САОБРАЋАЈНИ стручњаци су подељеног мишљења. Једни га подржавају, други осуђују, док је у многим земљама пракса трепћућег зеленог светла одавно укинута, потврдио је за медије професор београдског Саобраћајног факултета Никола Челар.

Коментари (6)

POP

06.09.2021. 11:53

Ипак треба укинути трепћуће зелено сетло возим по европи и тога нигде нема у Србији када боравим обавезно почнем да кочим кад видим зелено да трепће а пошто будала има свуда обавезно гледам у ретровизор и сигнализирам више пута на папучицу кочнице да ћу да се зауставим да не налети.

kritik analitik

06.09.2021. 17:58

Problem nije trepčuće svetlo, već razni komentatori u vidu profesora koji nemaju veze sa vožnjom i policajaca kojima je cilj uzimanje para a ne bezbednost saobraćaja. Žuto svetlo znači: za onoga ko može da se zaustavi, da se zaustavi, onaj iza svakako mora da prati onoga ispred. Ako ne može da se zaustavi, daje gas da prođe, pre nego što oni kojima se pali zeleno krenu u raskrsnicu, a onaj iza svakako se zaustavlja. Trepčuće zeleno je signal da požure oni koji ne mogu da se zaustave ili su neposredno ispred raskrsnice. i naravno da ima opravdanje. Naleću oni koji nemaju sreće da ispred nih vozi obučen vozač, već neuka budala. Paralela: glupim tumačenjem zakona dali ste pravo pešacima da "iz zasede" izleću na kolovoz. Alo -KOLOVOZ ne pešakovoz.

Aleksandar

07.09.2021. 10:28

Bezveze, najgori su mi semafori koji nemaju trepćuće zeleno, ideš ka raskrsnici i odjednom ti prebaci na žuto, dal da zakočiš malo jače pa da te onaj od nazad nabode? Kad prilazim raskrsnici ako trpeperi zeleno, spremam se i na kočenje, jer ako procenim da ne stižem usporavam već instinktivno, ako vidim da prilazim ostajem na 50kmh....