СТРАВИЧАН и насмрт болестан свет приказују нам сценаристкиња Милена Марковић и редитељ Олег Новковић, у десетоделној саги о пандемонијуму нашег доба, који вршља подземљем Београда.

cvexi

10.10.2020. 12:39

Bravo,slazem se u potpunosti. Ovakve serije nam ne trebaju,nisu realne i ne prikazuju stvarnost i daju losu sliku omladini i uopste javnosti. Smislite pobogu neku vedriju,normalniju temu. Ne mora sve biti tama,mrak,kriminal,seks...

IMi

11.10.2020. 07:23

@cvexi - Serija je odlicna. Mnoge stvari iz zivota i rada policije su prilicno realne. Nazalost prosecna Srbija je nije razumela, sto se vidi iz komentara dole. Ljudi misle da sistem funkcionise kao sto pricaju u Dnevniku u 19:30. Medjutim nije tako.

Ranka

10.10.2020. 13:04

Takve su nam na žalost većina serija i filmova. Nasilje, prostakluk i narkomani. Ja stvarno ne znam u kom to svetu autori ove i drugih sličnih serija i filmova pronalaze inspiraciju. I slažem se da je sramota što RTS takve stvari prikazuje u udarnim terminima. Sve ono što se zamera rijaliti programima, možemo da vidimo u našim filmovima i serijama. Zato ih i ne gledam već godinama, da ne kažem decenijama.

Dejan

10.10.2020. 13:56

Sjajan prikaz, stručan i sa stavom o projektu koji šalje jedinu poruku da nema nade i nema smisla kakav valjda ni na jednom javnom servisu u Evropi ne serviraju u glavnom porodičnom terminu. Samo šta to vredi kada u našem javnom servisu sede upravo ljudi kojima je sve to savršeno jasno i nije im prvi put da im se "omaklo" da uvrede svog gledaoca "za njegovo dobro" a za svoj džep.

Soko

10.10.2020. 14:51

Gledao sam samo početak prve serije i dovoljno je bilo da zaključim o kakvoj bljuvotini se radi.Za vreme trajanja te serije prvi kanal nacionalne TV se ne uključuje.Ta serija je odvratno morbidna,nasilna,nemoralna i sve ono što se može nazvati najpogodnijim.Za rođene pare koje plaćamo za TV pretplatu dobijamo takvu glupost .Urednice sram te bilo,gde ti je osnovno vaspitanje o moralu i osećaju procene dali nešto vredi i kako će se nešto odraziti na gledaoce.

rade

10.10.2020. 15:10

Umesto da drzavna televizija bude personifikacija porodicne televizije,dodje coveku da bezi iz kuce kad dodje termin emitovanje serije Mocvara.Pitam urednika umetnickog programa da li on gleda ovu seriju sa svojom decom i roditeljima.Ako gleda on je patoloski tip,kao i reditelj,scenarista i ostali aktivni sudionici ove monstruozne filmske karakondjule koja poziva na blud ,razvrat,odsustvo svih ljudskih vrednosti.Garantujem da ni na jednoj drzavnoj televiziji u Evropi ovakav patoloski filmski proizvod se ne emituje.Voleo bih da me neko demantuje!

Rale

11.10.2020. 11:48

@S D - To sve postoji, nije sporno, kao sto postoji i u svakom drugom velikom gradu u celom svetu. Ono sto je sporno u kojem stepenu je to izrazeno. Ne gledam televiziju odavno ali mi je posle ovog teksta potpuno jasno o kakvom trashu se radi. To su jeftine petparacke price koje trebaju da izazovu jeftinu emociju straha i mrznje kod onih koji su skloniji manipulacijama te vrste.

Vladimir

11.10.2020. 08:23

Slozicu se sa Vama samo u delu da je termin neodgovarajuci, da bi javni sevis morao ovu seriju da emituje u nocnom terminu. Dopustam estetiku ulice, zelim da negde pitam koliko je od ovoga realno i moguce. Velika imena su pristala da ucestvuju u ovoj seriji (jos veca imena nisu), i svima ponaosob cestitam na doslednosti u gradjenju lika. Nema kompromisa, preko ivice zileta, replikom tamo gde neko ne bi ni kopackom. Goran Bogdan mi je skrenuo paznju na sebe ulogom Mustafe Golubica, i, oskreno, ovu seriju i pratim zbog njegovog nacina glume. Vokim kada glumci zastanu pre nego sto izgovore repliku, da zamucnu, da se zagledaju u prazno. Meni je upravo to odsustvo linearne detektivske radnje zanimljivo. Da li publika moze da resi slucaj gledajuci i mnogo toga sto i nema veze sa slucajem. Vrlo zanimljiv eksperiment koji autorima i hlumcima daje dovoljno prostora da nam pokazu kako oni vide realnost.

