СЕКРЕТАРИЈАТ ТРАНСПОРТНЕ ЗАЈЕДНИЦЕ: Наши шпедитери су много скупљи

А.Б.

20. 10. 2020. у 17:15

ЖЕЛЕЗНИЧКИ Коридор 10 у Србији је кичма Западног Балкана, истакао је директор Сталног секретаријата Транспортне заједнице Матеј Закоњшек. Приоритет ће бити улагање управо у тај вид повезивања у региону.

СЕКРЕТАРИЈАТ ТРАНСПОРТНЕ ЗАЈЕДНИЦЕ: Наши шпедитери су много скупљи

Фото: Депоситпхотос

На вебинару "Агенда повезивања за Западни Балкан - значај за Србију", Закоњшек је навео да је, после улагања у железницу, други приоритет безбедност на путевима, а трећи олакшавање транспорта.

- Тренутно грађани и пословни оператери предуго чекају на границима у региону, и да су зато потребне "меке мере" које би омогућиле да се стање промени - рекао је Закоњшек. - Шпедитери из региона су два пута скупљи од шпедитера у ЕУ, јер њихови камиони чекају од седам до 48 сати да пређу један гранични прелаз. Просечан шпедитер у региону има потребу за пет пута више камиона да би обавио исти посао, а то не значи само веће трошкове, него и већу емисију угљен диоксида и хабање путева.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
КНАУС: Француска и Немачка блокирају гласање о Приштини у Савету Европе, Вучић ефектно апеловао на Макрона

КНАУС: Француска и Немачка блокирају гласање о Приштини у Савету Европе, Вучић ефектно апеловао на Макрона

ЏЕРАЛД Кнаус, шеф ЕСИ института и главни протагониста и менаџер кампање Аљбина Куртија, рекао је да постоји неколико држава чланица Савета Европе које се спремају да блокирају гласање за пријем тзв. Косова у Комитет министара, где помиње и две савезничке државе лажне државе - Француску и Немачку.

04. 05. 2024. у 12:59

Коментари (0)

ИСПОВЕСТ РОДИТЕЉА УБИЈЕНЕ АНГЕЛИНЕ АЋИМОВИЋ: Годину дана од масакра у Рибникару (ВИДЕО)