ПАДА СЕ ЗБОГ БОЈЕ СЕДИШТА И ТЕЧНОСТИ ЗА СТАКЛО? Хаос на техничким прегледима - дупло су скупљи, а не прође га осам од 10 аута! (ФОТО)

Novosti online

16. 07. 2021. у 00:40

ПОСЛЕ доношења нових правила за техничке прегледе, многи возачи незадовољни су критеријума и поскупљењем.

ПАДА СЕ ЗБОГ БОЈЕ СЕДИШТА И ТЕЧНОСТИ ЗА СТАКЛО? Хаос на техничким прегледима - дупло су скупљи, а не прође га осам од 10 аута! (ФОТО)

Фото: А. Станковић

Са друге страме, из сервиса тврде да су нове цене неопходне и да возачи треба унапред да се припреме.

После више од недељу дана од примене нових правила за обављање техничких прегледа аутомобила, многи возачи и ауто сервиси још се нису потпуно прилагодили новинама.

Поједини возачи негодују што је технички преглед поскупео и што се због ситница "пада", док власници сервиса кажу за МОНДО да је поскупљење било неопходно због новонасталих трошкова.

Такође, наводе да "велики број нових правила има смисла", али сматрају да се време на техничком губи због провере појединих ситница и да камере које их контролишу нису биле неопходне.

 

Падају због друге боје седишта, "поклопчета" и флекице?

На друштвеним мрежама многи возачи негодују због искуства са техничког прегледа у претходних неколико дана, од када се примењују нова правила.

- Фали поклопче! Ето не верујем. Технички неисправно возило. Само поклопац фали јер на тим десним вратима и нема цилиндра. И због тога је ауто неисправан - написао је један од возача уз фотографију дела кваке због које није прошао технички.

Поједини возачи негодовали су због тога што се цена техничког променила и на одређеним местима скочила скоро за дупло.

- Заказао технички и регистрацију пре шест дана. Тада ми је пријављена цена 4.500 за технички. Ишао пре пет дана да ми провере ауто, све ок. Данас након чекања од сат времена технички 7.500 динара и неће да ме приме? Разлог - друга боја задњих седишта и флекице на шофејшајбни - написао је један од њих.

Фото: Приватна архива

Tekst potpisa

Технички сервис: За нову опрему дали смо 20.000 евра!

Како потврђују из београдског сервиса за технички преглед, цена јесте поскупела и то је наводно било неопходно у овом тренутку.

- Технички преглед јесте поскупео и то нам је била једина опција. Морали смо да уложимо 20.000 евра у нову опрему и камере како бисмо радили по новом решењу и то нам је био велики трошак. Друго, од када су нова правила за техничке прегледе почела да се примењују 06. јула, имамо много мање возила, пошто технички преглед дуже траје. Дневно успемо да урадимо технички за шест возила" -каже Миланка Кочић из београдског сервиса.

МАЊЕ ВОЗИЛА ПРОЛАЗИ

КАКО кажу, тачно је да од увођења новина много више је неисправних возила која не могу да прођу технички због сијалица или других "ситница".

- Онда се поред редовног прегледа поново враћају када то поправе, и тако настаје гужва. возила која се враћају са техничког прегледа морају за три дана да отклоне недотатке и дођу поново. Људи често нису упућени у нова правила и зато се враћају - кажу у сервису.

Поскупљење на 7.000 и 8.000 није у реду

У овом сервису преглед аутомобила поскупео са 4.000 на 5.500 динара и сматрају да то није драстично поскупљење.

- То је поскупљење од 1.500 динара и то је минимално поскупљење. Поједини сервиси подигли су цене на 7.000 или 8.000 динара, што је заиста превише. Наравно, све иде по леђима обичног човека. Али ни нама није лако да се прилагодимо новинама - каже МИланка Кочић.

Фото: Приватна архива

Кажемо им пре техничког, али не слушају

Све је уведено преко ноћи и сматрам да је потребно да постоји период припреме, сматрају у сервису.

- Људи нису били спремни на ово, навикли су да се ситнице не гледају и често су немарни. Немамо ништа против да прво кажемо шта је све потребно па да онда када поправе дођу на технички. Ипак, многи се не распитују и само довезу ауто. Ако неко назове да се распита или дође, ми увек објаснимо шта треба да провери од сигнализације и да треба да оде код мајстора пре свега. Они често кажу у реду, и опет довезу аутомобил који буде неисправан - тврде у сервису.

Поклопац проблематичан, боја седишта није?

На вест да је један возач коментарисао на друштвеним мрежама чињеницу да није прошао технички преглед због тога што му је на вратима недостајао поклопац, у сервису кажу да постоји могућност да то није због поклопца, већ што је могуће да се врата теже отварају због тога, ако дође до несреће да врата неће моћи да се отворе и слично.

- Новине су потпуно оправдане и имају смисла када се ради о строжијој контроли сигнализације и кочиница на техничком сервису. Сијалице и жмигавци морају да функционишу због безбедности. Ипак, то што се губи сат времена на то што се контролишу неке ситнице, као што је боја на седишту, заиста нема смисла - тврде у сервису.

Фото: Приватна архива

(Мондо)

 

(Мондо)

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (8)