СУПЕРЛИГА ОБАРА ЦЕНУ КЛУБОВА! Реал, Барса и Јунајтед и даље најјачи брендови али губе на вредности, Ливерпул и Јувентус у слободном паду

Novosti online

17. 05. 2021. у 20:45

ПРОПАЛИ пројекат европске фудбалске Суперлиге требало је клубовима да донесе велики профит, а уместо тог донео је губитке, како у готовом новцу, тако и у вредности бренда.

СУПЕРЛИГА ОБАРА ЦЕНУ КЛУБОВА! Реал, Барса и Јунајтед и даље најјачи брендови али губе на вредности, Ливерпул и Јувентус у слободном паду

ФОТО: АП

Иако су Реал Мадрид, Барселона и Манчестер јунајтед задржали позиције три највреднија фудбалска бренда, а Манчестер сити чак успео и да поправи своју позицију на листи, ови брендови забележели су пад вредности, као и осталих осам чланова оснивача.

Профитирао је минхенски Бајерн чија вредност је порасла за готово сто милиона долара, док је највећи губитник Ливерпул, али занимљиво и Пари ен Жермен који није био део пројект Суперлиге, али је на спортском плану изгубио на вредности.

Укупно су клубови који су били део Супер лиге том сулудом идејом обезвредили своје брендове за 600 милиона долараа та цифра би била и две и по милијарде да се већина њих није на време повукла. Ипк и то је утицало на неке спонзоре да се повуку из ливерпула, а друге да откажу већ уговорену сарадњу с Манчестер јунајтедом

Јувентус је испао из Топ 10 најјачих брендова и тешко да ће се у догледно време вратити, нарочито ако не успе да избори Лигу шампиона наредне сезоне, било због лошег пласмана у Серији А или због најављене казне од стране УЕФА.

На листи 50 највећих брендова доминирају енглески клубови са 18 имена и укупним уделом од 43 одсто вредности. Бундеслига је заступљена са 10 клубова који заједно имају 19 одсто вредности, док седам шпанских клубова заједно вреди више од тога, захваљујући наравно Реалу и Барси.

Само три клуба ван лига петица нашли су место међу 50 нјвећих брендова у свету фудбала. То су 24. Ајакс, 33. Зенит и 41. Бенфика.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (0)