Majka izgorele dece uhapšena posle sahrane

E. V. N.

19. 12. 2013. u 17:37

Troje mališana ispraćeno na večni počinak. Mirela molila da decu vidi još jednom. Otac stajao skamenjen

SAMO desetak minuta nakon što su tri bela kovčega, u kojima će večno počivati četvorogodišnji Nenad, trogodišnji Dimitrije i dvogodišnja Maja, spuštena u raku na groblju Rajkovac u Mladenovcu, njihova majka Mirela Mikulčić (29) je uhapšena. Službenici MUP su je sproveli do automobila, a zatim je odvezli u policijsku stanicu. Kako smo saznali, ona se tereti da je zanemarivanjem, nebrigom i nemarom dovela do tragedije u kojoj je nastradalo njeno troje dece.

Mirela je na groblje stigla oko 11 časova, a za njom su se pojavila i četiri pripadnika MUP u civilu i dva uniformisana policajca. Kada je sahrana završena, oni su je mirno sproveli do automobila i smestili na zadnje sedište. Za samo desetak minuta nalazila se iza rešetaka u policijskoj stanici u Mladenovcu. Mirelin otac Marjan Mikulčić stajao je ispred kapele kada su njegovu stariju ćerku odvodili policajci.

- Služba je završena i deca su sahranjena, a da li će nju da hapse ili ne, to me ne zanima - kratko je prokomentarisao Marjan.

Niko od prisutnih prijatelja i rodbine nije se bunio dok su Mirelu sprovodili policajci, a mnogi su i u četvrtak otvoreno pokazivali da u njoj vide glavnog krivca za tragediju. Šta god bila prava istina, Mirela je u četvrtak uz lelek i suze ispratila svoje troje dece na večni počinak.

- Dajte mi da vidim svoju decu - odjekivalo je Rajkovcem.

Ipak, retki su oni koji ne upiru prst i krivicu svaljuju na majku tri mala anđela koja je progutala vatra. Njen bivši muž i otac nastradalih mališana, Dejan Maksimović, kaže da je pomagao koliko je mogao, ali da je retko viđao svoju decu.

- Mirela mi nije dozvoljavala da ih obilazim, a poslednji put sam se sa njima video pre tri meseca. Pre dvadesetak dana sam ih video iz kola, i to je to - ispričao je Dejan.

Tri mala anđela u četvrtak su sahranjena u 15 časova na groblju Rajkovac u Mladenovcu. U jednu raku spuštena su tri bela sanduka, uz suze i lelek rodbine i prijatelja. Dva brata i sestra će na večnom počinku biti jedno pored drugog, isto kako su i otišli u smrt.

Svega četrdesetak ljudi okupilo se da isprati Nenada, Dimitrija i Maju. Sa jedne strane stajala je Mirela, na drugoj strani bio je Dejan, otac mališana, a izdvojeno od njih Mirelini roditelji.

Mirelina majka Ljiljana nepomično je sedela, jedva sposobna da progovori. Ponovo je iznela zastrašujuće misli.

OBAVEZE S OBZIROM na to koliko je potresna ova priča i kakvu je reakciju izazvala u javnosti, u četvrtak je na sahrani bio iznenađujuće mali broj ljudi. U selu Velika Krsna to objašnjavaju slavom Sveti Nikola, koju, kako kažu, skoro svi tamo slave.

- Kažem vam da mi je Mirela bila bliže u trenutku kada su se vatrogasci i komšije borili sa vatrom i pokušavali da spasu decu, ja bih je gurnula u plamen - jecala je Ljiljana.

Iako većina rodbine, prijatelja i komšija u selu Velika Krsna optužuje Mirelu, ima i onih koji misle da je neopravdano na nju svaljena sva krivica. Zbog pisanja o ovom slučaju deo prisutnih na groblju se usprotivio dolasku novinarskih ekipa.

Pre tri dana se u Velikoj Krsni dogodila tragedija koja je šokirala čitavu Srbiju. Zbog nemara majke Mirele Mikulčić, koja je zaključala svoje troje dece i otišla „u provod“, četvorogodišnji Nenad, trogodišnji Dimitrije i dvogodišnja Maja umrli su u stravičnim mukama. Nestali su u paklu požara, koji je za nepunih pola sata progutao i njih i njihovu malenu i trošnu kuću.

SASLUŠANJE U PETAK

MIRELA Mikulčić biće privedena u petak na saslušanje u Drugo opštinsko javno tužilaštvo. Na teret joj se stavlja krivično delo izazivanje opšte opasnosti sa teškim posledicama za koje je zaprećena kazna do osam godina zatvora. Prema nezvaničnim informacijama, Tužilaštvo će zatražiti da joj se odredi pritvor o čemu će odluku doneti sudija za prethodni postupak.


Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (74)

Komunista

19.12.2013. 18:24

Trostruko ubistvo male dece bi se prema zakonu SFRJ kaznilo primerenom kaznom, koju ova zena i zasluzuje. SMRT.

Pavle

19.12.2013. 18:53

Tragedija je strasna...majci ne treba veca kazna....a nase licemerno drustvo,drzava,socijalne sluzbe kao po pravilu,sudeci po vesti..svu krivicu ce svaliti na ovu nesrecnicu...a pitam se sta su radile socijalne sluzbe,silna ministarstva... zasto majka troje dece nije zaposlena, zasto joj niko nije dao posao a ne da peva po kafanama(ako je verovati novinama) i tako izdrzava decu...i znate li uopste koliko roditelja danas u Srbiji ostavlja svoju decu same, zakljucane,u borbi za golu egzistenciju.

optuzujem politicku srbiju

19.12.2013. 19:10

Nisam vernik, ali kazem da se, daleko bilo, ovako nesto meni desi - ubio bih se da sto pre stignem u pakao i patim bar dok planeta traje. Majka im, verujem, nije zelela smrt. Sirota deca.

Slobodan

19.12.2013. 19:35

Bez obzira,nije lako ni toj majci.Razvedena sa troje dece.Ma,prosto mi je zao i majke iako sam na prvi mah mislio sve najgore o njoj.Njeni roditelji trebaju da budu uz cerku,ma koliko god kriva.Ona ih je nahranila,zakljucala i ostavila da budu uz novogodisnju jelku,koja je planula i ubila decu.Ovoj majci je danas najteze na svetu i ne moze baba i deda da vole vise unucad od roditelja te dece.

Sladja

19.12.2013. 19:48

Velika tragedija...Ali i veliko licemerje! Majka je kriva, ali su krivi i oni koji su je pustili da se tako ponasa. Ima roditelje, sto nisu cuvali decu kad ona nije tu? Bivsi muz nije vodio racuna, ima novu porodicu. Ima komsije koje sad pricaju da su deca bila zapustena, ostavljana, itd. Zasto nisu to prijavili? Apel za sve ostale-ako vidite da su deca zapustena i maltretirana-prijavite to jer ako nemo posmatrate isto ste krivi! Strasno, strasno da mali andjeli nisu imali sansu...Strasno.

YUSS

19.12.2013. 19:56

Zalosno za decu , zalosno za majku , zalosno je sve , desili se i nikada vise , jadnu zenu pustiteje na slobodu ,skracen jej zivot ,nemorate da joj skratite jos vise , saucese malisanima

baba Simana

19.12.2013. 20:08

Majci je najteze, ona ih je rodila i nece mirno spavati dok je ziva ali se pitam da li mirno spavaju socijalni radnici u Mladenovcu.Postoji li njihova odgovornost i zasto ih sugradjani placaju?

momcilo

19.12.2013. 20:47

velika tragedija, ali nemojmo zaboraviti da je majci najteze, nemarnost na neki nacin se moze svima desiti, ali budimo ljudi , nemojmo majku optuzivati za ubistvo vlastite dece, I nemojte misliti da ste vi vise voleli njenu decu od nje same, ovo je tragedija koja nema objasnjenje, ali desilo se sto se desilo, zivot ove majke je takodje sahranjen danas, mala greska I desi se tragedija, majka je vec danas osudjena na dozivotnu bol I dozivotni zatvor, bola i suza, sta tu moze policija I sudovi.

XX

19.12.2013. 21:26

@momcilo - Momčilo, slažem se sa Vama i iz istog razloga sam pisao o dušebrižnicima koji sada laju, a nigde nikog nije bilo da pomogne ovoj nesrećnoj ženi!!! Najlakše je sada osuđivati majku na čijim plečima je bio sav teret!!! Njoj je sada svejedno šta će sa njom biti,za nju života nema! Ali lisice na ruke, 10 min.posle sahrane troje dece-LJUDI!!!

ccc

19.12.2013. 21:41

@momcilo - Mala greška?! Ovako glup komentar može da ostavi samo neko ko nema decu ili ih čuva isto kao i ova, nego njegova imaju više sreće bar za sad.

