КУПЦИ ВОЛЕ ДОМАЋЕ ПРОИЗВОДЕ: Чуваркућу међу првима добила Млекара Шабац, која окупља 700 фармера

Ј. Су. - С. Б.

31. 10. 2020. у 16:45

КУПЦИ ВОЛЕ ДОМАЋЕ ПРОИЗВОДЕ: Чуваркућу међу првима добила Млекара Шабац, која окупља 700 фармера

Фото промо

ПРОИЗВОДИ "Млекаре Шабац" део су пројекта Привредне коморе Србије "Стварано у Србији" и са поносом носе жиг "Чуваркућа", који представља потврду квалитета млечних производа створених у Србији и што је најбитније - произведених у потпуности од домаћих ресурса. Искуство ове компаније је да купци у Србији воле да купују домаће.

- Висококвалитетно сирово млеко откупљујемо од 700 домаћих фармера, чиме их оснажујемо да остану на селу и размењујемо са њима сва искуства која смо деценијама стицали у млекарству - истиче Маја Бађин Георгијевић, директорка корпоративних комуникација "Млекаре Шабац". - Наш слоган "100 одсто наша - Млекара Шабац" подразумева да је компанија 100 одсто заснована на домаћем капиталу, сировинама, ресурсима и знању, чиме доказујемо да је одрживо пословање могуће у српској привреди.

Купци воле да купују домаће производе, посебно оне који имају гаранцију високог квалитета, тако да смо сигурни да ће "Чуваркућа" додатно допринети популарности производа "Млекаре Шабац", који носе овај жиг, додаје Маја Бађин Георгијевић.

"Млекара Шабац" је међу првих пет компанија које су на самом почетку пројекта "Стварано у Србији" пријавиле највише производа. Конкурисали су са осам брендова, који чине највећи део асортимана, а жиг "Чуваркућа", осим сирних намаза "сирко" и "ала кајмак", добили су и за "млади сир", "медитеранео сир", "медитеранео морска со сир", "Poppy - чоколадно" млеко, као и за "шабачки" и "АБТ" јогурте.

ВРЕДНЕ ДОНАЦИЈЕ

ТОКОМ пандемије циљ је пре свега био осигурати да су сви запослени у компанији буду сигурни и безбедни. Производњу и опште пословање прилагодили су потребама тржишта и прописаним мерама. Фокусирали су се на помоћ широј заједници, па су, на почетку борбе са пандемијом, уместо у промоцију нових воћних јогурта, 100.000 евра уложили у донације робе и заштитних маски болницама, медицинским радницима, пензионерима, колегама и Војсци Републике Србије, која им је, тим поводом, уручила признање.

У компанији истичу да акције и иницијативе као што је "Стварано у Србији" и жиг "Чуваркућа" адекватно препознају компаније попут "Млекаре Шабац", чије залагање и посвећеност развоју српске привреде представљају круцијални део деведесетогодишње традиције, као једне од водећих млекара у Србији.

- Сертификати и гаранције попут "Чуваркуће" додатно доприносе пожељности српских брендова, посебно ако они, као што је случај са нашим производима, већ имају значајну препознатљивост у региону, јер ми извозимо на 14 тржишта - рекла је Маја Бађин Георгијевић.

Квалитет и поштовање највиших стандарда производње, сагласни су у компанији, кључни су елементи да би имали врхунски производ. Осим тога, део вишедеценијског искуства "Млекаре Шабац" чине иновативне идеје, знање, умеће и - изнад свега - посвећен и одговоран тим са којим је успех загарантован. У компанији, поред нових колега, раде већ генерације истих породица. "Млекара Шабац" настала је пре 90 година у Србији, удруживањем крупних произвођача млека, а пре пет година купљена је из стечаја и данас је међу водећим млекарама у Србији.

Фото промо

Упорност, дугорочно стратешко планирање и ослањање на квалитет и вишедеценијско искуство основе су постигнутих резултата.

- Наш асортиман креиран је на бази највиших стандарда квалитета и здравствене безбедности, а његова разноврсност и богатство укуса погодују свим љубитељима млечних производа, било да воле кисело-млечни програм, сиреве, УХТ млека и производе или намазе, међу којима се "сирко" и "ала кајмак" скоро пола века производе без адитива и конзерванса - изјавила је Раденка Голубовић, директорка контроле квалитета.

Подсећа да компанија извози на тржишта региона, земаља ЕУ, Царинске уније, Руске Федерације, Сједињених Америчких Држава."Млекара Шабац" је лидер и на тржишту белог сира у Руској Федерацији, а за све успехе, истичу у менаџменту, заслужан је тим од 350 људи који се предано и одговорно баве својим послом.

ПАРТНЕРСТВО ЗА ДУГОРОЧНИ РАЗВОЈ

 

САРАДЊУ са Привредном комором Србије сматрају стратешким партнерством, које доприноси одрживом и дугорочном развоју пословања, како на националном тако и на регионалном и ширем нивоу. Партнерство пружа могућности да међусобно надограђујемо базу знања и искустава и проширујемо пословне конекције и инвестиције у нове прилике, локално и регионално.

- На подршци коју нам пружају заједно са Министарством пољопривреде неизмерно смо захвални - оценила је Маја Бађин Георгијевић. - Радујемо се што ћемо заједно наступити и на највећем сајму у Кини.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (0)