БЕЗ ЧУЧЊЕВА НЕМА ЗАТЕГНУТОГ ТЕЛА: Савршени резултати за месец и по дана

В. Н.

27. 07. 2021. у 13:35

ВЕЖБА која подразумева спуштање и подизање из зглоба колена развија бедра, мишиће задњице и доњег дела леђа. Иако се сматра једном од тежих вежби правило је да без чучњева нема затегнутог тела.

БЕЗ ЧУЧЊЕВА НЕМА ЗАТЕГНУТОГ ТЕЛА: Савршени резултати за месец и по дана

Фото: Depositphotos

Уколико ове вежбе радите свакодневно резултат можете да видите већ за месец и по дана.

Препоручљиво је да се пре чучњева добро загрејете лаганим џогингом или брзим ходом. У супротном ризикујете да се повредите, јер чучњеви су захтевни и морају правилно да се изводе, поготово уколико их радите са оптерећењем.

Предлажемо вам следеће варијанте чучњева.

Лагано спуштање

Станите усправно спојених стопала. Обухватите шаке испред груди да бисте одржавали равнотежу током вежбе. Спуштајте се лагано у чучањ, све док бутине не дођу у паралелан положај с подлогом. Све време леђа морате да држите право. Исправите се полако.

Забацивање ноге

Станите спојених стопала и спуштајте се у чучањ тако да бутине буду паралелне са подлогом. Усправите се и забаците десну ногу позади, нека буде испружена што је више могуће. Поново урадите чучањ, исправите се, а затим забаците леву ногу позади.

Стиснуте песнице

Станите у раскорак, стопала нека буду паралелна. Стегните песнице, а руке поставите у нивоу груди. Урадите чучањ са лаганим спуштањем, бутине нека буду паралелне са подлогом. Вратите се у усправан положај, такође лаганим покретом, истовремено затежући мишиће ногу и руку.

Шири раскорачни став

Раширите мало више ноге, стопала окрените ка споља. Обухватите шаке у нивоу груди. Спуштајте се у чучањ, одржавајући равнотежу, све док бутине не буду паралелне са подлогом. Пазите да леђа буду исправљена.

Подизање ноге у страну

Први део вежбе је исти као у вежби са стиснутим песницама. Када се усправите, десну ногу забаците у страну, потпуно исправљену, уз истовремено стезање свих мишића. Вратите се у почетни положај па поновите исто, само са левом ногом.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (0)