НЕМА ВИШЕ ОБИЛАЗАКА ШАЛТЕРА: Грађани Пријепоља убудуће ће моћи све молбе и захтеве да предају на једном месту

А. РОВЧАНИН

27. 07. 2021. у 05:55

У ОКВИРУ процеса реформе јавне управе, којом ће општине у Србији, па и Пријепоље, постати сервис грађана и привреде, начелник Општинске управе Миодраг Ћубић потписао је уговоре са Јавним комуналним предузећем "Лим", Центром за социјални рад и Здравственим центром Пријепоље, чиме ће грађанима бити омогућено да на једном месту предају своје захтеве и молбе, а запослени све друго обаве уместо њих.

НЕМА ВИШЕ ОБИЛАЗАКА ШАЛТЕРА: Грађани Пријепоља убудуће ће моћи све молбе и захтеве да предају на једном месту

Фото А. Ровчанин

На овај начин житељи града на Лиму неће морати да обилазе неколико различитих институција, већ ће брзо и ефикасно поједине послове завршавати у јединственом управном месту.

Реформом јавне управе, грађанима је поједностављена процедура и омогућено да без пуно чекања, и на једном месту предају своје захтеве и остваре права из области социјалне заштите, новчаних давања или да стекну статус енергетски угроженог купца електричне енергије.

- Грађани имају на располагању нов и модеран сервис, који ће бити у њиховој служби.

УГОВОР Начелник Општинске управе са директорима три јавна предузећа, Фото А. Ровчанин

Грађани неће морати да обилазе неколико различитих институција већ ће брзо и ефикасно поједине послове завршавати - каже начелник Општинске управе Миодраг Ћубић.

Иначе, корисницима права на новчану социјалну помоћ у Центру за социјални рад, као посебно осетљивој друштвеној групи, биће омогућене посебне погодности, а међу њима право на признавање статуса енергетски угроженог купца.

- Центар за социјални рад је надлежан за спровођење поступка за утврђивање права на новчану помоћ. Општинска управа спроводи поступак за утврђивање права на стицање својства енергетски заштићеног купца. Корисници новчане социјалне помоћи могу остварити попуст на електричну енергију или остварити статус енергетски заштићеног купца. У конкретним случајевима странке су водиле два поступка - један у ЦСР, други у Општинској управи. За обе је прикупљана такорећи дупла документација, сада се то мења и поједностављује - истиче директорка Центра за социјални рад Рада Дивац.

ПОРЕЗ И НЕКРЕТНИНЕ

ПОТПИСИВАЊЕМ уговора Општинске управе и Комуналног предузећа, грађанима ће бити поједностављена процедура да након промене власништва над непокретностима, подношењем пореске пријаве за порез на имовину, промене податке у евиденцијама и базама у Одељењу за локалну пореску администрацију.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (0)