sazivu parlamenta, a to smo ponovili i sada i verujemo da ćemo imati podršku poslanika da se izmene krivičnog zakona usvoje i time prihvati ova inicijativa", rekao je Ljajić.

U izjavi Tanjugu on je objasnio da SDPS ne može da prihvati da se ratovanje tretira kao obično zanimanje i da neko ko je državljani Srbije ode i ratuje za tuđe interese i potrebe ili iz bilo kojih drugih razloga i da se ponašamo da je to uobičajna stvar. "Želimo da spasimo i živote tih ljudi ", rekao je Ljajić.

On navdi i da su ti ljudi po pravilu kad se vrate u zemlju protagonisti najradikalnijih politickih ideja, stavova i ideologija zbog čega naglašava: "mi to moramo sprečiti".

Ljajić ističe i da donošenje zakona jeste korak u tom pravcu pa veruje da će SDPS obezbediti većinu za izglasavanje izmena krivičnog zakonika.

Ruska agencija je navela, prema izveštajima sa terena, da su srpski dobrovoljci uništili dva ukrajinska tenka, kao i jednu samohodku i top, a da su tokom borbe dvojica Srba lakše ranjena vraćena u odred.

Dobrovoljci, čiji broj nije saopšten, pripadaju bataljonu "Jovan Šević" pod komandom Bratislava Živkovića, a u Ukrajini su stacionirani od maja, najpre u Slavjansku, a sada u Donjecku, navodi ruska agencija.

Navodno je, prema pisanju agencije, komandant proruskih snaga u Donjecku Igor Strelkov upoznao srpske dobrovoljce dok su zajedno ratovali u Bosni i Hercegovini (1992-1995).

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (139)

Srki

12.08.2014. 10:00

Sta mislite, zasto se Kyevu zuri? Jasno, blagajna je prazna. Nema vise novaca da se placa desni sektor. Sada salju mobilisane a iza njih stoji desni sektor da ih upuca ako beze sa fronta.

ex miki

12.08.2014. 10:43

Taze vest: "Serbian Volunteers Destroy Ukrainian Artillery in Donetsk Region" - BRAVO MAJSTORI !

Nenad

12.08.2014. 11:19

Cilj Vatikana je otimanje Sibira. Aždaja sa 9 glava punom parom ubija na stotine ljudi dnevno preko: Amerike, EU i Kanadae."Globalna kasarna" je projekat katoličkih jezuita iz Vatikana na čelu sa Crnim papom sledbenikom Pontija Pilata i Ignacija Lojole! Sve agencije Zapada (Čitaj:Krstaška horda) su pod komandom Crnog pape: EU, USA, UN, NATO, CIA, G-7, STO itd.., G-dine Porate ne časite ošine koju raketu po satanistoima. Pa, onda pregovarajte.

greta garbo

12.08.2014. 11:54

nova kusrka tenkovska bitka (kursk je u blizini) i ponovo ce kao i u drugom svetskom ratu fasisti biti potuceni do nogu

eni

12.08.2014. 12:01

Doturili im Rusi tako je i Slobodan Milosevic naoruzao Bosanske Srbe do zuba dobrovoljaca hiljeda ubijalo i pljackalo Bosnjake a tip lagao . gradjanski rat u BiH svaka mu cast ja mislim da uziva na onome SVETU

Nebo

12.08.2014. 15:13

@eni - Pročitaj svoj post još jednom, ispravi greške i napiši ponovo šta si hteo da kažeš, ovako te niko ne razume.

gadafi

12.08.2014. 16:13

@eni - E moj Eni,samo da znaš u Bosni ste vi bili prorusi i hteli da se ocepite,a Srbi iz Bosne su hteli da sasčuvaju "Ukrajinu",i to oružje je ostalo u rukama onih koji su branili tu državu SFRJ ,a vi ste hteli da je srušite i srušili ste ali ste na karju ostali u mini "SFRJ" ,a to je sadašnja Bosna. Jer Bog Vam je dao onu stvar i nju ste upropastili,zato vam nije hteo dati državu da i nju ne upropastite .

naranca

13.08.2014. 01:34

@eni - @eni Da oni naoruzani ,ljutii besni a vi da ih smirite I da pokazete pravo lice poceste da im ubijate svatove I da im cepate svadbarske zastave u sred novog 'Glavnog grada'.Bujrum.

RabRadomir

12.08.2014. 13:20

@duxoni - Ima razlike izmedju Pavoslavnih oni koji idu Hristovim putom .i onih koji sebe nazivaju Pravoslavnim a zive po svojoj volji,pravoslavni samo na papiru,Lako je biti Pavoslavac ali tesko je drzati se dogmi Pravoslavnih Postiti sva cetiri Velika godisnja posta,i postiti svake srede i nedelje,ici redovno na Bogosluzenja,Crkva vodi statistiku posecenosti Liturgijama i svakodnevnim jutarnjim i vecernjim sluzbama Prosek je 3 procenta od ukupnog stanovnistva, Srbije pa sad vi vidite,.

