ПЕТ МОСТОВА ДО 2030. ГОДИНЕ: Све нове везе преко двеју река требало би да буду саграђене за девет година

С. Б. М.

07. 11. 2021. у 07:52

СВИ мостови који ће се градити у престоници, требало би да буду завршени до 2030. године. Ово је навео заменик градоначелника Горан Весић, додајући да ће се најпре градити нови савски мост. Следи градња моста на Ади Хуји, моста код Винче на спољној обилазници око Београда. Градиће се и два моста на Сави за потребе ширења линија БГ воза.

ПЕТ МОСТОВА ДО 2030. ГОДИНЕ: Све нове везе преко двеју река требало би да буду саграђене за девет година

Замишљени изглед новог савског моста

Према Весићевим речима, уместо садашњег моста преко Саве код Београда на води који има само две траке, правиће се мост који ће имати четири саобраћајне траке, две независне траке за трамвај и пешачку и бициклистичку стазу.

- Други мост за који смо завршили комплетну документацију јесте мост на Ади Хуји. То је мост испод Панчевачког моста, и он је на унутрашњем магистралном прстену који радимо. Он би требало да потпуно растерети Панчевачки мост. Трећи мост који се гради и који се сада већ уговора, је мост код Винче. Тај мост је друмско-железнички. То је спољна обилазница око Београда. Мислим да ће се наредних месеци већ потписати уговор за тај пројекат који се ради са Кинезима. Њиме ће се повезати Панчево са ауто-путем и Београд ће коначно добити праву обилазницу - навео је Весић.

Како каже, градиће се и два моста на Сави, за потребе БГ воза. Када је саобраћај у питању, Београђане чека и градња два тунела. Један ће бити веза Новог савског моста са Булеваром деспота Стефана, који би требало да смањи саобраћај за око 12 посто у центру града, а загађење за више од 10 посто.

Ада Хуја

- Други тунел који се планира, а који сада решавамо је Топчидерски. Иако је према постојећим плановима детаљне регулације Унутрашњег магистралног прстена, одатле мостом требало да се стиже до Партизановог стадиона, сада ће бити другачије. Како се не би додатно загушила Аутокоманда, он ће пролазити испод ње и излазиће на нову петљу код Ауто-пута - открио је заменик градоначелника.

ПРВОБИТНА ИДЕЈА

НАЦРТОМ плана детаљне регулације трасе унутрашњег магистралног полупрстена било је планирано да траса УМП-а од тунела Топчидер мостом наставља преко кружне раскрснице Аутокоманда, у дужини од око 400 метара. На ПДР било је и жалби суграђана који живе код Партизановог стадиона, а који нису желели да им велики број аутомобила уништи квалитет живота.

ЗАПРАТИТЕ НПОРТАЛ НА ФЕЈСБУКУ

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Коментари (1)

НА САМО ДВА САТА АВИОНОМ ОД БЕОГРАДА: Одлична дестинација за летовање - сви детаљи резервације и аранжмана