УСПЕШАН НАСТУП НА САЈМУ: Контактирајте са клијентом у року од 24 сата након смотре

Брижит Хесер, међународни експерт за организацију наступа компанија на сајмовима

01. 08. 2021. у 16:50

ЗА мала и средња предузећа наступ на сајмовима може да буде одличан начин за представљање производа великом броју потенцијалних клијената.

УСПЕШАН НАСТУП НА САЈМУ: Контактирајте са клијентом у року од 24 сата након смотре

Фото Архива

Припрема за сајам захтева пажљиво планирање и стратешке одлуке пре, за време, и након завршетка сајма. Брижит Хесер, експерт за организацију наступа предузећа на сајмовима објашњава кораке за успешан и запажен наступ сваке компаније. 

“За успешан наступ на сајму је врло важно да будете свесни својих предности и да их истакнете. Након што компанија донесе стратешку одлуку о наступу на сајму, потребно је да припреми низ узорака намењених таргет групи,  истакне квалитет производа тако да потенцијални клијенти могу одмах да виде шта сте у могућности да произведете или какву услугу да пружите”, истиче Хесер.

Фото Архива

Додаје да је најважније за компаније да буду проактивне и да већ два до три месеца пре наступа најаве учешће и промовишу каталог производа путем друштвених мрежа, попут "Линкедина" или XИНГ-а за сајмове у Аустрији и Немачкој. Друштвене мреже могу бити од користи и за истраживање и контактирање са потенцијалним купцима и уговарање директних састанака на сајму, објашњава Брижит Хесер.

Било да је састанак претходно договорен или не, током трајања сајма, веома је важно да у комуникацији са потенцијалним клијентима компанија јасно представи своје производе и предности. То може бити брза испорука, транспарентан ланац добављача, јединствен дизајн, флексибилност у набавци или цена. Једнако је важно саслушати клијента и његове захтеве, разумети поднебље и културу из које долази.

“Немци, на пример, воле да им кажете искрено уколико не можете да испуните тражене захтеве. Схватиће вашу искреност као знак поверења и улагаће у развој тог пословног односа”, указује Хесерова.

Како објашњава, веб сајт и добар промотивни материал ће привући пажњу потенцијалних купаца, а онда је на представницима компаније да добрим садржајем и комуникацијом учврсте сарадњу.

“Потенцијалним клијентима са којима сте разговарали на сајму треба да контактирате у току 24 часа након сусрета. Пошаљите промотивни материјал, узорке или тражене одговоре. Чак и само писмо захвалности што су посетили ваш штанд је довољно да бисте наставили комуникацију. Тачност, љубазност и јасно изражавање у комуникацији је нешто што ће сваки купац ценити”, закључује Брижит Хесер.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
УЧИНИЋЕМО СВЕ ДА СЕ КАО ЗЕМЉА УЗДИГНЕМО ПОСЛЕ ОВОГ УЖАСА Вучић положио цвеће у школи Владислав Рибникар (ФОТО)

"УЧИНИЋЕМО СВЕ ДА СЕ КАО ЗЕМЉА УЗДИГНЕМО ПОСЛЕ ОВОГ УЖАСА" Вучић положио цвеће у школи "Владислав Рибникар" (ФОТО)

ПРЕДСЕДНИК Републике Србије Александар Вучић положио је цвеће у школи "Владислав Рибникар" на годишњицу убиства девет ученика и радника обезбеђења ове школе.

03. 05. 2024. у 07:26

Коментари (0)

ИСПОВЕСТ РОДИТЕЉА УБИЈЕНЕ АНГЕЛИНЕ АЋИМОВИЋ: Годину дана од масакра у Рибникару (ВИДЕО)