АУТО-ПУТ “МИЛОШ ВЕЛИКИ” СВЕ ЈЕ ДУЖИ: Напредују радови код Чачка, постављени први метри асфалта од Прељине до Паковраћа (ФОТО)

В. ИЛИЋ

21. 09. 2021. у 19:58

НА деоници ауто-пута “Милош Велики”, на потезу од Прељине до Паковраћа, где радови теку у пуном јеку, постављени су први метри асфалта.

АУТО-ПУТ “МИЛОШ ВЕЛИКИ” СВЕ ЈЕ ДУЖИ: Напредују радови код Чачка, постављени први метри асфалта од Прељине до Паковраћа (ФОТО)

Фото: В. Илић

После изградње надземног тунела у Трбушанима, ово је још једна леп вест која је обрадовала Чачане, који се свакодневно сусрећу са огромним саобраћајним гужвама на магистрали, односно популарном “кружном путу”, а сведоци су и бројних саобраћајних несрећа на овој саобраћајници.

Након што су угледали да је почело асфалтирање ове деонице, како истичу Чачани, мало им је лакнуло, јер су сада сигурни да ће ова траса бити готова до краја ове или почетком наредне године. Додају да су нарочито током летње туристичке сезоне на самој наплатној рампи у Прељини забележене огромне гужве и километарске колоне возила, док ће изградњом деонице до Паковраћа вишесатно чекање у колонама и колапс на обилазници око Чачка, надају се, ускоро постати прошлост.

- Кинези раде пуном паром, свака част! Само нам је жеља да се саобраћај измести из града и да они који настављају даље ка Ужицу, не улазе у насеље. Када буде пуштена деоница до Паковраћа, биће нам свима лакше, посебно нама у Парменцу, где поред наших кућа деценијама уназад шнирају возила – рекао нам је Милан Сретеновић из Чачка.

Очекује се да изградња деонице трасе ауто-пута Прељина – Пожега, која пролази кроз Чачак, буде завршена у јануару 2022. године. Њеним завршетком смањиће се саобраћајне гужве на територији града, пошто је обилазница око Чачка једна од најпрометнији саобраћајница у Србији, којом дневно прође око 14.000 возила. Након отварања ове деонице ауто-пута до петље “Паковраће”, број возила која ће се кретати кроз град биће знатно мањи.

Петља “Паковраће” биће директна веза са Овчар Бањом, Златибором, Црном Гором. Изградња деонице од Прељине до Паковраћа значајно ће смањити гужве кроз град и убрзати пут од Београда ка Златибору и Црној Гори, смањиће се број возила сигурно за 10.000 – нагласио је помоћник градоначелника Чачка Милан Бојовић.

Деоница ауто - пута од Прељине до Пожеге, која је дугачка 30,9 километара, иначе, најтежа је на Коридору 11, пошто има чак три тунела, 35 мостова, четири надвожњака и две петље. Тренутно су, поред трасе од Прељине до Паковраћа, најинтезивнији радови на деоници ауто-пута на планини Јелици, јер су управо ту најзахтевнији. Пробијају се два тунела “Муњино брдо” и “Лаз”, који ће бити најдужи у Србији, 2.800 и 2.900 метара. Завршен су радови на изградњи тунела “Трбушани”, који је дужине 278 метара.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (2)