Igor

12.08.2014. 13:48

@duxoni - To je ono što ja govorim od početka a naši Srbi srećni i svi u glas "uzeo im je Krim bez ispaljenog metka". Ajde da su uzeli komad zemlje Englezima ili Amerima, ali ne znam koji je razlog za sreću što je brat bratu oteo šaku zemlje. Ovo će Ukrajinu na duže staze samo gurnuti dalje od Rusije i uopšte, kakva je to Rusija sila kad ni sa svojim bratskim, prvim i najbitnijim komšijama, bez kojeg bilo kakav savez nema smisla, nisu u stanju razgovarati bez puške? Šta onda svi mi drugi možemo očekivati?

Kruna

12.08.2014. 13:59

@duxoni - Постоји разлика између православаца и фашиста које НАТО и ЕУ гура да побије русе (православце) на истоку, па ти види ко ти је дражи.

Igor

12.08.2014. 15:13

@duxoni - @Kruna, ja opet pitam, kakva je to Rusija sila kad nisu u stanju sačuvati red i mir svom najbližem komšiluku? Tolike godine je proruski Janukovič na vlasti i opet nisu napravili ništa i u trenutku kada su trebali braniti državu, policija i vojska su odbili naređenja. To je odlika svih ruskih saveznika - kriminal i korupcija. I onda nije ni čudo što institucije ne rade svoj posao i što je šaka pobunjenika sa Majdana u stanju toliku državu gurnuti u haos građanskog rata.

naranca

13.08.2014. 11:05

@duxoni - @rabrado A najteze je I najsramnije izaci na Terazije I reci''Razidji te se sa demonstracija''.

Rodja sa zapada

12.08.2014. 12:43

Ja verujem u razum razumnih ljudi! Najbolje bi bilo da nagovestaji ostanu kao jedna od solucija, koja ce ostaviti dostojan trag u istoriji starog kontinenta.

Slavko

12.08.2014. 12:59

Genijalne stvari se desavaju u Ukrajini. Jucerasnji btiranski Telegraph je doneo reportazu o bataljonu Azov kojeg finansira ukrajinski oligarh i Jevrej- Kolomojskij. Na slikama se na zastavama lepo vide nacisticke insignije koje su koristile SS trupe. U bataljonu se nalaze neonacisti iz Skandinavije, Italije i jos nekih zemalja. Jevrej finansira neonaciste... aj' ti sada budi pametan )))

Srki

12.08.2014. 13:30

@Slavko - za novce sta god hoces! Kolomonski samo prosledjuje americke pare. Racunovodja.1000 dolara njima, sto njemu, hiljadu dolara njima, sto sebi u dzep......

tihi79

12.08.2014. 14:23

@Slavko - To nije nista novo,na foru holokausta su dobili utociste u Palestini,nemoj da te ni ovo sad buni...pozz

Deki

12.08.2014. 15:41

@Slavko - OPste poznata stvar je da su Americki jevreji finansirali i pomagali Hitlera da dodje na vlast.Iz kojih interesa.?...samo oni znaju.

M

12.08.2014. 23:52

@Slavko - Bilo je i Jevreja cuvara po koncentracionim logorima, kao i Ukrajinaca, koji su bili gori od nemackih nacista. Taj ukrajinski tajkun je sigurno potomak jednog takvog, a i ovi zutokljunci iz Skandinavije. Navodno je i Hitler imao jevrejsko poreklo. Nista gore od iskompleksiranih otpadnika.

naranca

13.08.2014. 11:45

@Slavko - @M Hitlerov komandant u WW1 je bio porucnik I Jevrejin I dobio je gvozdeni krst u borbi protiv Engleza.

ahahaha

12.08.2014. 13:08

pa ovo postaje smesno! "Mole se stanovnici da napuste grad jer dolazimo da ih spasemo od terorista!" da li je moguce da ovo neko izgovori!

Padje

12.08.2014. 14:25

@ahahaha - Pa sta treba po tebi da radi legalna vojska vec da oslobadja zemlju i da upozorava svoje stanovnistvo ....

Mila

12.08.2014. 15:14

@ahahaha - ..."oslobađa zemlju"?....a od koga?...od stanovništva?...i to NIJE etničko čišćenje?...to nije NOVA oluja?....iz glave tvoraca i one prve,satanista preko bare...već viđeno,pročitano,ali RUSI nisu Srbi...maaaalčice su jači....i imaju Putina.