XX

19.12.2013. 22:26

@momcilo - ccc- još jedan dušebrižnik!!! Ima dece- DVOJE! I čuva ih lepo i ima i ženu i oboje rade! Ali tu su i baka-deka servis koji dolaze kad je potrebno i uzimaju unuke jer uživaju da provode vreme sa njima! A ni po kojem komšiji nije problem da pričuva kad je moranje! A ko je ovoj jadnoj ženi izlazio u susret??? Njena majka može volu rep da isčupa a ne može da pričuva unuke?! Pa ako je znala da deca ostaju sama,zašto nije bila uz njih?! Lako je optuživati, treba uraditi nešto pre nego što se desi!

nale

19.12.2013. 23:17

@momcilo - Momcilo - pa vi strano ili niste normalni ili ne mislite cisto. ona je u potpunosti zanemarila decu I stavila sebe na prvo mesto, to nikako ne sme da bude tako! kada deca stignu, sto roditelj zeli vise ne postoju, deca su uvek na prvom mestu!!! to sto niko drugi nije hteo da pomogne (ako je to I istina) nikako nije opravdanje da ih zanemari!! to su male nevine duse sto neznaju kako da se za sebe brinu I ovu majku treba zapaliti da oseti kako je njenoj deci bilo!! za nju ne treba imati milosti!!

XX

19.12.2013. 21:03

Ne mogu da verujem-KUDA IDE OVAJ SVET??? Pa da li je moguće da su sada svi pametni??? U isom selu su živeli i babe i dede i otac (koji je pored ovako male dece stigao da napravi drugoj ženi još dvoje?!) i da niko nije našao za shodno da pričuva ovu dečicu, a sada znaju da laju?! Pa šta rade dokone babe u selu,pogotovo zimi i zašto nisu obilazile decu kad su već znale da ih majka ostavlja same?! A komšije-Dušebrižnici??? Videli da je majka ušla u kola i otišla, a požar nisu videli???

anita

19.12.2013. 22:24

@XX - zasto doticna 'majka' nije pitala nekoga od komsija da joj pricuva decu??? zar je toliko tesko pitati za pomoc??? koliko je bila zabrinuta za bezbednost svoje dece govori i cinjenica da joj je ljubavnik bio 14 godina u zatvoru za ubistvo - ako je puste velika je verovatnoca da ce imati jos dece i isti ili slican scenario moze da se ponovi u buducnosti

Jabre

20.12.2013. 01:36

@XX - Сви су криви али сад је касно, и у опште ме не занима шта имају да кажу родитељи, бабе и деде и комшије сви су криви !

mimi

19.12.2013. 21:25

Citajuci ovu strasnu vijest srce mora da se stegne a suzi je tesko da ne krene ako je ista u nama ljudsko ostalo. Tri male glavice, scucurene jedna uz drugu , izgorele do neprepoznatljivosti, nestale u plamenu za cas.I to bas u doba kada je najradosnije za njih malisane, kada im se okice jos vise zasjaje u svoj svojoj iskrenoj nevinosti...Njih vise nema, a ko je kriv , zasto je kriv nije ni vazno...mozda im je BOLJE,nego da su ostali na posranoj planeti da zive posrane zivote sa nama nikakvima!

ccc

19.12.2013. 21:38

A zasto niko ne optužuje oca????? Ako ih je već ona zanemarivala, a očigledno jeste, gde je bio ON??? I NJEGA U ZATVOR!!!!!!!!!!! PODJEDNAKO SU KRIVI!!!

Dragana

19.12.2013. 21:47

@ccc - gde je otac dece bio? kakav je to trud ulozio da vodi brigu o njima ? ni ona ni on nisu bili odgovorni i bez obzira sta da kazu deca su stravicno nastradala..

ranko75

20.12.2013. 08:16

@ccc - Vidite da pise da mu nije davala da ih vidi. Znaci da su razvedeni, a sud dodelio decu njoj. Njegova odgovornost za tragediju je mnogo,mnogo manja.

Vang

19.12.2013. 22:10

Imam dve babe, majku i svekrvu, ne zna se koja zna da bude gora, ali podigle su moje dete, jer se desavalo da radim po ceo dan. Ni ja nisam savrsena. Mogao je muz da me ostavi i nadje drugu ali svi su tu kada je dete u pitanju. Ova zena je bila potpuno sama. Po svoj prilici i prevarena jer trece dete je sasvim malo a on vec ima i drugu zenu i decu. Gde su svi ti dokoni ljudi bili.

