DIGITALNI TRENDOVI U POSLOVANJU ADDIKO BANKE Lazarević: „Phygital“ ostaje naše obeležje i orijentacija

Promo

19. 05. 2023. u 13:00

BUDUĆNOST digitalnog bankarstva obeležiće sinergija modernih fintech rešenja i inovativnih AI sistema, ali uz njihovu efikasnu kombinaciji sa načinima poslovanja na koje smo tradicionalno navikli.

ДИГИТАЛНИ ТРЕНДОВИ У ПОСЛОВАЊУ АДДИКО БАНКЕ Лазаревић: „Phygital“ остаје наше обележје и оријентација

Foto: Promo

Ovaj „phygital“ pristup, koji istovremeno kombinuje brze digitalne servise sa uslugama koje se klijentima pružaju u ekspoziturama, je način na koji će Addiko banka i u narednom periodu razvijati svoje poslovanje, istakao je predsednik Izvršnog odbora Addiko banke Vojislav Lazarević na ovogodišnjoj Digital Day konferenciji u Beogradu.

Po njegovim rečima, trend rasta broja digitalnih bankarskih korisnika u Srbiji se nastavlja iz godine u godinu, a najveće interesovanje za uslugama digitalnog bankarstva i dalje postoji među mlađim generacijama, dok je svega trećina klijenata koji pripadaju „baby boomers“ generaciji zainteresovana za usluge mobilnog i internet bankarstva.

- Uprkos sveopštoj digitalizaciji, ekspoziture i danas ostaju izuzetno važan deo našeg poslovanja. Brend i tržišna vidljivost svake banke direktno zavise od njihovog prisustva na terenu. Istovremeno, mnogi naši klijenti jednostavno i dalje žele da imaju banku u svojoj blizini. Upravo zbog toga, Addiko banka uporedo sa razvojem svog digitalnog pristupa, neguje i snažnu „phygital“ orijentaciju. To znači da nastavljamo da svojim klijentima intenzivno pružamo sve usluge i u našim ekspoziturama, pružajući im mogućnosti i alternative koje su njima važne. Takav kombinovani pristup je obeležje našeg poslovanja i u narednom periodu ćemo samo nastaviti sa njegovim daljim unapređenjima – poručio je Lazarević.

Odgovarajući na pitanja prisutnih, predsednik Izvršnog odbora Addiko banke je istakao da će brzina digitalnog razvoja bankarstva u Srbiji u velikoj meri i dalje zavisiti od regulative, ali i očekivanja koja imaju klijenti. Zbog toga je, objašnjava Lazarević, sasvim sigurno da će se i kod nas online kreditiranje najbrže razvijati, dok će klijenti kada je u pitanju štednji i dalje tražiti direktan kontakt sa bankarima i fizičko prisustvo banke na terenu.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (0)

MOLIM VAS, POMOZITE MI! Umro 15-mesečni sin legendarnog sportiste - on ne može da dođe sebi od bola