МИНИСТАР МОМИРОВИЋ О ДИВЉОЈ ГРАДЊИ: Крај легализације до 2023, брза пруга Београд - Будимпешта ове године
ЦИЉ је да се легализација бесправно изграђених објеката заврши до 2023. године, а до сада је решено око 20 одсто захтева.
Министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Томислав Момировић истакао је јуче да је више од два милиона грађана суочено са овим проблемом и да процес озакоњења мора да се убрза.
- Ми ћемо то брзо решити и људе ћемо рестеретити административних процедура - нагласио је Момировић. - Око 90 одсто грађана који имају проблем са легализацијом су поштени људи који су кроз тај процес желели да реше своје елементарно право, да имају кров над главом.
Говорећи о грађевинским пројектима у земљи, министар је рекао да у Србији тренутно има 80.000 активних градилишта, али и да постоји проблем недостатка домаће радне снаге.
- Грађевинарство тренутно носи привреду и немамо ниједног незапосленог грађевинског радника у земљи - истакао је Момировић. - Плате у том сектору су невероватно скочиле. Имамо проблем јер немамо радника. Решење за то је раст плата у грађевинском сектору, који се одвија већ неколико година заредом, прилив људи из региона и дошколовавање радника.
Ове године завршавамо, како министар наводи, најреволуционарнији пројекат у историји српске железнице, брзу пругу Београд - Будимпешта и наставља се развој пројекта те инфраструктуре до Ниша.
- Градимо најбржу и најмодернију пругу у источној Европи - нагласио је Момировић. - Два највећа града у Србији повезујемо брзом пругом, то завршавамо до краја ове године, а у фебруару пуштамо у комерцијалну употребу. Већ смо кренули са радовима од Новог Сада до Суботице. Циљ је да спојимо Београд и Будимпешту модерном и брзом пругом којом ће ићи најбољи возови који тренутно постоје на тржишту.
САМИТ ЗАПАДНОГ БАЛКАНА
ПОВОДОМ "Железничког самита Западног Балкана", који се данас одржава у Београду, министар оцењује да је овај скуп прилика за повезивање:
- Нас и даље оптерећује дуго чекање на границама, промена локомотива и особља, и ми то морамо заједничким активностима да превазиђемо, како са земљама ЕУ тако и са нашим партнерима у региону. Желимо да нашу железницу учинимо ефикаснијом и продуктивнијом.
Препоручујемо
МИНИСТАР МОМИРОВИЋ: Прилика за праву еколошку акцију, уградите соларне панеле
11. 09. 2021. у 09:57
МОМИРОВИЋ: Циљ протеста је затварање железаре и термоелектрана, а не Рио Тинта
09. 09. 2021. у 15:25
ШТА ЈЕ РУСКИ ПЛАН “Н”: Украјина би могла да остане без неколико важних области уколико Москва успе (ВИДЕО)
ЊИХОВ примарни циљ је заштита руских пограничних региона, као што је Белгород, али секундарни циљеви су заузимање Харкова, Сумија и Дњепропетровска.
26. 04. 2024. у 20:00
ТЕШКЕ ВЕСТИ ИЗ ВАШИНГТОНА СТИГЛЕ У КИЈЕВ: Нема више "патриота" за Украјину
ВАШИНГТОН још нема бесплатне системе противваздушне одбране "патриот" који би могли да буду пребачени у Украјину, произилази из интервјуа са америчким саветником за националну безбедност Џејком Саливаном за МСНБЦ.
26. 04. 2024. у 19:17
ЉУДИ СЕ ЧУДЕ: Жика прима ОГРОМНУ пензију - "службеник три пута проверавао, није могао да верује"
"ТАЈНА је у томе што је мене покојни Александар Тијанић научио да то тако радим..."
26. 04. 2024. у 22:32
Коментари (0)