Slavko

19.12.2013. 22:46

Pita li se ko od čega je ta žena živela, kako je izdržavala troje dece u toj "lepoti" od života u kome se ona nalazila? Šta je radila, i šta je morala da radi da preživi? Pita li se ko kolika je odgovornost tajkunsko-političke sprege koja nas je dovela dovde gde jesmo, koja je isfabrikovala ovakve novinare što donose presudu pre suđenja, koja je od bogate države napravila koloniju multinacionalnih kompanija?.. Ako su vam ruke toliko čiste uzmite kamen u šake pa kamenujte tu nesretnicu...

miki

20.12.2013. 07:32

@Slavko - Kakve veze imaju tajkuni sa tim sto nije ocu dozvoljavala da vidja decu ili sa tim sto je otisla u provod. Sta je sve moglo da se uradi da deca ne budu sama - sta god da je radila i gde god da je bila - neodgovorno je. Nije nesretnica mislila da ce doci do ovoga. Ali mogle je da zamoli da joj neko opricuva decu. Mogla je da se dogovori sa muzem bivsim da uzima decu jednom, dvaput, nedeljno pa neka onda ide u provod . Gotovo je sad ali neka ne stradaju deca vise zbog sujeta bolesnih nasih.

ranko75

20.12.2013. 08:13

@Slavko - Ti si nesto procitao pa sada to hoces da ovde primenis i pokazes.Ovde se ne govori o nasim rukama ili kamenovanju. Kada se dogode ovakve posledice,hocete da kazete da je sam zivot kriv,a ona koja je zakljucala decu i onemogucila im da se spasu nije kriva.Ona je mogla i bila duzna da predvidi da se tako nesto moze dogoditi,pa je to ubistvo sa evenualnim imisljanjem,kako se u krivicno-pravnoj nauci to tumaci.Ovo pod pretpostavkom da je fabula tragedije ovakva kao u clanku,i da je ona uracunljiva.

Dragan

20.12.2013. 09:09

@Slavko - @Slavko, sto se ne upitas zasto je radjala decu ako nije imala od cega da ih izdrzava? Sto se tice "kamena", koji spominjes, nisam ja placen da ga bacam na nju. To je posao policije, suda i narocito zatvorskih cuvara. Treba tako da joj organizuju zivot 24 sata dnevno da svakog dana zavidi onima koji su bili zatoceni u Ausvicu i na Golom otoku.

Maja

20.12.2013. 09:52

@Slavko - Ovakvih "majki" je koliko hoćeš. Jeste kriva država jer se u njoj bogate samo pojedinci, a ostali nemaju ni za goli život, ali neodgovorna je i ona. Kako joj je uopšte palo na pamet da ostavi tako malu djecu samu u kuću? I šta je bilo sa tatom djece, zašto je on pobjegao od odgovornosti? Znali su napraviti troje djece, a kad je trebalo brinuti o njima, tate nema nigdje, a mama kod ljubavnika. Krasno. Nije samo ona kriva ima tu još odgovornih.

krsma

19.12.2013. 22:48

A moja sestra koja zivi u Kanadi nije mogla da se zaposli jer je morala da cuva decu,tamo ti decu oduzmu ili u ovom slucaju zaglave robiju.Sto znaci da nase sluzbe ne rade svoj posao i da ih je bas briga.Glavno je zaposliti nekog svog u drzavnoj ustanovi i hladovina obezbedjena.

Moni

20.12.2013. 07:12

@krsma - Bravo za komentar! U zatvor II socijalni radnici, yasto oni dobijaju platu! Nosiće ih na savesti! Celo selo se obrukalo! Okrenimo se oko sebe, pomozimo koliko možemo. Svako od nas kad bi dao svaki dan po 1 dinar siromašnih i gladne dece ne bi bilo!

Jabre

20.12.2013. 01:35

Сад је касно за оптужбе ништа неће вратити децу назад. Наравно да су криви и мајка и отац али и друштво које не обезбеђује бар самохраним мајкама да пусте децу негде да би могле да раде, треба направити и вртиће који раде поподне и преко ноћи да се деца не остављају сама, тако би упослили више људи и омогућили самохраним родитељима да имају где да оставе децу и наравно вртићи би требали бити бесплатни с обзиром колико се зарађује у Србији ... не дао Бог никоме.

