МОТОРОМ ОБИШАО БиХ: Бањалучанин Далибор Врховац велики заљубљеник у двоточкаше остварио своје дечачке снове

Т. ЦВИЈЕТИЋ

29. 04. 2024. у 08:45

ЖИВЕТИ пуним плућима у Српској никад није било једноставно, али један пример показује како се, ипак, снови могу претворити у реалност. Бањалучанин Далибор Врховац је професионални возач таксија, заљубљеник у моторе одмалена, и сматра да вожња двоточкашем пружа посебну димензију, а недавно је са својом машином, "јамахом" од 600 кубика, обишао и БиХ.

МОТОРОМ ОБИШАО БиХ:  Бањалучанин Далибор Врховац  велики заљубљеник у двоточкаше остварио своје дечачке снове

Foto: Ustupljena fotografija

Далибор је о мотору сањао од детињства, а свој дечачки сан о куповини већег мотора остварио је релативно касно.

- Куповином мотора сам упознао неку слободу током вожње, и тај осећај се тешко може описати, многи га повезују са адреналином, брзом и неопрезном вожњом, опасном и по саме возаче, али паметна вожња може бити пријатна, занимљива и да открије пуно места у природи које можда не бисмо обишли аутомобилом - прича Далибор за "Новости".

Додаје да има своју "релакс" руту, коју може да направи у једном дану Бањалука - Јајце, затим Мањача, Хан Кола и повратак назад. Најлепше му било да "крстари" мотором пет дана кроз БиХ, посебно Херцеговину и Средњу Босну.

- На пут сам ишао са другарицом која је такође заљубљеник у моторе. Прво смо се зауставили у Купресу, где је диван ваздух, затим смо пили кафу у Посушју, наставили смо ка водопаду Кравице поред Љубушког где смо се окупали, потом смо кренули ка Стоцу - прича Далибор.

Шта ће ти, опасно је!

ДАЛИБОР Врховац је нашао своју "јамаху" у иностранству где му живи друг. Замолио га је да оде, погледа и купи тај мотор, на шта му је он рекао: "Шта ће ти, опасно је".

- Када сам му казао "Милане то је мој сан од детињства", он се није више двоумио и купио ми је мотор - казао је Врховац.

Након тога су, објашњава, путем букинга нашли преноћиште на пола пута од Стоца.

- После смо кренули у пећину Ветреница у општини Равно близу манастира Завала. Након тога следи Могорјело, где су остаци старог римског града, онда смо дошли на корита Буне, а пред долазак у Мостар букирали смо смештај - каже наш саговорник.

Следећи дан су се упутили ка Јабланици, затим у Коњиц где су посетили Титов бункер, па у село на највећој надморској висини Лукомор, испод Бјелашнице, где је снимам филм "Небо изнад крајолика" - каже Врховац.

Стали су и крај Борачког језера, окупали се и наставили пут.

- Следећи дан кренули смо пут Фоче да посетимо пешчане пирамиде, након тога, дошли смо до Високог и ту смо обишли тунеле Равне. Пети дан путовања смо обишли тврђаву Врандук поред Зенице, запутили се у Теслић и то је била завршна тачка овог путовања - казао је Далибор који планира своје путешествије и по Европи.

Две звезде – једно спектакуларно вече!  Да загреје и преокрене будућност

Две звезде – једно спектакуларно вече! Да загреје и преокрене будућност

Рефлектори српске престонице синоћ су били уперени у две звезде - легендарног Здравка Чолића и заиста јединствену, потпуно нову звезду међу уређајима за загревање дувана - Плоом! У препуној хали 5 Београдског сајма, пред више од 1.500 људи и уз добро познате хитове као што су "Ти си ми у крви", "Чија је оно звезда“ и "Тебе чувам за крај", ЈТИ, прва и једна од највећих јапанских инвестиција и цигаретна копанија број један у Србији, лансирала је Ploom X Advanced - најсавременији уређај за загревање дувана са иновативном и јединственом HeatFlow технологијом усавршеном у Јапану.