TREBALO bi da su efikasniji, jednostavniji i da skraćuju vreme za podizanje novca, ali kada "zakoče", bankomati mogu platu da zaključaju i do dve nedelje.

Kalesu

18.11.2021. 21:48

Članak me podsetio na moje nedavno iskustvo sa bankomatom Poštanske štedionice, koji mi je napisao da "trenutno nije moguće obaviti transakciju", a uredno mi skinuo traženi iznos s računa. Srećom, sve je brzo rešeno,, preko telefona i interneta, za par dana.

Iskusan

18.11.2021. 23:22

Nepotrebno je cekati. Kad meni nisu isplatili novac i to na nematicnom bankomatu a imao sam karticu majke da joj podignem penziju bez ovlascenja, dao sam im pola sata da ZAUSTAVE PROMET I URADE PRESEK POPISANIH ISPLATA REGISTROVANIH SLIPOVIMA I STVARNOG STANJA NIVCA U BANKOMATU, UZ UVID U SNIMAK KAMERE DA NOVAC NISAM PODIGAO. A pare su bile u visku taman za iznos koji sam zeleo. Nekad je to bio popus blagajne. U protivnom sam rekao zovem policiju i novinare zbog organizovane pljacke od strane zaposlenih. Isplatili su me

Goran

19.11.2021. 00:27

Bankomati u slucaju da su prazni ili ne mogu da izvrse isplatu,automatski prepoznaju i ponistavaju svaku vrstu transakcije i izbacuju potvrdu o ne uspeloj transakciji.E sada kod nas moze da bude i druga prica jer bankomati nisu dovoljno potkrepljeni sigurnosnim sistemom.

DžoniSvetac

19.11.2021. 09:24

Кеш је закон!!! Научно доказано је да се и више од 30% троши са пластиком , људи са кешом у рукама су одговорнији у трошењу!!!