Sneza

11.10.2020. 09:25

Uopste se ne slazem sa kritikom . Ne znam samo kako zamisljate ljude koji se svakodnevno susrecu sa smrcu i sa raznoraznim zlocinima i porodicnim nasiljem . Grdno se varate ako mislite da oni nakon takvog radnog dana i tolike smrti odlaze u svoje savrsene porodice i budu srecni . Ovde se radi o specificnom odeljenju policije i takvih ljudi nema milion ali oni se itekako bore sa svojim demonima i to alkoholizmom seksom pa i koliko toliko odrzavanjem stabilnog porod. zivota.

Srbin

11.10.2020. 09:34

Serija je pogodila pravo u centar. Pravo stanje našeg društva uzrokovano dešavanjima 90-tih. Negiranje toga je zabijanje glave u pesak. Mogu se samo složiti sa terminom prikaza serije. Ipak je trebalo pomeriti za kasne sate.

Nada

11.10.2020. 13:31

Serija je uzas,ne znam zasto se sindikat policije ne oglasi i trazi da se serija zabrani zbog blacenja policije i njenog rada. Glumac Bogdan je najgori glumac i ne treba ga vise nikad nigde angazovati jer njegovo mumlanje sa groktanjem nije govor vec muka za slusanje. Najgore je sto je ovo smece od scenaria i glume neko odobrio i dao pare. Sramota,gade mi se i glumci i pisci ovog zla.

Mile lala

12.10.2020. 14:49

Поред свега наведеног (што је заиста потпуно тачно), треба додати и неартикулисаност главног глумца. Или су реплике лоше сбимљене, или је глумцу нсређено да их неразумљиво мумла, или (моје мипљење и процена) академје више не уче глзмце да јасно и гласно изговарају свој текст. Нигде дикције нигде правилног говора. Само некакво мрмљање себи у браду. Уопште, потпуни промашај.

Sasa

12.10.2020. 19:13

@Mile lala - E to se slazem u potpunosti! Takodje mucim muku sa razumevanjem govora u ovim zadnjim fenomenalnim serijama (ovu u tu grupu ne racunam kao fenomenalnu). Dodao bih jos problem sa šućmurastom i patetičnom muzikom (ovde mi je inace super odjavna muzika ali ne pristaje radnji iz ovog doba). Setite se samo muzike iz selo gori i patetike i takooo... Tako i u drugim tobož komedijama( Rodjak sa sela itd) Dajte bre malo lagane i svetle muzike (kao u Prijateljima) da se osvezimo kad vec gledamo šaljivu radnju

Kritik Kosta

14.10.2020. 05:54

Bravo za seriju i njene idejne tvorce Olega i Milenu. Hrabra, beskompromisna, nije za one sa slabim srcem i konzervativnim shvatanjima. Izaziva reakcije, kakve god bile, znak je da je sadrzajna. Istina, nije za emitovanje u ranim vecernjim satima, da. A vi gospodine kriticaru Zecevicu, nije za vas da pisete kritike o seriji ili filmu koji nije po vasem ukusu, posto vam cak ni umerena objektivnost nije jaca strana. Bice jos tih nasih zasecerenih porodicnih ili ljubavnih komedija, to je vas teren, s postovanjem. P. S. Vuk Kostic bese mnogo neuverljiv kao Kinez, za tu ulogu ne izabrase odgovarajuceg glumca

petrovic ranko

14.10.2020. 11:05

Potpuno se slažem,ja sam posle treće epizode prekinuo da gledam.Što se tiče scenske kreativnosti,pušenje,lokanje,žvakanje,psovanje i seks su postali šablon koji pokriva užasne nemaštovitosti kreatora ne samo ove serije.Hvalimo "Južni vetar" ali ista je matrica.Izbaciti cigaretu i alkohol iz svih sadržaja,kažnjavati autore pesama i autore emisija gde je marihuana u službi zezanja i sadržaja provoda.Ugledajte se na ozbiljne države.

Milica

15.10.2020. 15:36

Kakva sramotna i ničim potkrepljena kritika. Pitala bih u kom svetu šarenih-laža i leptirića živi ovaj "porodični" gospodin koji očigledno nikada nije čuo za istu tu "umetničku slobodu" o kojoj piše?