ИНТЕРВЈУ - ТОМАС АРНОЛДНЕР: А1 поуздан партнер у дигитализацији - сигурне услуге и решења, за живот, рад и забаву

Novosti online

14. 05. 2021. у 10:00

Какав је положај А1 Телеком Аустрија Групе у индустрији телекомуникација?

ИНТЕРВЈУ - ТОМАС АРНОЛДНЕР:  А1 поуздан партнер у дигитализацији - сигурне услуге и решења, за живот, рад и забаву

Томас Арнолднер

А1 Телеком Аустрија Група је водећи пружалац телекомуникационих услуга у ЦЈЕ, препозната као поуздан партнер у дигитализацији. Група има око 25 милиона корисника у седам земаља. Осим Србије, та тржишта обухватају Аустрију, Бугарску, Хрватску, Словенију, Белорусију и Северну Македонију. Преко А1 Дигитал, компаније која је огранак Групе, пружамо услуге и у Немачкој и Швајцарској. Прошле године остварен је приход од 4,55 милијарди евра, а имамо близу 18.000 запослених.

* Какви су планови за српско тржиште – које услуге и производе А1 нуди корисницима и како ће их прилагодити овом тржишту?

Наши планови за Србију су били амбициозни од првог дана. Остварујемо стабилан и континуиниран раст пословања, на веома конкурентном тржишту чак и током пандемије. Сада, захваљујући интернационалној сигергији, А1 Србија може да понуди још ефектније дигитално корисничко искуство,поуздане услуге и решења за живот, рад и забаву у дигитално доба, а да при том задржи локалне кључне вредности и експертизу.

* Кад говоримо о техничким иновацијама, како А1 одржава корак с временом и какву улогу у томе има А1 Србија?

Налазимо у епицентру дигиталне трансформације, а тренутна дешавања представљају прекретницу за будућност. Наше колеге у Србији дају значајан допринос развоју технолошки напредних решења, која настојимо да имплементирамо на свим А1 тржиштима. Одличан пример за то је САРА, дигитална платформа креирана као подршка за увођење и рад постојећих РАН мрежа А1 Групе, као и за еволуцију према 5Г технологији, која нам је донела награду „Леадинг Лигхтс Аwардс 2020 ”.

* Како је из вашег угла протекао процес ребрендирања у Србији, имајући у виду околности и колико је ово важан корак за А1 Телеком Аустрија Групу?

Радује ме што смо успешно завршили процес ребрендирања, будући да је А1 Србија сада и званично постала део породице А1 бренда. Колеге у Србији су урадиле сјајан посао, посебно имајући у виду услове под којима су завршили процес ребреднирања. Уверени смо да ће обједињен идентитет бренда, уз још богатију понуду, као и симбиозу са јаком међународном Групом – синергијама и кроз иновативне производе и услуге – још више повећати поверење у А1 и пораст броја корисника на српском тржишту.

* Шта је мотивација за вашу ЕСГ стратегију?

Током протеклих 14 месеци, показали смо велику поузданост како наше мреже тако и целог А1 тима, али нам је увек било важно и да допринесемо бољитку друштва чији смо део. ЕСГ (Енвиронментал, Социал анд Говернанце) представља три кључна фактора одрживог пословања и тиче се посвећености компаније областима животне средине, друштвене одговорности и корпоративног управљања.

Стратегија дефинише циљеве за постизање угљеничне неутралности до 2030. године, повећање енергетске ефикасности за 80% у поређењу са 2019. и промоцију циркуларне економије рециклирањем око 50.000 старих уређаја годишње. У области дигиталног образовања настојимо да до 2023. године обучимо најмање 100.000 људи да безбедно користе. Наша корпоративна култура негује диверзитет, а циљ нам је да удео жена на руководећим позицијама буде 40% до 2023. Веома сам поносан што наше колеге у А1 Србија дају активан допринос овој амбицији, да наше животе и наше пословање учине што одрживијим.

(Промо)

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (0)