Neko daleko

20.12.2013. 04:01

Bitno da je cigareta u ruci. Pokusavam da nadjem tracak opravdanja ponasanju ove majke ali ne mogu. Ostaviti isamo dete i od 10 godina je rizik a kamoli ovakve makanje. I bez pozara, zamislite u kakvom su strahu ostavljani u kuci sami. Jadnici.

seka-bg

20.12.2013. 06:41

Boze,secam se skroz slicnog dogadjaja,u Kladovu/Djerdap,kad je majka pustila deci tv,i sa spoljne strane vezala kvaku da deca ne izadju iz sobe,i u istoj zgradi otisla da kafenise....tv se zapalio,i tri andjela su se ugusila....jezivo da jezivije ne moze biti...Neko ko zarko zeli decu,ne moze da ih ima,a neko se ko kuja istresa,i nemarno se ophodi prema andjelcicima.Ova iz Kladova znam da nije ni dan odgovarala.Posle toga je rodila jos troje dece,neka su zivi i zdravi,ali taj dogadjaj pamtim

tamaris05

20.12.2013. 07:38

Njena krivica je u tome sto ih je ostavila same u kuci ali je bedno svaljivati citavu krivicu na ovu zenu. Ona sigurno nije zelela smrt svojoj deci. Ledenom bregu se vidi samo vrh, on je mnogo veci ispod povrsine mora. Lancano - nesloga sa roditeljima, razlaz sa muzem, siromastvo, nedovoljna briga drzave - sve je dovelo do ove tragedije. Ova zena nije imala niciju podrsku, sama je radila sta je znala i umela. Ne dao Bog nekome da se nadje u njenoj kozi.

tamaris05

20.12.2013. 07:44

Narod je sklon da osudjuje pa jos i da filuje pricu da bude jos socnija. Ako sud o ovoj zeni treba da se zasniva na rekla - kazala komsiluka, na kome se zasniva clanak u novinama, onda 80% svega sigurno nije istina. A dodala bih i to da se grehovi roditelja i predaka lomi na nevinima - ubistva, samoubistva, abortusi, pijanstva, lopovluci...zato je bitno za zivot dece kakav zivot su i pre njihovog rodjenja imali njihovi roditelji.

Vožd

20.12.2013. 08:05

Zašto se komentarišu ovakve vesti? Zar stvar nije dovoljno teška i bez vas dušebrižnika?

sara

20.12.2013. 08:22

Jos uvek se u ovoj zemlji osecaju posledice ratova, beskrajno iskrivljena svest o zenama, beskrajno povladjivanje neodgovornim ocevima. Pazi boga ti nije mu dala da ih vidja a on se jadan uplasio, ozenio i resio problem. Imala sam slicnog, radila sam po tri posla da deca ne oskudevaju, imala sam i ''prijatelja'' koji je pomagao vise nego otac. Mislite da mi se to svidjalo, nije muka mi je bilo. I ta majka, pljuje cerku da bi sa sebe sprala deo svoje krivice. Sad svi dobri i nevini.

neutralan

20.12.2013. 10:14

@sara - Ali, zar nisi ti svojom slobodnom voljom izabrala "prijatelja"da pomaže tvojoj deci"više"nego biološki otac?Što znači da su obojica pomagala,a tebi je od svega toga( što si sama izabrala) bilo muka.

sara

20.12.2013. 11:36

@sara - Mogla bih da ti ispricam. Ali bi ti opet imao svoj sud o mome zivotu. Ja o tvome ne sudim. Ti si verovatno musko, imas pravo da me pljujes.

Pam

23.12.2013. 01:29

@sara - Bivsi muz me je jedno vreme stalno prinudjivao da ostavljam nasu malu cerkicu od godinu i po dana samu u kuci dok je spavala i da je zakljucam naravno da bi kolima isla po njega i dovozila ga kuci iz susednog mesta kad je zavrsavao s'poslom u sitnim nocnim satima. Nisam se usudjivala da mu se suprotsavim jer je bio u stanju da me ubije. Nekoliko puta je to i pokusao. Sva se najezim kad se samo setim kolko sam rizikov. Ne mogu ni da pomislim sta je sve moglo da se desi za tih pola 40-ak minuta...

slavisha

20.12.2013. 08:23

I da je najgora "mater" na svijetu veca joj kazna nikako ne moze biti od ove koja ju je zadesila

jovic

20.12.2013. 09:04

Ja bih samo da postavim nekoliko pitanja citaocima I svima koji su ostavili komentar: Da li u vasoj okolini ima porodica u slicnoj situaciji I sta ste vi ucinili za te ljude? Sta ja aktivno cinim da pomognem ljudima u nevolji?Ja verujem da ima I ugrozenih I dobrih ljudi koji im pomazu. Ali iz iskustva znam I to da ljudi vrlo tesko i retko cine dovoljno. Sama cinjenica da se mali broj ljudi na sahrani opravdava time sto je vreme slave, opet govori da svi jednostavno gledaju svoja posla.