Panicus Vulgaris

12.08.2014. 15:26

@ahahaha - @Padje: Legalna vojska ne moze biti ona koja prima naredjenja od nelegalnog rukovodstva zemlje, a vlada koja je dosla na vlast pucem i uz pomoc ameriskih snajperista na Majdanu ne moze biti legalna. Izbori koji su posle toga dosli su takodje nelegalni jer ih je cijela istocna Ukrajina bojkotovala. I na kraju, narod u Donjecku i Lugansku je uz pro-ruske borce, a kad bi ukrajinska vojska taj narod smatrala "svojim stanovnistvom" ne bi ih bombardovala niti bi im iskljucila struju i vodu.

naranca

12.08.2014. 23:01

@ahahaha - @padje Od Kosova 1999.Jedina legalna vojska na svetu je Ruska I Kineska.Ostali su manje ili vise banda.

naranca

12.08.2014. 23:58

@ahahaha - @ahahaha Dobar je bio I ministar odbrane usa negde oko 2003-4 Donald Ramsfeld''Ne znamo sta ne znamo gde ali nesto strasno ce se desiti''-U vezi alkaide.

Чапајев

12.08.2014. 14:11

украјинска војска ће бити тако омлаћена да ће то ући у анале ратовања. Само гледајте и уживајте, хтели су добили су!

Filip

12.08.2014. 15:08

@Чапајев - Sada kada su stigli nasi placenici, definitivno prorusi dobijaju rat. To su ljudi koji su cuvali srpstvo 90ih, sada cuvaju majku rusiju. Svaka majka bi bila ponosna da joj sin umre u borbi za slobodu Rusa.

Padje

12.08.2014. 14:29

To mora da su im Crveni Kmeri dali to oruzije jer nema ko drugi....? Rusija sa tim nema ama bas nista osim sto salje humanitarnu pomoc i brine za stanovnistvo susjedne drzave.Zamnislite toliki humanizam da je uzela Krim kako bi ga sacuvala i cim se tamo stanje sredi oni ce ga vratit. Nema to su duse od ljudi!

Rodoljub

12.08.2014. 16:15

@Padje - Kad se cita tvoj komentar, stice se utisak da buncas. Izgleda da ti srpski jezik nije maternji jezik. Sam komentar je nula.

naranca

12.08.2014. 22:58

@Padje - @padje Ali su usa jos bolji!Bombardovali su nas 72 dana osiromasenim uranijumom da bi vi mogli u miru da palite srpske crkve I manastire na Kosovu.A I za GAZU cute I mole se u tisini...Nema to su duse od ljudi!

sfabica Jozafina

12.08.2014. 14:35

Buducnost je investirati u demokratiju, prava na teritoriji, i njenim resursima. Nakon demokratskih izbora.

naranca

12.08.2014. 23:53

@sfabica Jozafina - @sfabicajozefina Kao na primer onim u Kijevu na Majdanu pracenu muzikom I snajperistima pre oko godinu dana?

Pravnik

12.08.2014. 15:47

@Dymitr Ogonowski - Bas su pomogli, za vreme Kostunice su to isto Kosovo napustili, koliko im je bilo stalo do njega.

Miroslav GTA

12.08.2014. 19:07

@Dymitr Ogonowski - eh da nam je 8manje pravnika, a vise patriota I ratnika. Sto je vise pravnika manje je pravde I prava.

vladislav76

12.08.2014. 15:27

Slavo-Serbja(je bila priznata)od strane Ruske Carske porodice-i Srbi(mahom izbeglice)-koje su bezale od Marije Terezije (iz Vojvodine)-Becej,B.P.sELO ,Mol,Ada.. i druga mesta..su dobili sva prava i ucestovavli su aktivno u donosenjima odluka u tadasnjoj(Ukrajini)..mnogo je nasih predaka tamo i dobar deo Ukrajinaca(sa Istoka) i danas vuce korene Srpske. Sto se tice nacista iz Kijeva(to nije od danas i od jucer)to su oni isti koji su bili na strani nacista u 2 s.r. naucili i decu isto da misle...

Јан Бибијан

12.08.2014. 15:44

Ускоро ће украјинска глупост да угледа праву војску, биће то незгодан призор за све који су западно од исте. Свака част неколицини Срба који имају оно што мушкарца чини то што јесте..

dule

12.08.2014. 15:45

Svaka vama cast davajte negativnih koliko hocete,ali Ukrajinci nisu slucajno nakon II svetskog rata podpali pod kontrolu Rusa.Toliko fasizma i mrznje od strane Ukrajinskog naroda nisam mogao zamisliti.Verovatno ih iz istog razloga podrzava A merika i EU.Sve snage fasizma su usmerene protiv Rusije.Najteze im je sto je Rusija apsolutno svesna situacije pa im nemogu nista.Mislim da bi se sve brzo doteralo u normalno stanje da se kauboji ne mesaju.Ovako tesko ce ici.

