МАЊЕ ЗНАЊА, ПОКЛАЊАНЕ ОЦЕНЕ: Резулатати истраживања о онлајн настави у београдским гимназијама

Б.Б.

31. 08. 2021. у 13:06

ВИШЕ од 40 одсто професора у београдским гимназијама је, у условима комбиноване наставе током прошле школске године, обрадило мање од 80 одсто градива што је "доња граница" коју је прописало Министарство просвете, док је свега њих десет одсто успело да испуни наставни план.

МАЊЕ ЗНАЊА, ПОКЛАЊАНЕ ОЦЕНЕ: Резулатати истраживања о онлајн настави у београдским гимназијама

Фото: З. Јовановић

Две трећине гимназијалаца сматра да је квалитет знања које су стекли лош, а са њима се слаже и 80 одсто наставника. У београдским гимназијама 87 одсто наставника је спустило критеријуме за оцењивање, како ђаци не би ишли на поправни или понављали разред.

Ови поражавајући подаци су резултати истраживања, које је урадио Форум београдским гимназија о квалитету и проблемима у онлајн настави.  Анкетом је обухваћено 1.346 испитаника, од којих је 200 наставника, 576 ученика и 569 родитеља што је, како је наведено, репрезентативни узорака на ниову београдских гимназија.

- На питање да ли су додтано били оптерећени комбинованом наставом у односу на нормалну, 88 одсто наставника је рекло да и чак 92 одсто ученика - рекао је Александар Марков, председник ФБГ. - Забрињавајући је податак да је 69 одсто ђака осећа фрустирано, 70 одсто збуњено , а 46 одсто њих је имало благу или потпуну депресију, због оваквог вида наставе. Трећина наставника се изјаснила да има фрустарције и осећа се хаотично у онлјан настави.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (0)

САЗНАЈЕМО! Вест коју је Вучић заборавио да саопшти: 100.000 људи који су добили ваучере од 5.000, добиће још 10.000 динара