МОРАВСКИ КОРИДОР ЈЕ СТУБ СРБИЈЕ: Момировић – Очекује се значајан раст плата у општинама дуж трасе ауто-пута

С. Бабовић

20. 04. 2021. у 16:57

”МОРАВСКИ” коридор биће стуб Републике Србије, очекујем велики успех, спајање коридора 10 и 11, значајан раст плата и прихода у свим градовима и општинама на траси ауто-пута-рекао је данас у Ћићевцу министар грађевине, саобраћаја и инфраструктуре Томислав Момировић.

МОРАВСКИ КОРИДОР ЈЕ СТУБ СРБИЈЕ: Момировић – Очекује се значајан раст плата у општинама дуж трасе ауто-пута

Фото: С. Бабовић

Он је након радног састанака са челницима осам локалних самоуправа на траси будућег, првог дигиталног коридора у Србији, додао да очекује да ће експлодирати привредни развој у регионима где послује највећи број малих и средњих предузећа у земљи.

-Свесни смо да ће овакав ауто-пут руинираити одређене путеве, што се дешава на градилиштима, све ћемо их обновити и вратити у првобитно стање-наводи министар Момировић, наглашавајући да ће разговарати са извођачем радова америчко-турским конзорцијумом “Бехтел-Енхка” како би се на изградњи коридора ангажовао што већи број домаћих компанија. -Одређени број парцела ће остати “заглављен” између ауто-пута и Западне Мораве, њих ћемо експроприсати. Све проблеме који се јављају решићемо или приближити решењу, како би људи били задовољни.

Фото: "Новости"

Проблеми о којима је било речи на радном састанку тичу се и питања прилаза Фабрици за прераду отпадних вода код Крушевца, као и експропријације парцела ван функција дуж целог коридора. Будући да се ради на изградњи 110 километара најквалитетнијег ауто-пута уз регулисање водотока Западне Мораве, проблема ће, додаје министар, бити и даље, али бенефити од самог пројекта, те проблеме превазилазе. Такође, издавање дозвола надлежних институција, попут Републичког геодетског завода ићи ће брже.

Александар Антић, директор “Коридора Србије”, напомиње да је тренутно у фокусу први сектор Појате-Крушевац, као и да се ради на 24 тачке те деонице.

-Јуче је био највећи број ангажованих радника и машина до сада. На градилиштима је био ангажован 751 радник и 369 јединица механизација-предочава Антић.- Радови су у току на изградњи мостова, на траси, регулацији реке, на измештању одређених инсталација које су у функцији изградње коридора. Ради се на четвртом километу од Ћићевца велико постројење за производњу свих елемената за изградњу мостова и надвожњака,а ради се и на једном броју позјамишта и депонија.

Фото: С. Бабовић

Кључни циљ је што раније спајање аутопута од Појата до улаза у Крушевац, а деоница од Краљева до Чачка требало би да крене почетком маја. Антић наводи да очекује да Министарство у најкраћем року исходује дозволе за припремне радове, као и да се тренутно завршава пројектна документација.

Фото: С. Бабовић

КОРИДОР

АУТО-ПУТ Појате-Прељина биће укупне дужине од 112 километра,са три деонице Појате-Крушевац(27,83км), Крушевац-Адрани (53,88км), Адрани-Прељина(30,66 км). Пролазиће кроз срце Србије долинама Западне, Јужне и Велике Мораве и повезиваће Расински,Рашки и Моравички округ,односно градове Чачак, Краљево, Врњачку Бању, Трстеник, Варварин, Ћићевац и Крушевац,чији су представници били на радном састанку. Више од пола милиона људи живи у овом делу Србије, где послује око 20.0000 малих и средњих предузећа. Планирано је да се дуж ауто-пута изгради 135 објеката(71 мост, 23 надвожњака, пет подвожњака, 30-ак пропуста), као и да се регулишу корита Западне и Јужне Мораве.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
ШТА ЈЕ РУСКИ ПЛАН “Н”: Украјина би могла да остане без неколико важних области уколико Москва успе (ВИДЕО)

ШТА ЈЕ РУСКИ ПЛАН “Н”: Украјина би могла да остане без неколико важних области уколико Москва успе (ВИДЕО)

ЊИХОВ примарни циљ је заштита руских пограничних региона, као што је Белгород, али секундарни циљеви су заузимање Харкова, Сумија и Дњепропетровска.

26. 04. 2024. у 20:00 >> 07:55

ОВО ЈЕ ЧОВЕК КОЈИ ЈЕ У НИШУ НЕУТРАЛИСАО ТОНУ ТЕШКУ АВИО-БОМБУ СА 430 КГ ЕКСПЛОЗИВА: То исто је радио 2011. у Крагујевцу и 2013. на Дорћолу

ОВО ЈЕ ЧОВЕК КОЈИ ЈЕ У НИШУ НЕУТРАЛИСАО ТОНУ ТЕШКУ АВИО-БОМБУ СА 430 КГ ЕКСПЛОЗИВА: То исто је радио 2011. у Крагујевцу и 2013. на Дорћолу

АКО игде постоји "вага" за мерење снаге људског духа, колико ли би на њеној скали тежила она коју има деминер Михаило Маринковић (48), из Панчева, припадник Сектора за ванредне ситуације МУП Србије? Колико би на њен тас стало његове одважности, сталожености, потпуне концентрације..., у тренутку док је, минуле недеље у Нишу, сам прилазио неексплодираној авио-бомби тешкој 1.000 килограма која носи 430 килограма експлозива, заосталој из НАТО агресије?

27. 04. 2024. у 07:00

Коментари (0)

АКО НЕКОМ ПОЗАЈМИТЕ ОВУ КЊИГУ, НЕ ОЧЕКУЈТЕ ДА ВАМ ЈЕ ВРАТИ!