Nele

12.08.2014. 15:53

Srpski četnici brane staru NovoSrbiju (stari naziv teritorije) ekatarina promenila naziv. Toliko oficira i vojnika srpskih je poginulo za svoj narod, neki su bili i komandanti u ruskoj vojsci. Ubi nas neznanje sto bi rekao Sveti Nikolaj. Četnici su ponos Srbije.

Istina

12.08.2014. 16:12

Tačno je da ima dva odreda srpskih dobrovoljaca sastavljena kako je ko pristizao po privatnoj liniji iz ličnih, moralnih i dr. razloga.

Marcus

12.08.2014. 16:30

Uz zelje da se ti ljudi vrate zivi zelim da kazem da bi bilo pametnije da se ovakve stvari ne objavljuju, a uzgred, nisu to dobrovoljci iz Srbije nego Srbi dobrovoljci koji vecinom i nisu sa teritorije Srbije, nekima to znaci puno a neki to korsite za propagandu.

ja

12.08.2014. 17:22

Kakva propaganda. Interesantno da se niko nije uzbudio u svjetskoj javnosti zbog ucesca placenika iz Amerike, Ceske,Poljske, Arapskih zemalja itd. Zar vi srbi ne vidite kako vama medijski manipulisu ovi zapadnjaci. Kada cete to shvatiti. Danas je medijski rat bitan isto koliko i rat oruzjem, ako ne i bitniji.

Molim da objavite istinu... HVALA!

12.08.2014. 20:28

@ja - Cesi su masovno klali i po Hrvatskoj Hrvate, a niko o tome nista da napise!! Ziveo sam tamo i sve su mi pricali... Sramota!!!

ars regia

12.08.2014. 17:30

To je tacno Srbija je miroljubiva domacinska kuca, ali na Dedinju se krije opaka politcka misljenja, Jadranska liga, iza prepoznatljive a mocne Srbije.

!?

12.08.2014. 17:55

@ekatarina 2 - ala si ti naupućen/a gore nego Koštunica, psi rata ratuju za lovu, dobovoljci su dobrovoljci, moralna sastisvakcija i sl.

baunti

12.08.2014. 17:56

@ekatarina 2 - Samo ako su debelo placeni za to. Ali u tom slucaju nisu "dobrovoljci" nego placenici. Ne mijesaj babe i zabe.

Marcus

12.08.2014. 18:01

@ekatarina 2 - Pa sudbina svakog vojnika da je uvek i heroj i zlikovac u isto vreme, samo zavisi iz kog ugla se gleda, (termina je mnogo a jedan od njih je "psi rata").

Rodni Aleksic

12.08.2014. 18:18

@ekatarina 2 - ...da psi rata i sve laju po diktatu AV AV AV.Ja nemam problem sa lajanjem,niti sa nemoralnim ulicnim dzukcima....niti ostalim kerovima iz legla.Jer ker je ker,skot je skot a bot je bot.Svaka slucajnost je slucajna.Tako to biva kad polovina polovine hoce da pomraci ono malo svetla....av i av i av....jer psi laju a karavani ....daleko je ta Evropa i prokleta je Amerika/pesme/Saban Barjamovic...

RabRadomir

12.08.2014. 19:30

@ekatarina 2 - Ma lupeta vazno mu je samo da nesto komentarise a ne vidi dalje od nosa,hushkac naj obicniji.

naranca

12.08.2014. 22:46

@ekatarina 2 - @baunti Cekaj bre malo Baunti, pa americki vojnik- prasinar je placen skoro ko mladi doctor.Ocekujes da Srbi tamo ratuju o svom trosku!Samo izvitoperena zapadna propaganda je mogla da te tako navuce.Da kazes tako nesto.A sta mislis odakle onim ban sa druge strane cizme I rejban naocare ''top gan''.A Ukrajina najsiromasnija zemlja tzv EU.To sve placaju ''zemlje clanice'' A najvise se uzima od ''regionalno ugrozenih'' (tj blizu UKR)Poljska.Slovacka,RU,Bug,CRO itd.:)

naranca

12.08.2014. 23:48

@ekatarina 2 - @ekaterina2 Rusija je Srpska teritorija I obrnuto.A na cijoj ono teritoriji ratovase NATO protiv rezolucije UN I protiv svog sopstvenog statuta(NATO je odbrambena organizacija) I protiv hriscana.?????

