ИПАК ОДЛАЗЕ, ДОБИЛИ ПОНУДЕ ОД ТРИ ТЕЛЕВИЗИЈЕ? Јована и Срђан близу одлуке коју гледаоци жељно ишчекују

Новости онлине

20. 09. 2020. у 20:22

ИПАК ОДЛАЗЕ, ДОБИЛИ ПОНУДЕ ОД ТРИ ТЕЛЕВИЗИЈЕ? Јована и Срђан близу одлуке коју гледаоци жељно ишчекују

Фото: Инстаграм

ВОДИТЕЉСКИ тандем, како “Блиц” сазнаје, озбиљно размишља где ће наставити каријеру након што званично окончају сарадњу са досадашњим менаџментом.

Вест да Јована Јоксимовић и Срђан Предојевић напуштају Јутарњи програм на Телевизији “Прва”, одјекнула је попут бомбе.

Овај водитељски дуо који се већ две године будио уз гледаоце ове телевизије одлучио је да да отказ. Оно што се сада сви питају јесте где ће наставити каријеру. Како “Блиц” сазнаје, у игри су чак три телевизије.

- Истог тренутка када се сазнало да су Јована и Срђан дали отказ, конкурентске телевизије почеле су да се утркују ко ће их приволети да буду у њиховом јату. Осим Јавног сервиса Србије, на којем су почели каријеру, а на којем су радили пет година Јутарњи програм, позив је стигао и од челника Телевизије “Пинк” на којој је овај тандем радио осам година. Они су на „Пинку“ такође били део јутарње редакције, одакле су отишли на „Прву“. Њима је отворена понуда и К1 телевизије, коју држи Јованин супруг Жељко Јоксимовић - открива извор и кроз осмех додаје:

- Јована и Срђан су прави професионалци, тако да то што једна понуда долази од Жељка, не значи да је он у предности. Оно што знам, јесте да су обоје заинтересовани за све опције и да ће одлуку донети када званично окончају сарадњу са досадашњим послодавцем. Свакако да ће имати времена да изаберу најбољу понуду, како су то и до сада чинили. Они дефинитивно неће остати на “Првој”, али неће ни одуговлачити са избором нове фреквенције.

Јована и Срђан, као и претходних дана, нису одговарали на позиве и поруке по овом питању.

Иако је Срђан данас на свом инстаграм налогу објавио ко ће бити гости јутарњег програма у понедељак, то ипак не значи да они остају на тој телевизији.

Подсећања ради, они су отказ дали у четвртак, а како се сазнаје, разлог је мимоилажење у мишљењима и ставовима са менаџментом телевизије. Ниједно од њих се отада није огласило по овом питању, као ни Телевизија “Прва” саопштењем.

(Блиц)

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (1)