ПУТ КАО ПИСТА ОД 780 МИЛИОНА: Завршени радови на траси која од Власотинца води ка Црној Трави и Власинском језеру

И. МИТИЋ

21. 07. 2020. у 07:00

ТАКОЗВАНО појачано одржавање пута који води од Власотинца ка Црној Трави и Власинском језеру приводи се крају.

ПУТ КАО ПИСТА ОД 780 МИЛИОНА: Завршени радови на траси која од Власотинца води ка Црној Трави и Власинском језеру

Фото: Новости

 Држава је у потпуну обнову деонице од Власотинца до Свођа инвестирала 780 милиона динара, а поред рехабилитације 12,5 километара коловоза, иза извођача радова је захтеван посао изградње заштитних бедема и бетонских зидова, обнове мостова и бројних пропуста.

Ширина пута је сада шест и по метара, за пола метра више него раније, уз додатна проширења на кривинама. У току су завршни радови на постављању ограда, тротоара и ригола, али се саобраћај - после једномесечних повремених обустава, ради уградње завршног слоја асфалта - сада одвија без прекида.

Фото: Новости

Подсетимо, радови на овој захтевној деоници су трајали од прошлог пролећа, уз паузу током зиме и делимично за време ванредног стања. Четири петине неопходних послова су завршене прошле јесени, а свему су претходиле обимне припреме јер је конфигурација терена таква да је са једне стране пута камени засип, а са друге река Власина. Без обзира на то, извођачи радова су обавили одличан посао, а често може да се чује како се нови коловоз описује као - писта.

- С обзиром на то да је Власинско језеро атрактивна туристичка дестинација, саобраћај на овом путу је последњих година све интензивнији. Његова обнова је од изузетног значаја и за наше грађане који живе у овом делу општине, као и за све остале возаче на овој деоници. Кретање је сада много безбедније, што је био и најважнији циљ свих који су учествовали у пројекту - оценио је председник Општине Зоран Тодоровић.

Све послове је финансирао ЈП "Путеви Србије" - у оквиру пројекта названог "Рехабилитација путева и унапређење безбедности саобраћаја" који су подржале Европска инвестициона и Светска банка.

Фото: Новости

- Посао је био захтеван и комплексан. Поред обнове 12,5 километара коловоза, урадили смо девет нових зидова од каменог материјала у жичаном кавезу, 17 нових бетонских зидова дужине од десет до 100 метара, а санирали смо и 13 постојећих зидова, продужили и поправили 60 попречних пропуста и рехабилитовали три моста. Обављен је технички преглед објекта и очекујемо извештај надлежне комисије - закључио је представник инвеститора на пројекту инжењер Драган Вуковић.

Дуж комплетне деонице је, иначе, постављена и нова сигнализација која додатно утиче на безбедније одвијање саобраћаја путем који пролази кроз више насељених места, где се често наилази на бициклисте и пешаке, па и на пољопривредна возила.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
ШТА ЈЕ РУСКИ ПЛАН “Н”: Украјина би могла да остане без неколико важних области уколико Москва успе (ВИДЕО)

ШТА ЈЕ РУСКИ ПЛАН “Н”: Украјина би могла да остане без неколико важних области уколико Москва успе (ВИДЕО)

ЊИХОВ примарни циљ је заштита руских пограничних региона, као што је Белгород, али секундарни циљеви су заузимање Харкова, Сумија и Дњепропетровска.

26. 04. 2024. у 20:00

ТЕШКЕ ВЕСТИ ИЗ ВАШИНГТОНА СТИГЛЕ У КИЈЕВ: Нема више патриота за Украјину

ТЕШКЕ ВЕСТИ ИЗ ВАШИНГТОНА СТИГЛЕ У КИЈЕВ: Нема више "патриота" за Украјину

ВАШИНГТОН још нема бесплатне системе противваздушне одбране "патриот" који би могли да буду пребачени у Украјину, произилази из интервјуа са америчким саветником за националну безбедност Џејком Саливаном за МСНБЦ.

26. 04. 2024. у 19:17

Коментари (2)

АКО НЕКОМ ПОЗАЈМИТЕ ОВУ КЊИГУ, НЕ ОЧЕКУЈТЕ ДА ВАМ ЈЕ ВРАТИ!