ПОЧИЊЕ "ЕГЗИТ"! На Петроварадинској тврђави вечерас стартује највећи музички фестивал у Европи

С. БАЈИЋ

08. 07. 2021. у 12:10

ДАНАС У 19 часова, када се отварају капије Петроварадинске тврђаве, почеће јубиларни, 20. фестивал "Егзит" на којем ће се до 11. јула, на 15 бина, представити уметници светске и домаће музичке сцене.

ПОЧИЊЕ ЕГЗИТ! На Петроварадинској тврђави вечерас стартује највећи музички фестивал у Европи

Фото Н. Карлић

Највеће плесалиште на Балкану "денс арену", отвориће Шарлота де Вит, а рођендан "Егзита" увеличаће Дејвид Гета, Снејк, "Сабатон", Пол Калкбренер, Тајга, Соломун, Амели Ленс, Рони Сајз, Сатори, "Лајбах", Амира Медуњанин, "Хладно пиво", Сенидах... Јавни сервис преносиће сваке вечери на РТС2, од 22.30 до 5.30 часова, најатрактивније концерте са три највеће бине - главне, денс и фјужн.

Вечерас на програму

НА главној фестивалској бини, жили куцавици фестивала, вечерас ће наступити ди-џеј Снејк, "Буч Кесиди", "Хладно пиво", Сенидах и "Неми песник". "Денс ареном" господариће Шарлота де Вит, Амели Ленс, Тијана Т. и Илија Ђоковић, док на фјужн бини наступају Марко Луис, "Хелем нејсе", Војко В., Фран Палермо...

Амели Ленс, Фото Архива

Марко Луис, Фото Архива

Ди-џеј Снејк , Фото ЕПА

У Нови Сад јуче је пристигао већи број гостију, који су се могли видети на месту за преузимања фестивалских улазница. Деветорица младића из Италије, Исак, Алесандро, Лука, Леонардо, Николи, Фредерико, Ђакомо и Антонио, предвођени Предрагом, који од рођења живи у Венецији, допутовали су јуче ујутро комбијем и сместили се у Шајкаш, у кућу Предрагових бабе и деде. Први пут су у Србији, први пут иду на Петроварадинску тврђаву намерни да се добро проведу.

- На граници није било проблема, а тестове смо урадили у Италији - рекао нам је Леонардо (19).

Фото Н. Карлић

Предраг Герић (20), Србин из Венеције, наговорио је пријатеље да посете Србију и обећао им сјајан провод:

- Знам све о "Егзиту" и пресрећан сам што смо сви заједно дошли из Италије. Сместили смо се код мене у Шајкашу, а на Петроварадин ћемо свакодневно комбијем. Фаворити су нам Амели Ленс и Шарлота де Вит.

Американац Ендрју из Арлингтона (Вирџинија), први пут је у Србији и истиче непосредност и гостопримство Новосађана.

- Хтео сам да купим флашицу са водом, али нисам променио новац, па ми је један млађи пар, видевши да сам гост из иностранства, купио воду. Невероватан гест и хтео сам да им се захвалим, али нису сачекали да променим новац - казао нам је Ендрју, који после "Егзита" иде преко Будимпеште за Праг.

Италијани деветорица младића први пут на "Егзиту", Фото Н. Карлић

Московљанка Марија је у Нови Сад стигла из Црне Горе, а сместила се у једну од вила са базеном на периферији града.

- Испланирала сам са пријатељима путовање и раније резервисала смештај, који уз попуст дневно износи 40 евра - вели Марија.

- Била сам у Србији у неколико наврата а први пут сам у Новом Саду. Очекујем добар провод у денс арени, "уз Соломуна".

КАМП ОТВОРЕН

"ЕГЗИТОВ" камп ипак ће и ове године бити део смештајне понуде. Због продужења испитних рокова на Универзитету у Новом Саду, раније обећан и најављен смештај у студентским домовима, изостао је. Зато је Кризни штаб дао дозволу за постављање кампа на Штранду, најлепшој плажи на Дунаву, који је јуче отворен и радиће до 13. јула. Капацитет кампа, лимитиран на 750 људи, попуњен је.

* * * * * * * *

АЛЕКСАНДАР ВУЛИН ОБИШАО ТВРЂАВУ УОЧИ ФЕСТИВАЛА

Уживајте, али, без дроге

МИНИСТАР унутрашњих послова Републике Србије Александар Вулин посетио је Петроварадинску тврђаву где ће бити одржан "Егзит", нагласивши да ће полиција дати све од себе да посетиоци буду безбедни.

Фото МУП

- Упозоравамо све посетиоце да не узимају наркотике - поручио је Вулин. - Спречићемо, колико год можемо, конзумирање дроге, сваког дилера ћемо ухапсити, а како је конзумирање дроге кривично дело, учинићемо све да им то отежамо. Дођите, проведите се, уживајте у музици, али немојте се дрогирати. Не постоји ниједно оправдање да се дрогирате, да отрујете неко дете дрогом, да упропастите свој или туђи живот тако што ћете на "Егзиту" учинити нешто јако глупо зато што сте били дрогирани.

Министар је казао да ће полиција сваког кога пронађе, без обзира да ли је дилер или конзумент дроге, казнити у складу са законом:

- Полиција ће учинити све да смањи количину наркотика, а свако кога пронађемо, без обзира да ли је дилер или конзумент, завршиће у затвору и бити кажњен.  Љ. П.

Фото МУП

ДА ЛИ ЗАКОН ВАЖИ И ЗА КУРТИЈЕВОГ РАДОИЦУ? Ељшани за Новости: Тужилаштво проверава снимке на којима је Радомировић

ДА ЛИ ЗАКОН ВАЖИ И ЗА КУРТИЈЕВОГ РАДОИЦУ? Ељшани за "Новости": Тужилаштво проверава снимке на којима је Радомировић

КУРТИЈЕВ заменик министра за заједнице и повратак, такозваног Косова, Радоица Радомировић поново је снимљен приликом извршења кривичног дела. И овог пута, баш као и прошлог, када је горео један аутомобил у Лепосавићу, жртва Радомировића су Срби.

26. 04. 2024. у 15:00

УПОЗОРЕЊЕ ЗА ГРАЂАНЕ - НЕ НАСЕДАЈТЕ НА ОВУ ПОРУКУ! Огласили се из Поште - Овако ћете знати да је у питању превара

ТОЛИКО се грађана жалило да им је из Поште стигла лажна порука о пријему пакета да су надлежни одлучили да нађу начин како да стану на пут преварантима.