ekatarina 2

13.08.2014. 04:31

@ekatarina 2 - naranca srbija nije rusija niti ce ikada biti!jedno pitanje za sve vas zasto ne idete u rusiju da osetite malo zivot u rusiji?pa koliko vas ima koji stitite rusiju i ove hajduke zajedno sa cetnicima vi biste pobedili nato i ukrajinu za jedan dan!samo dalje od srbije dosta bre 90!

naranca

13.08.2014. 10:43

@ekatarina 2 - @ekatrina2.Al nece biti ni Nemacka tako mi Bog pomogao!I ja cu da idem gde hocu I kad hocu I niko nece da mi kaze gde I kada.A ti idi u Frankfurt na Majni.I na kraju slazem se 100%.Dosta je bre 90!Pogotovo sto NATO ne zna da Rusija nije Srbija iz 90-tih.

naranca

13.08.2014. 13:12

@ekatarina 2 - @ekaterina2 A nece Bogami ni Velika Njjjemacka.Ja cu da idem gde hocu I kad hocu.I niko nece da mi soli pamet oko toga.A ti bi mogla da odes.... do Majdana da im pomognes .Sigurno bi usla u Moskvu za 5 minuta.I slazem se dosta je 90-tih:)

Joe

12.08.2014. 17:37

Радић је НАТО коментатор па га не вреди ни коментарисати, а нашим момцима желим све најбоље у борби против фашизма.

inspektor Kluzo

12.08.2014. 22:09

@Joe - Radicu ne nerviraj se jer je Joe rekao samo istinu: Jesi nato poslusnik i nato komentator!!!

naranca

12.08.2014. 22:36

@Joe - ''Smrt fasizmu sloboda narodu'' Zikica Jovanovic Spanac-1941.Sretno momci neka vas cuva Sv Djordje!!!!!!!!

Valjevac

12.08.2014. 17:37

Napravis 4-5 dece, naucis ih da budu hrabri i plemeniti Srbi, i onda idi da pogines gde god zelis. Zelis borbu? Eto ti je, najlepsa moguca, u postelji....sa najlepsim zenama Evrope. Mi vodimo mnogo ozbiljniju borbu od one u Ukrajini, mi bioloski nestajemo a juzne nam komsije rastu.... Ko zeli da ide, neka prvo misli na unuke svoje (da ih ima sto vise!!) umesto da bude mleveno meso od neke rakete made in Russia/USA. Tako.

naranca

13.08.2014. 00:03

@Valjevac - @valjevac Mozda su nase zene najlepse u Evropi, ali su po mentalitetu najgore I najteze.Drinska divizija je za njih nista.

ekatarina 2

12.08.2014. 17:42

e srbijo cekaj sada udarac od eu!alo da li ima ovde normalnih ljudi? koji hoce da zive? opet jovo na novo vratile se devedesete!nema bre!sad se ptam da li ce rusija ostati u granicama moskve i moskovske oblasti i srbija u granicama beogradskog pasaluka?!kada ce doci to vreme/ uskoro!

Boki

12.08.2014. 19:20

@ekatarina 2 - A na sta ce tek amerika albanija I Bosna spasti kad se uzme u obzir na koliko ratova trenutno ratuju...haha

RabRadomir

12.08.2014. 19:29

@ekatarina 2 - E ti ne beri brigu za Rusiju i Srbiju,vec bjez iz nje,tutanj sto pre nisi ovde pozeljan.

naranca

12.08.2014. 23:42

@ekatarina 2 - @boki Izvini juce sam se vratio sa Saturna.Sa kim to ratuju Albanija I Bosna?

naranca

13.08.2014. 01:43

@ekatarina 2 - @Ekaterina2 E moja Ekaterina udarli su oni nas I ovako I onako ,bez obzira na vreme, pa sad mozda nesto uradimo za svoju dusu a mozda nam se I skinu sa grbine.Daj Boze.

Радован III

12.08.2014. 17:55

Па, по Љајићу би морали да отворе нови затвот за све у легији странаца, африци, санџаклије и албанце широм арапсих светих ратова итд итд. Сад су се баш сетили, због ове шаке ентузијаста.

Lazo

12.08.2014. 18:56

@Радован III - Kada albanac postane pas rata on je ekstremista, kada srbin postane pas rata on je entuziasta. Zanimljivo. Na Kosovu je juce uhapseno 40 ljudi zbog ucesca u ratovima u stranim zemljama.

Panicus Vulgaris

12.08.2014. 19:38

@Радован III - @Radovan III: Ljajic je ovo predlagao dosta prije nego su nasi dobrovoljci otisli u Ukrajinu, a predlagao je zbog sandzaklija koji idu u Siriju da se bore na strani ekstremista. Koliko mogu da vidim iz svega sto se po medijima objavljuje, Ljajic mi djeluje sasvim ok i objektivan covjek.

cis

12.08.2014. 19:41

@Радован III - Verovatno ce se zakon odnositi samo na etnicke Srbe. manjine ce biti iskljucene.

naranca

12.08.2014. 23:39

@Радован III - @lazo Pa normalno to smo sve naucili od nasih prijatelje iz EU.Sto je tu lose?

