ЗАБРИЊАВАЈУЋИ РЕЗУЛТАТИ: Проверите да немате масну јетру - оболели под већим ризиком да добију дијабетес!

В. Н.

13. 03. 2022. у 13:50

БРИТАНСКИ научници открили су да су људи склонији таложењу масти у јетри под већим ризиком да оболе од дијабетeса типа 2.

Фото Shutterstock

Они су чак израчунали да за сваких пет одсто повећања масноће у јетри, ризик од дијабетеса типа 2 расте за 27 одсто. Студија је такође открила да гени повезани са мањим панкреасом повећавају ризик од развоја овог стања.

Ово истраживање, које је анализирало податке и налазе магнетне резонанце 32.859 људи у Великој Британији, прво је открило да је то стање усађено у наш ДНК.

Резултати студије, објављени у часопису Диабетес Царе, могли би довести до више прилагођених начина за смањење ризика од дијабетеса код људи са генима повезаним са високим нивоом масти у јетри и мањим панкреасом.

БОНУС ВИДЕО - УБИЦА НЕГАТИВНЕ ЕНЕРГИЈЕ: Ћилибар има разна лековита својства, а овај је најквалитетнији...

А СНАЈКА О - СВЕКРВИ: Ево шта је Јелена Ђоковић објавила када је Новак освојио Аустралијан опен (ФОТО)

Новак Ђоковић је освојио Аустралијан опен 2023, а потом су уследиле бројне реакције широм света. Неке од њих је на свом Инсаграм налогу поделила и Нолетова супруга, Јелена.

29. 01. 2023. у 21:57

ДОМАЋЕ КИФЛИЦЕ СА СИРОМ: Рецепт који ће вас одушевити (ВИДЕО)

Помешајте 1 шољу млаког млека, 1 шоља брашна, шећера и квасца у посуди оставите да ферментира 15 минута. Додајте остале састојке и добро измешајте. Додајте још брашна ако је потребно док не добијете глатко, нелепљиво тесто.

29. 01. 2023. у 18:21