ЧЕКАЛИ ПОПРАВКУ ДОЧЕКАЛИ РАЧУНЕ: Невоље станара Студентске 29 са санирањем квара испод бетонске плоче

Ј. ДИНЧИЋ - Г. НОВАКОВИЋ

23. 01. 2021. у 06:47

СТАНАРИМА Студентске улице 29 на Новом Београду, последњи рачун за "Инфостан" донео је непријатно изненађење. Ставку за потрошњу воде мораће да плате неколико хиљада више, а да за то нису уопште криви. Намет је нагомилала покварена цев, иако су захтев за поправку упутили чим су приметили проблем, средином новембра прошле године.

ЧЕКАЛИ ПОПРАВКУ ДОЧЕКАЛИ РАЧУНЕ: Невоље станара Студентске 29 са санирањем квара испод бетонске плоче

Новобеоградска вишеспратница

Према речима огорчених житеља, пре два месеца приметили су шуштање у цевима, које се чуло у целој згради. Одмах су контактирали са ЈП "Градско стамбено", како би се проблем решио, али како квар није био видљив, нису доспели на листу хитних интервенција.

- Рекли су нам да морамо послати званичан допис са печатом стамбене заједнице, како би дошли - прича нам Бојана Ц. из ове зграде. - Када су изашли на терен, прво су нам рекли да је квар за надзор, а затим да је каменац накупљен у цевима, због чега чујемо тај звук. Нисмо желели да одустанемо, па смо их поново позвали након неколико дана. Тада су установили да је цев пукла испод бетонске плоче, и поправили су.

И таман када су мислили да је њихов проблем решен, непријатност је дошла пре неколико дана. Децембарски рачун за потрошњу воде увећан је за неколико хиљада динара, иако је квар на цевима пријављен на време.

- Очигледно нам је потрошња воде била прекомерна у периоду када су мајстори покушавали да установе да је цев заправо пукла. Жалили смо се ЈКП "Водовод и канализација", али нам је захтев одбијен, а одговор "Градског стамбеног" још чекамо - каже наша саговорница.

Како су нам рекли из ЈКП "Београдски водовод и канализација", носилац споја на адреси Студентска 29 јесте стамбена зграда, и потрошачи су благовремено били обавештени о могућем квару. По Одлуци о пречишћавању и дистрибуцији воде, корисници су у обавези да одржавају кућне водоводне инсталације од водомера до точећих места и сами сносе трошкове, који су последица ненаменске потрошње.

- Због претходно наведеног, ЈКП "Београдски водовод и канализација" не може да коригује обрачун утрошене воде и канализације, који је формиран као последица квара на унутрашњим инсталацијама - рекли су нам у овом предузећу. - За све додатне информације потрошачи могу да се обрате надлежном референту.

ЗАМЕНИЛИ ЦЕВИ

КАКО су нам одговорили из ЈП "Градско стамбено", стручна служба овог предузећа изашла је на терен по пријави станара и отклонила квар заменом дотрајалих цеви.

- Осим овога, замењени су и вентили, што је стамбена заједница тражила накнадно - кажу у предузећу. - За све додатне информације у вези са повећаном потрошњом воде, потребно је да нам се станари обрате писаним захтевом.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (0)