Русофил по рођењу

12.08.2014. 18:29

Где ви гледате? Кијев осваја све више градова, опкољава прорусе, сужава им простор... С друге стране, Америка држи Русију на повоцу и кад год изгледа да ће Русија направити неки искорак у Украјини, што она ипак не сме, Америка мало тргне поводац а Москва одмах предаје хуманитарну помоћ МЕЂУНАРОДНОМ АМЕРИЧКОМ црвеном крсту, који ће помоћ преусмерити у Кијев. И не будалите на мој коментар. Ја сам русофил по рођењу, али истина је истина.

Igor

12.08.2014. 20:03

@Русофил по рођењу - I ko im je kriv? '91. su sa osmjehom na licu rušili SSSR i čini mi se da još nisu shvatili koliko moćan je taj sistem bio. Tom sistemu nisi mogao uvesti sankcije iz prostog razloga što nisu postojale ekonomske veze sa zapadom, nije postojao odliv kapitala u zapadne centre. Sovjetski čovjek je mogao računati na autentičnu sovjetsku politiku, ekonomiju i ideologiju. Rusija danas više nema svoj sistem.Današnja Rusija koliko god da je jaka u američkoj igri zvanoj kapitalizam nikada neće biti sudija.

Igor

12.08.2014. 20:10

@Русофил по рођењу - Rusija danas nije ni blizu supersile jer odlike supersile su jaka ekonomija, vojska sa globalnim sposobnostima, autentična ideologija i politički sistem, globalni vojni, ekonomski i politički savez. SSSR je sve to imao a Rusija danas u najboljem slučaju, a i to je čak na dalekom štapu, ispunjava tek dva uslova. Ako iko danas ima potencijal nove supersile to je Kina ali još su daleko od toga i trebaće još mnogo rada i pameti.

RabRadomir

12.08.2014. 20:54

@Русофил по рођењу - Nisi ti jedini Rusofil,ali nemoj bas tako predskazivati crne skutnje,ne mora da bude bas sve tako .

Amerikanofil po rodjenju

12.08.2014. 21:29

@Русофил по рођењу - Ne znam gde ti gedash, Ukrajinci se masovno predaju, dezertiraju i odbijaju da idu na front, americhke privatne vojne jedinice ginu kao muve a Obama ne zna shta mu se deshava. Nemci vec drhte na pomisao o predstojecoj zimi jer su ih ameri preshli za gas. I nemoj da se glupirash zato shto ja stvarno i jedino obozavam amere i samo govorim istinu.

naranca

12.08.2014. 22:31

@Русофил по рођењу - @ruspor.T si B po rodjenju.A rekao bih I sahista po rodjenju.Ovo nije Vjjjecernji list.

naranca

12.08.2014. 23:37

@Русофил по рођењу - @igor Dragi moj Rusija je danas supersila Numero uno.Amerikanci su izmoreni I demoralisani od poraza u Afganistanu I Iraku I Srbiji..A Kina, sta mislis na koju ce stranu da stane?Na stranu NATO-a?:)Normalno svaki normalan covek ne zeli rat.Pogotovo nuklearni.Osim nekih zapadnih agencija,koje se sale i niodastavaju efekte nuklearnog rata.I govore o nekoj perfektnoj zastiti i ratu zvezda....Siguno da imaju dobra privatna Atomska sklonista:)

Borislav

12.08.2014. 18:29

E sad cemo videti ko je ko kod nas u Srbiji. Kazniti ljude koji idu da pomognu braci koja su bila kod nas kad nam je bilo najpotrbnije nije morlno. Kamo srece da je vojska Srbije direktno ucestvovala u slanju dobrovoljaca da pomognu ruskom narodu protiv ukrajinskih fasista.

деспот 07

12.08.2014. 20:02

@Dejan Spasojevic - и нек поведе са собом николића,дачића,тадића &сличне

Ђорђе С.

12.08.2014. 22:51

@Dejan Spasojevic - Сви су они слични, у Скупштини више нема ни једне српске странке (осим по називу)...

Milos

12.08.2014. 18:45

@ - Amerika I BRD su razbile Jugoslaviju, Sovjetski Savez, Cehoslovacku a onda ovi isti hocu da zive u blagostanju. E pa nece moci. Njihove arogantne pohlepe moraju da se naplate. Za dobro ide dobro a na zlocin zlocinaca vracas im zlocinom da se nauce pameti jednom za uvek. Srbija je prostrano mala I po ljudstvu ali Srbija ima jedinstven narod na planeti koja ce se neprijatelju osvetiti I revansirati. To znaju najbolje Turci I Nemci. I zato tu nikada nema ljubavi medju nama. Neprijatelju ne veruj nikada.

