РЕМ ПОДНЕО ИЗВЕШТАЈ: На екранима сати кампање

ВН

24. 03. 2022. у 08:37

РЕГУЛАТОРНО тело за електронске медије усвојило је "пресек" изборне кампање од 15. фебруара до 13. марта, до када је био рок за подношење листа.

РЕМ ПОДНЕО ИЗВЕШТАЈ: На екранима сати кампање

Седиште РЕМ-а / Фото Д. Миловановић

Када је реч о јавним сервисима, РТС 1 кампањи је посветио нешто мање од 15 сати програма, а забележено је појављивање 16 дотад проглашених изборних листа.

Међу темама и даље је на првом месту "криза у Украјини", око две трећине прилога је неутралног тоналитета, а затим следе позитиван - близу 21 одсто и негативан тоналитет - нешто мање од 14 одсто.

На Пинку се појавило 13 листа током 12,5 сати. Изборном програму припало је нешто више од половине, а активностима државних функционера нешто више од 49 одсто времена. На ТВ Прва појавила су се четири политичка покрета којима је посвећено четири одсто времена, и 13 листа које су "заузеле" нешто више од девет сати. ТВ Н1 кампањи је посветила готово 60 сати програма или приближно 91 одсто времена. Теме "критика власти" и "негативно о Вучићу" заступљене су са више од 37 од 79 сати изборног времена.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Коментари (0)

КАКО ДАНАС ИЗГЛЕДА ЗОРАН ВАНЕВ: Од Јужне пруге до Швице (ФОТО)