CRNI

20.12.2013. 10:24

@jovic - Ja nisam u radnom odnosu i nemam nikoga ,ali kad god mi je zena /obicno romkinje/ potrazila neki dinar dao sam.Mnogo puta izlazim iz pekare a zena pruza ruku i kaze DA JOJ DAM NESTO ZA DORUCAK- tad sam se vracao u pekaru stao u red i kupio burek ili neko pecivo. Na birou rada sam i KAO CEKAM NEKI POSAO a prekjuce GOSPODIN NA TV daje izjavu DA NEMA SANSE ZAPOSLENJU LJUDI preko 50 god. Ja sam neko ko nije zaposljen,nemam porodice i dozivecu sudbinu ove dece kad mi grejalica zapali kucu. Nema zivot

Demokrata, EU

20.12.2013. 12:49

@jovic - CRNI - moras da crknes, takva ti je sudbina, nema se para, hehehehehehehe...!!

rajko

20.12.2013. 09:05

Ne krivite majku ona nije kriva, kriva je socijalna ustanova neka se oglasi socijalna ustanova sta je ona sve ucinila za tu nesrecnu majku i troje dece da bi oni mogli normalno da zive a da je majka to zloupotrebila. Moja bi poruka bila za u buduce svim majkama koje nisu u mogucnosti da izdrzavaju svoju decu, dati izjavu jos u porodilistu da nije u mogucnosti da prehranjuje dete i predati ga socijalnoj ustanovi, kao i u svim evropskim zemljama.

simke

20.12.2013. 09:32

O čemu vi pametnice pričate? Svi sažaljevate majku, jadna ona, njoj najteže, otac je kriv, bla bla bla. A pošto je već živela "težak život", kako ističete (vidim da je dosta ljudi zna lično, čim znaju celu njenu životnu priču), zašto nije otišla u Centar za socijalni rad i predala im decu, obzirom da nije mogla da vodi računa o njima? Sad će neko reći da to majka ne može da uradi...a ja ću onda pitati da li je to humanije ili zaključavati ih same tako mlade i male? Njena totalna odgovornost!!!!

simke

20.12.2013. 09:45

@simke - Uzgred...svaki minus ko stavi, znači da sasvim podržava to da se deca od 2,3 i 4 godine mogu zaključati i ostaviti sama, što znači da ta osoba to i sama radi.

tamaris05

20.12.2013. 11:51

@simke - Verovatno si muskarac ,sto bi rekla po nadimku ,a uz to sigurno i nemas decu kada mozes nesto ovako da lupis.Mislis li da je lako tek tako dati decu nekom drugom kakvi god uslovi bili?! Ono sto ja vidim je da je ona ispijena i mrsava a deca sa nekih postavljenih fotografija pristojno obucena i uhranjena, nasmejana. Bitno da joj je taj sto ga nazivaju otac dece napravio troje i bas ga boli uvo, otisao i ostavio majku sa troje male dece pa otisao sa drugom pa i njoj koknuo dva komada. Divan covek

mira

20.12.2013. 12:32

@simke - Da li su deca bila uhranena i nasmejana sad je nebitno potpuno. Jedna njena greska kostala je zivota tri mala andjela a to se sve moglo spreciti, zar ne? kad je znala da tog lika bas boli uvo za nju i njenu decu, sto je dopustila da joj napravi socijalne slucajeve, decu koja nisu imala ni najosnovnije uslove za zivot?

ivke

20.12.2013. 09:33

krivica posle ovakve tragedije postaje nebitna,troje malih andjela su umrli,sav se najezim dok ovo pisem,majka nije smela da ih ostavi same jos su bili zakljucani,ipak su ta deca bila bas mala,takodje najvecu krivicu snosi i drzava ove propale drzave,jer nas je dovela sve u situacije da zbog egzistencije samohrana majka mora da ostavi troje dece da bi zaradjivala(ako je razlog sto ih je ostavila bilo koji grugi,na lomacu sa njom)andjeli mali pocivajte u miru

ivan

20.12.2013. 10:05

Otac pre tri meseca zadnj put video decu..."sjajan" tata. Baba, deda te dece...znaju kakvo im je dete, znali da su im unuci gladni..."sjani" baka i deka... Ekspreti za procenu karaktera iz komsiluka sve znali i svi upiru prst u majku...niko da se pogleda u ogledalu...."sjajan" komsiluk. Iz centra za socijalni rad, imaju dosije, primala majka pomoc, ali nisu imali pojma nista a taman posla da se osecaju krvim...."sjajni strucnjaci, psiholozi, radnici". Tuga....prevelika tuga....