Rodoljub

12.08.2014. 19:23

Ovim komentatorima ne smeta sto se Siptari i muslimani iz Srbije bore za americke interese i za mudzahedine, ali im smeta kada se Srbi bore uz Ruse, protiv Vasingtona iz Kijeva i protiv nacista. Mizerno.

Rale

12.08.2014. 19:49

Od kuda taj vojni analiticar zna sta se tamo desava? Jel mu dosapnula telegrafska novinska agencija nove Jugoslavije = tanjug

Dobrovoljac

12.08.2014. 19:53

A bilo nam je drago kada su dolazili Rusi dobrovoljci da se zajednicki bore protiv mudzehedina. Kako se sve to brzo zaboravi. Ovi iz vlade ako vec nemaju sta pametno da kazu najbolje je da cute, kao i ovi vajni vojni analiticari. Mi treba usim samo da se pokrijemo.

vladimir

12.08.2014. 21:01

Pa dobro bre Rasime, ako donesete takav zakon, čime ćete hraniti Bošnjake iz Raške oblasti? Pola omladine vam je po kojekakvim Sirijama, Iraku, avganu, Bosni, kosovu... Da li će iko da se usudi da njih uhapsi? Za ove ćetnike nije problem, ostače oni u Rusiji, tamo će im biti otvorena sva vrata...

naranca

13.08.2014. 10:57

@!? - @!? Ma koji analiticari to je onaj Dzejmi Sej iz NATO-a.Secate li ga se Kosovo 99?

Podsetnik

12.08.2014. 21:24

za Rusiju ne treba viza, nešto para, morala, patriotizma, i eto te u Donjecku ili Lugansku, (preko granice sa Ukrajinom, deo koji kontrolišu Rusi od 200 km). U čemu je problem otići?

Гоца СЗ: Оно чега нема у тексту Новости

12.08.2014. 21:30

У тексту руске агенције објашњава се порекло назива српског одреда. Јован Шевић је био командант српског хусарског пука који се борио у аустро-руско-турском рату. Он је, узевши руско држављанство 1751, формирао АП Славосербија у тадашњој Доњецкој и Луганској области, од територија на којима су већином живели Срби (избегли из Македоније, Косова и Метохије 1740, у Другој великој сеоби Срба). Са АП Новосербија (Кировоградска област) примљена је у састав Новоруске губерније под Екатерином II.

Саша

13.08.2014. 03:56

@Гоца СЗ: Оно чега нема у тексту Новости - Е вала свака ти част,да си жива и здрава!!!

naranca

12.08.2014. 22:27

A kad je Zapad slao I slavio svoje ''dobrovoljce''(Nemacka,franciska ,Engleska,Spanija...) da se bore za Hrvate I Muslimane.Objavljivali clanke u novinama(cak I o individualcima!!!!) Tv emisije itd.Onda je to brilijantno zrtvovanje za slobodu tudjih naroda....More...

sorbona2006

12.08.2014. 23:15

Tacno da iza nih ne stoji drzava! Ona ne stoji ni iza nijednog Srbina! Iza nih stoji svaki casni Srbin! Sto Srcem, sto Puszkom!

Marcus

12.08.2014. 23:46

@sorbona2006 - Casni Srbi stoje pored njih a ne iza njih, cak ni u metafori, to je razlog sto su Srbi izgubili ratove 90-tih, svi su nesto bili iza i dizali tri prsta za podrsku, kada su iziginuli oni napred Srbi su ispotpisivali sve sto je stavljeno ispred njih.

Gle, Srbin!

12.08.2014. 23:15

Pa jeste - cista propaganda. Ali oni slupase dva tenka i neke topove i sprecise smradove da dodju do auto puta. Ko bre placa ove analiticare, mogu i mene malo da plate? bicu bolji od otih strucnjaka!

Veljko Popadic

12.08.2014. 23:48

Pa sta je problem zaustaviti 2 tenka .. to moze jedan covek iz zasede .. Fora je sto ukrajina tera vojsku pa kad naidju na tvrdo stanu u razore to mesto artiljerijom i idu dalje .. nema klasicne borbe ..

murinjo

13.08.2014. 00:14

Pa šta ako idu.Postoji konvencija o ljudskim pravima koja garantuje slobodu svakom čoveku.Ako hoće da idu neka idu.A ovi naši bolje da nađu neki način kako bi pomogli tamošnjem narodu

naranca

13.08.2014. 11:33

@murinjo - @murinjo E pa ta 'ljudska prava'' ne vaze za Srbe.Mada se zovu ''Univerzalna ljudska prava'' I trebalo bi da vaze za sve.Toliko o principijelnosti EU stajl.Kao Gan gam stajl.

djeno

13.08.2014. 16:24

@DW - taj nabedjeni vojni analiticar zaista se dobro ne razume u ono sto prica, Lazanski je zakon za sve neka uce od njega

Vojislav

13.08.2014. 00:53

U toku rata na prostorima Jugoslavije, pojavljivali su se razni dobrovoljci i dragovoljci, cije su nakane bile da se pomogne "braci" koja su ugrozena od komsije ili suseda. Stvarna nakana tih dobrovoljaca / dragovoljaca bila u 90 % slucajeva sasvim drukcija od one deklarisane.

