СРБИЈА би до 2025. године требало да има најмање пет нових аеродрома и да ваздушним лукама премрежи целу територију земље, изјавио је директор "Аеродрома Србије" Михајло Здравковић.
Најновије из рубрике
ЦЕНЕ НАФТЕ У ПОРАСТУ: Шири се страх због могуће екслације сукоба између Израела и Хамаса
ЦЕНЕ нафте на светском тржишту данас су у порасту након што је Саудијска Арабија повећала цене овог енергента док су све мање шансе за договор о прекиду ватре у Појасу Газе због чега су обновљени страхови да би могло доћи до проширења сукоба између Израела и палестинске милитантне организације Хамас.
06. 05. 2024. у 15:40
БЕОГРАД ДОМАЋИН ЕНЕРГЕТСКОГ ФОРУМА 13. И 14. МАЈА: О утицају геополитике и стратегијама
БЕОГРАДСКИ енергетски форум (БЕФ) 2024, одржаће се 13. и 14. маја у хотелу Краун плаза. Како је саопштила Привредна комора Србије, на њему ће се говорити о најактуленијим темама у сектору енергетике у региону Југоисточне Европе. На том дводневном скупу дискутоваће се и о утицају геополитичких дешавања на сектор енергетике, стратегијама држава региона за енергетску транзицију и декарбонизацији електропривреда. Панелисти ће говорити и о технологијама на које регион може рачунати до 2050. године.
06. 05. 2024. у 13:31
ГДЕ ПУТУЈУ СРБИ? Ове земље су на листи најтраженијих дестинација
БРОЈ људи који су током прошлог месеца уплатили летовање био је за око седам процената већи него прошле године, подаци су којима располаже Национална асоцијација туристичких агенција Србије (ЈУТА). Ово је доказ да је интересовање грађана за путовања непромењено и велико, упркос томе што су цене значајно скочиле у односу на претходне сезоне. Прва на листи најпожељнијих дестинација за одмор и даље је Грчка.
06. 05. 2024. у 13:25
ПРИСТИЖЕ РОК ЗА НАМИРИВАЊЕ РЕДОВНИХ НАМЕТА: Плаћање пореза до 15. маја
РОК за плаћање друге рате пореза на имовину за ову годину за физичка и правна лица и предузетнике истиче 15. маја, будући да се према Закону о порезима на имовину, та обавеза плаћа тромесечно, у року од 45 дана од почетка тромесечја.
06. 05. 2024. у 12:57
ТРАДИЦИОНАЛНА МАНИФЕСТАЦИЈА У БЕОГРАДУ ОД 21. МАЈА: На Сајму технике о "фабрикама будућности"
НА Београдском сајму од 21. до 24. маја одржаће се Међународни сајам технике и техничких достигнућа. Како је најављено, концепцијски акценат ове четвородневне манифестације биће на иновацијама и новим технологијама, на "фабрикама будућности" и индустријској аутоматизацији, електроенергетици и енергетској инфраструктури.
06. 05. 2024. у 12:53
Zivago
16.08.2020. 12:42
Bilo bi dobro čuti i neko modenrije shvatanje. Gradnja aerodroma na svakih 50ak kilometara podseća na pionirski period avijacije, kada su česte sletanja bila nužna radi uzimanja goriva ili nepredviđenih vremenskih uslova. Danas je normalnije imati jedan jak i razvijen aerodrom koji je direktno priključen na železničku infrastrukturu. Pogledajte recimo Frankfurt. Okolnih aerodroma u širokom krugu nema, ali zato iz svakog mesta u Nemačkoj možete direktno vozom stići na frankfurtski aerodrom. Cena vozne karte često je uračunata u cenu avionske karte. Mislim da taj način više odgovara 21. veku, a da je ovo što piše u tekstu samo pokušaj da se nestručnim lokalnim samoupravama daruju projekti za izgled.
Fikret
16.08.2020. 12:53
Imamo i u Sjenici aerodrom vredi i njega pomenuti koji je isto u Srbiji al taj deo Srbije je slepo crevo koliko vidim kao i Novi Pazar .
Sale
17.08.2020. 02:01
@Fikret - Fikrete isto tako su Sombor i Apatin slepo crevo i što se kaže Zadnja pošta Srbije. Potpuno saobraćajno odsečeni od sveta. Postali smo devastirano područje. A Aerodrom Sombor na dohvat ruke. Deca su nam razasute po celom belom svetu. Željni smo mi njih i oni nas. Aerodrom bi bio značajno rešenje. Molim novinare da ovu temu prodube dalje istraživačkim novinarstvom i da nekako dođu do odgovora npr. zašto aerodromi u Somboru i Čeneju nisu već postali putnički a malo, malo političari kao svoj poen dobitka na vlasti spomenu kao navodno samo što ne počnu da avioni ne lete.
Realno
16.08.2020. 12:58
Dosta dobro razmišljanje, ali bi lokalnim samoupravama trebalo prepustiti izgradnju i razvoj aerodroma, bar do određenog nivo. Za instruktažu svakako konsultovati viši nivo. Neki aerodromi(poput Čeneja-Novi Sad), zbog blizine Tesle-Surčin, ne bi imali komercijalnu pozitivu, ali bi asvaltiranjem(inače ogromne-sada travnate piste)dobili sigurniju, bližu alternativu za prisilna sletanja. Poljoprivredna, i "biznis" avijacija malih poslovnih i sportskih aviona bi procvetala. Uzeti u obzir i uključivanje privatnog kapitala u izgradnju(modernizaciju) aerodroma. Rusi su jedno vreme bili zainteresovani za aerodrom Čenej(zbog NIS-a). Inicijative su postojale, ali razumevanja na višim nivoima odlučivanja nema.
Miloje
16.08.2020. 13:04
Znaci svakih 100 kilometara po aerodrum, od EU sredstava, a onda sledi prodaja Arapima.
Miki
16.08.2020. 23:08
Šta je sa Mačvom,i tamo ima i prostora i ostalih uslova za jedan takav aerodrom?
Dr
17.08.2020. 08:38
Sta ce nama pet novih aerodroma,mi smo mala zemlja i ko ce i gde putovati.Drugo,vlada se bori protiv zagadjenja vazduha,Koje su procedure i kakve ce tek biti protiv nas koji vozimo automobile.EU izbacuje unutrasnje linije zbog zagadjenja a mi uvodimo.A da mi napredujemo necemo se voziti mi cemo leteti....ej Srbijo moja!
samo kao info
17.08.2020. 12:25
@Dr - Treba, treba, da svaki bogatas ima parking za svoj avion.
456545
17.08.2020. 12:33
тако је треба што више пара бацати,да се сва села у Србији повежу аеродромима,како то да нисте повезали два аеродрома у Бачкој ЧЕНЕЈ (Нови Сад)-БИКОВО (Суботица) то је срамота