О ЖАЛБАМА ОДЛУЧУЈУ ДРУГА ПРЕДУЗЕЋА: "Инфостану" стижу рекламације због висине износа на рачунима

А. З. К.

08. 05. 2023. у 18:14

ИЗНОСИ на рачунима "Инфостана" и плаћање заосталих обавеза, најчешћи су разлози да Београђани поднесу жалбу овом предузећу. ЈКП "Инфостан технологије" нашло се и на другом месту по броју притужби које су стигле на адресу градског омбудсмана, а у току 2022. године било их је 70.

О ЖАЛБАМА ОДЛУЧУЈУ ДРУГА ПРЕДУЗЕЋА:  Инфостану стижу рекламације због висине износа на рачунима

Фото З. Јовановић

Иако се ово предузеће бави обједињеном наплатом комуналних услуга, најчешће притужбе због високих рачуна заврше на њиховој адреси. Како су за "Новости" рекли у ЈКП "Инфостан технологије", осим тога често се жале и због плаћања заосталих обавеза.

Заштитник грађана се укључио

У ТОКУ прошле године грађани су се чак 70 пута обраћали заштитнику грађана и слали жалбе на рад ЈКП "Инфостан технологије". Међу поднесцима највише је било оних који су се односили на висину износа рачуна. Било је жалби и због покретања поступка прнудног извршења због наплате услуга, пријаве и одјаве корисника комуналних услуга, али и оних које су везане за коришћење субвенција приликом плаћања и укидања права на субвенције.

- Ми на месечном нивоу добијамо налоге из других комуналних предузећа у којима су параметри потрошње - рекли су у овом предузећу. - Уколико је корисницима повећана потрошња неке комуналне услуге на рачуну, они могу да уложе рекламацију директно том предузећу или преко нас. Да ли је рекламација оправдана или не, не одлучујемо ми већ предузеће чије су услуге тема жалбе. Често и заостала дуговања буду разлог да нам Београђни пошаљу притужбе. Грађани сваког месеца на својим рачунима могу и да виде целокупно дуговање које имају. У случају да постоји дуг, ми корисницима пошаљемо опомене пред утужење, како би добили још осам дана да то намире, али и да се не излажу додатним трошковима поступка принудне наплате.

Иако о реклмацијама одлучују друга комунална предузећа, у намери да пруже помоћ Беграђанима, "Инфостан" организује и "Отворена врата код директора". Састанак са руководством предузећа треба да помогне грађанима да се о својим проблемима посаветују и пронађу решење.

- Организовање ових састанака, који се одржавају сваког последњег петка у месецу, сматрамо добрим кораком како бисмо се приближили грађанима. Београђани су препознали значај ове иницијативе, а досадашњи пријем корисника показао се као веома ефикасан начин решавања захтева - рекли су у ЈКП "Инфостан технологије".

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
УЧИНИЋЕМО СВЕ ДА СЕ КАО ЗЕМЉА УЗДИГНЕМО ПОСЛЕ ОВОГ УЖАСА Вучић положио цвеће у школи Владислав Рибникар (ФОТО)

"УЧИНИЋЕМО СВЕ ДА СЕ КАО ЗЕМЉА УЗДИГНЕМО ПОСЛЕ ОВОГ УЖАСА" Вучић положио цвеће у школи "Владислав Рибникар" (ФОТО)

ПРЕДСЕДНИК Републике Србије Александар Вучић положио је цвеће у школи "Владислав Рибникар" на годишњицу убиства девет ученика и радника обезбеђења ове школе.

03. 05. 2024. у 07:26

Коментари (0)

ШЕШЕЉ НИЈЕ ЗНАО О ЧЕМУ СЕ РАДИ: Круна у програму уживо устала и дошла до лидера радикала (ВИДЕО)