УСПЕШАН НАСТУП НА САЈМУ: Контактирајте са клијентом у року од 24 сата након смотре
ЗА мала и средња предузећа наступ на сајмовима може да буде одличан начин за представљање производа великом броју потенцијалних клијената.
Фото Архива
Припрема за сајам захтева пажљиво планирање и стратешке одлуке пре, за време, и након завршетка сајма. Брижит Хесер, експерт за организацију наступа предузећа на сајмовима објашњава кораке за успешан и запажен наступ сваке компаније.
“За успешан наступ на сајму је врло важно да будете свесни својих предности и да их истакнете. Након што компанија донесе стратешку одлуку о наступу на сајму, потребно је да припреми низ узорака намењених таргет групи, истакне квалитет производа тако да потенцијални клијенти могу одмах да виде шта сте у могућности да произведете или какву услугу да пружите”, истиче Хесер.
Фото Архива
Додаје да је најважније за компаније да буду проактивне и да већ два до три месеца пре наступа најаве учешће и промовишу каталог производа путем друштвених мрежа, попут "Линкедина" или XИНГ-а за сајмове у Аустрији и Немачкој. Друштвене мреже могу бити од користи и за истраживање и контактирање са потенцијалним купцима и уговарање директних састанака на сајму, објашњава Брижит Хесер.
Било да је састанак претходно договорен или не, током трајања сајма, веома је важно да у комуникацији са потенцијалним клијентима компанија јасно представи своје производе и предности. То може бити брза испорука, транспарентан ланац добављача, јединствен дизајн, флексибилност у набавци или цена. Једнако је важно саслушати клијента и његове захтеве, разумети поднебље и културу из које долази.
“Немци, на пример, воле да им кажете искрено уколико не можете да испуните тражене захтеве. Схватиће вашу искреност као знак поверења и улагаће у развој тог пословног односа”, указује Хесерова.
Како објашњава, веб сајт и добар промотивни материал ће привући пажњу потенцијалних купаца, а онда је на представницима компаније да добрим садржајем и комуникацијом учврсте сарадњу.
“Потенцијалним клијентима са којима сте разговарали на сајму треба да контактирате у току 24 часа након сусрета. Пошаљите промотивни материјал, узорке или тражене одговоре. Чак и само писмо захвалности што су посетили ваш штанд је довољно да бисте наставили комуникацију. Тачност, љубазност и јасно изражавање у комуникацији је нешто што ће сваки купац ценити”, закључује Брижит Хесер.
Препоручујемо
УПРАВА ЗА ТРЕЗОР: Несметан рад високошколских установа након уласка у СПИРИ
13. 12. 2025. у 14:05
МИЛИОНИ НЕМАЦА НА ИВИЦИ СИРОМАШТВА: Продубљује се јаз, ево шта прави највише проблема
13. 12. 2025. у 08:30
СУКОБ НАМ ЈЕ ПРЕД ВРАТИМА Руте упозорава: Ми смо следећа мета Русије
РУСИЈА би могла да буде спремна да употреби војну силу против НАТО-а у наредних пет година, сматра генерални секретар НАТО-а Марк Руте.
11. 12. 2025. у 15:46 >> 16:40
ОСУЂЕНИ ЗА УБИСТВО СТАРЦА У ЗАТВОРУ ПАДИНСКА СКЕЛА: Зрна саосећања немају, изречене вишегодишње казне
СРЕЋКО Стефановић (22), Саша Станковић (22) и Далибор Петровић (24) оглашени су данас кривим у Вишем суду у Београду за тешко убиство Станимира Брајковића (74) на безобзиран и насилнички начин у затвору Падинска Скела почетком фебруара 2024. године. Овом првостепеном пресудом Стефановић је осуђен на 19 година затвора, а Станковић и Петровић на по 18 година.
11. 12. 2025. у 16:22
ПЕЈАКОВИЋ: Срби су скупо платили ЛАЖ о Југославији, која траје од '45 и плаћаћемо је још
ГЛУМАЦ Никола Пејаковић одушевљава публику широм региона улогом Момчила у серији "Тврђава", која се бави ратним деведесетим и распадом некадашње државе Југославије.
13. 12. 2025. у 15:33
Коментари (0)