НИКОЛА РОКВИЋ СТИГАО У МАНАСТИР СВЕТИ НЕКТАРИЈЕ: Ушао у Храм, помолио се над иконом, па се поклонио моштима - Босе ноге у ранама од пута

Новости онлајн

22. 05. 2024. у 19:00

НИКОЛА РОКВИЋ након месец дана шетње стигао у манастир Светог Нектарија Егинског.

Foto: I. Marinković, Instagram printskrin/nikolarokvic, Shutterstock

Босих ногу и уз световну песму, Никола је стигао у манастир.

Фото: Инстаграм принтскрин/nikolarokvic

Николу Роквића породица је сачекала, а кума је у рукама носили српску заставу.

Фото: Инстаграм принтскрин/Никола Роквић

Мајка Славица Роквић, брат Марко, супруга Бојана Баровић и деца, дочекали су свог Николу који је пре месец дана кренуо у хуману мисију.

Роквић је ушао у Храм целивао иконе, па дошао и до моштију Светог Нектарија.

Никола успео да сакупи 31 милион динара

Никола је током пута за фондацију "Породица" коју је Роквић основао са супругом Бојаном, успео да прикупи невероватан 31 милион динара, а сав новац биће дониран у хуманитарне сврхе.

- Драги народе, помаже Бог. Надам сте да сте сви добро, ево нас надомак Атине, боже здравља сутра би требало да стигнемо у луку Пиреј и онда трајектом до Егине, и од места где ћемо се искрцати до манастира има 7 километара и до Атине 50км, сутра би требало уз Божју помоћ да пређемо 57 километара. Хвала Вам на подршци, хвала Вам на молитвама, хвала Вам на љубави, на вери. Останите још уз нас мислима да дођемо до циља. Морам да Вам кажем да со на данашњи дан прикупили 31 милион динара, идемо још данас и сутра, јако, овај пут за дечију радост - поручио је Роквић пред сам крај свог пута.

(БЛИЦ)

ДРАМА У ЗАБАВНОМ ПАРКУ: Људи заглављени висе наглавачке са 30 метара, посетиоци нису могли да гледају ужас (ВИДЕО)

ВАТРОГАСЦИ су спасили 28 људи који су остали заглављени висећи 30 метара наглавачке током вожње у забавном парку у Орегону у Сједињеним Америчким Државама.

15. 06. 2024. у 10:44

ДРАМА НА НЕБУ: Сусрет шведског борбеног авиона и руског СУ-24 - Били смо спремни да интервенишемо

ДРАМА НА НЕБУ: Сусрет шведског борбеног авиона и руског СУ-24 - "Били смо спремни да интервенишемо"

РУСКИ војни авион јуче је накратко нарушио ваздушни простор Шведске источно од балтичког острва Готланд, након чега су га пресрели шведски борбени авиони, саопштиле су данас оружане снаге те нордијске земље.

15. 06. 2024. у 12:42

ХРВАТСКА БРУЈИ О КОНОБАРУ ИЗ НИША: Нашли су га - добио је паре

"УВЕК гледам све с позитивне стране, па тако и посао који радим. Осмех је мој мото. Научио сам да је све у животу онако како ти то сагледаш, ако се жалиш и стално си незадовољан, такав ти је и цео живот."