nenad

20.12.2013. 10:14

Vec par dana citamo vesti o ovoj strasnoj tragediji, slusamo price ,,briznih,, komsija i ostalih, a ja svima kazem sram da Vas bude. Svi ste mi sada pametni, a sto neko toj jadnoj zeni nije ranije pomogao, ako se vec sve znalo. Pocev od mestana, opstine, drzave, seoska crkve, roditelja, rodbine, bivseg muza. vidi se da se majka mucila kroz zivot, da je za decu sve izdvajala, sto se vidi na prilozenim decijim slikama na kojima se vidi da su oni nasmejani, po njima se vidi da nisu zapusteni.

mira

20.12.2013. 11:07

@nenad - zar su deca i znala za bolje... da nisu bili zapusteni i zanemareni ne bi se ovo ni desilo..

jelena

20.12.2013. 11:10

@nenad - apsolutno se slazem,uzas,jezivo je to.Naj lakse okriviti nju a i ne pitati je za istinu,njoj je naj teze,sta god da je radila,to su njena deca,dusebriznici Srbije nek vam je na cast .Slazem se sa Nenadom.

mira

20.12.2013. 12:19

@nenad - ajde da sve druge okrivimo, drzavu, socijalne ustanove, Turke sto su 500 godina vladali Srbijom itd. Ako su njena deca nisu njena svojina, deca se ne radjaju da bi se sama cuvala i da bi se primala socijalna pomoc. Al izgleda u nasoj drzavi mnogi tako misle. Najvaznije je da se ona kaje a sto su deca umrla njenom krivicom, nikom nista.

CRNI

20.12.2013. 10:15

Deci se zivot nece vratiti nikad a to sto nasavesni ljudi pisu ovde svasta je nasa svakidasnjost. Neznamo istinu a sudimo-gde ce nam dusa. Drzava daje po detetu oko 5000 din a koliko treba starijem detetu koje ide u skolu. Ako je majka provodila zivot u VECERNJIM ZADOVOLJSTVIMA ZA SEBE onda bi joj okacio omču,ali ako je morala da dotira za prehranu svih i odala se nasilno ulicnom STAROM ZANATU za hleba,treba se pozabaviti ustanove koje navodno brinu o deci koja su kod staratelja ili 1.od roditel

seljak LA

20.12.2013. 14:05

@ancicaa - Apsolutno si u pravu, a ne rodu decu i odma drzava bre treba da brine za decu.

bole

20.12.2013. 10:50

Lako je sad svaliti svu krivicu na majku, gde su ostali bili, rodbina, država ...... Trebalo bi proglasiti dan zalosti u celoj Srbiji. Ovo je tragedija za sve nas.

mira

20.12.2013. 12:25

@ bole - Pa nece drzava cuvati svu decu u Srbiji? Trebaju malo i roditelji da se ukljuce. Danas se deca radjaju da bi ih drugi vaspitavali i finansirali. Naravno da svi treba da pomognu koliko mogu ali ocigledno za vecinu ovde je to najbitnije. Samo da se zivi na tudjoj grbaci.

seljak LA

20.12.2013. 14:08

@ bole - bole malo si se z drzava nije ostavila nikog, nego mama i bila kod onog njenog prijatelja,

bole

20.12.2013. 17:29

@ bole - .... Socijalna sluzba je smestila samohranu majku sa troje male dece u neadekvatni objekat za stanovanje....to znaci drzava. Bez obzira sto se radi o vanbracnoj deci, roditelj(otac) po zakonu trebao je da placa izdrzavanje svoje dece. Ovakvih slucajeva samohranih majki u Srbiji ima na hiljade gde se drzava jednostavno distancira i sigmatizuje, generalizuje samohrane majke. Da je drzava reagovala adekvatno do ove KATASTROFE nebi doslo.

mira

20.12.2013. 19:15

@ bole - ako cemo po zakonu, izdrzavanje mora da placa i majka ako je dete povereno ocu iz nekog razloga a da li je doneta presuda kojom je utvrdjena visina iznosa izdrzavanja koju je otac trebalo da placa, to zaista ne znam. Naravno, to ga ne oslobadja moralne odgovornosti ako presude nije bilo da pomaze svoju decu koliko moze. Drzava nema nista s tim sto neki otac (ili majka) nece da placa izdrzavanje, to su porodicni sporovi i pokrecu se tuzbom. Zato zene pamet u glavu kad resite da radjate decu.

ista si kao i ona

22.12.2013. 12:31

@ bole - ajde ne lupaj majke ti vise,ti ces nesto da pricas sto si cuo iz medija nama koji smo iz tog mesta,ali da je se to dogodilo na drugom mestu mozda bih mislio kao i ti ovako mi znamo pravu istinu a vi ce te je tek saznati pa onda ces videti kakve gluposti pisete i branite zlo od majke...