Ivan Zgrozeni

13.08.2014. 01:27

Izgleda da je srpskim "dobrovoljcima" dotrajala bela tehnika nabavljena u Slavoniji pocetkom devedesetih godina proslog veka pa su krenuli da nabave novu.

naranca

13.08.2014. 10:50

@Ivan Zgrozeni - @ivanzgrozeni Nikad nije ni valjala.Sve krs do krsa.A nije ni cudo kad ste bili ''eksploatisani u Jugoslaviji''Jedino sto ste imali duplo veci nacionalni dohodak od Srbije a sad imate otprilike isti.A posto ste u EU uskoro ce te imati I manji.Bok stari.

djeno

13.08.2014. 16:30

@Ivan Zgrozeni - a ko je uzeo sve sto je narod srpski imao u Krajini, sto o tome cutis

Марко Миљанов

13.08.2014. 22:27

@Tajo CG - До магистрале за Загреб...

savo arizona

13.08.2014. 06:13

Da LJaicu treba igrati fudbal sa okupatorima,natofasistima u bonstilu na Srpskoj zemlji.Trebaju nasi vojnici da ginu u stranim zemljama za interese Fasista da Srpska vojska ubija svoju provjerenu bracu I prijatelje.

@Savo

14.08.2014. 07:05

@savo arizona - junace,salje Srbe,zasto nista nekaze o Bosnjacima u vili Janukovica,u Siriji srpski drzavljani/jel Sandzak jos u Srbiji/to su ubice za novce Rasime ne pricas o njima ,vjera ti ne da, a ministar u Srbiji i pljujes po Srbima,,to nisu ubice za pare kao tvoji,,zna se sta su dobrovoljci,lazes javnost o zakonima Bosne, Austrije,neznam za Makedoniju,,zasto nisi itervenisao da Prorosenko pohapsi Bosnjake i strpamo ih u bajbuk,zasto Rasime na Srbe,ko ti izdaje naredbe,a gdje ces to izvoziti hranu,kome,ha

Mlax

13.08.2014. 09:41

A šta je sa poljskim dobrovoljcima na ukrainskoj strani ili američkim plaćenicima itd.

zika zivac

13.08.2014. 10:34

Nije prvi put da se nasi politicari ogradjuju od nasih ljudi da bi se ulizivali Evropi i Americi ili ti onima koji su nas koliko juce bombardovali.

Милутин

13.08.2014. 11:07

Србија није стајала ни иза Срба у САО Крајина нити оних из БиХ! Србијанска власт је стајала само уз себе, зато се све ово и дешава Србији! Вероватно да има момака који су отишли помоћи православној браћи у борби против фашиста и антихриста. Било је помоћи и Србима а нико се не пита колико је било добровољаца муџахедина и оних који су за 100 ДМ доносили спско уво хосовцима. Колико је било Чеха, Пољака, Бугара и других међу ХОС-овцима.

Ljuta Krajina

13.08.2014. 18:20

Mi ovde ususkani i uljuljkani u sopstvenu bedu, nismo napravili ni jedan jedini protest u znak pordske ruskom narodu u borbi sa neofasistima.Oni ljudi koliko god bili ludo hrabri su otisli tamo da vrate dug ruskim dobrovoljcima koji su ovde 90-ih stali uz nas i ginuli sa nama.Umesto da drzava organizuje prevoz dobrovoljaca na front,ona ih se odrice i pravda se Zapadu koji nas je demolirao.Uostalom da je ovo drzava u svom sastavu bi imala i KiM i RS i RSK,kao i Crnu Goru.Uskoro cemo samo Pasaluk.

naranca

13.08.2014. 21:08

@ekaterina2 A bogami nece biti ni deo' 'Velike Nemacke''.

naranca

13.08.2014. 22:03

Ova gornja slika je prava slika danasnjeg Imperijalizma.Mladi zdravi,pravi momci umesto da rade ,da budu doktori,inzenjeri,pesnici,seljaci oni navlace neke krpe i maske i idu da se ubijaju.Tehnoloski visak.