Milos

23.12.2013. 13:44

@ bole - Vi iz tog sela da se pokrijete po usima i da cutite,imam i ja iste takve obiju coveku kucu u sred podne a oni su kao spavali,bila vam je dobra kad je nadnicila kod vas za koru hleba,lako je se izivljavati nad sirotinjom......bedni ste i jadni

Papilon

20.12.2013. 11:08

Svi krivimo majku !!! Mozda je morala da zaradi za sutrasnju hranu,bez obzira na koj nacin.Decica ih vise nema, mozda bi ih prerana smrt docekala sutra ili prekosutra sa praznim stomacicima.Drzava je najveci krivac socijalna sluzba je kriva.Cuvala ih je kako je mogla, a otac je je veoma savestan pre tri meseca bio sa njima a pre neki dan ih je video iz auta.Budite realni narode ne osudjujte nikoga pre vremena!!!

4c

20.12.2013. 12:12

Zakazala je drzava,zakazala je majka,zakazala je njena rodbina,zakazao je otac djece,zakazao je komsiluk ,a i mi svi skupa.Sretan vam sveti Nikola,a sirotinja nek gori.

ODZACAR

20.12.2013. 12:36

Prema fotografijama izgorele kuce,da se zakljuciti da taj objekat nije za stanovanje.Visina zidova na kojoj je krovna konstrukcija jedva da prelazi dva metra.takve nazovi kuce u kojima stanuju stare,bolesne osobe,kao i ovako nastradala porodica moraju se pregledati od vatrogasnih i odzacarskih sluzbi.Ko zna kada je odzak ociscen na toj kuci,Poznato je da iz smederevaca toplota jako promenljiva,pa usled velike zagrejanosti odzaka isti se samozapali,dabi sa njega pozar presao na susednu gredu.

Тубичевско

20.12.2013. 16:50

Мајка није дозвољавала оцу да виђа децу! Каква трагедија. А где је био сентар за социјални рад да уреди виђања? Можда би их он сачувао... А да је мајка имала добар посао и довољно средстава да плати некога да их чува? Изазивачи криза и они који "проневеравају" средства никада неће хтети да виде своју одговорност и кривицу. Трагично је што то не умемо да видимо ни ми остали!

Djoko

20.12.2013. 17:33

A sta rade u Centru za socijalni rad?Zaradjuju li oni svoju platu,a platu primaju iskljucivo od poreskih obveznika ove zemlje.Muka mi je od armije dzabalebarosa koji nista ne rade a primaju pristojne plate od ove drzave.Iskljucivi krivac je Centar za socijalni rad.

Nesa Pfc

20.12.2013. 22:31

Kakva sramota ovog drustva,kakav nemar pojedinih sluzbi,nevidjeno!Sada se svi nesto pitaju,pravdaju,kao,nismo mogli,nismo znali i sl.Da li ti ljudi imaju miran san?

4c

21.12.2013. 00:01

Kuca je bila dotrajala,pa da ne izgorise krov bi se urusio i pobio ih,danas,sutra...........da je imala pravu majku zamolila bi je da joj pricuva djecu,a pravog muza isto tako,ali on je popravio djecu i otisao drugoj,tako da bi i njega trebalo teretiti za isto ko i majku.Njesu bili vjencani jer djeca njesu nosila njegovo prezime,a to da mu ona nije davala da vidi djecu,to ne vjerujem.Vjerujem da je istjerana iz kakvog kolektivnog centra,nakon sta je istjerana iz Hrvatske,a mozda i sa Kosova

4c

21.12.2013. 00:06

istjerali je u tu kucu smrti i ostavili samu na milost i nemilost mjestana Male Krsne,a kakvi su ljudi vidi se i po tome koliko ih je doslo na sahranu,da nije novinara i par policajaca bilo bi ih svega 10ak.Svi su u selu znali u kakvoj je situaciji,a niko nije pokusao da organizuje MZ da joj obezbjedi kakav takav siguran krov nad glavom,ma da izbjeglica ,kom briga kad nije ni njezinih roditelja i dobila uslove da otkupi,sta da otkupi???

bambi

21.12.2013. 22:36

koliko ona kriva a kriva je toliko je kriv i otac djece ,napravi pa ostavi najlakse ,zasto nema zakona jedan vikend djeca kod mene drugi kod tebe ..pa da i zena ima lufta za svoje potrebe nego snalazi se sam i moli boga da se nista nedesi.