PEŠACI PASARELOM OD JUNA: Završetak velelepnog nadvožnjaka koji premošćava Radničku i Paštrovićevu ulici pomeran je dosad čak tri puta

Š. Marović

12. 05. 2021. u 07:52

PASARELA kod "Ada mola", koja premošćava Radničku i Paštrovićevu ulicu, neće biti puštena u rad pre juna. Kako su za "Novosti" rekli iz kompanije Bauwesen, glavnog izvođača radova, ostalo je da se završi hidroizolacija, nakon koje sledi tehnički prijem.

ПЕШАЦИ ПАСАРЕЛОМ ОД ЈУНА: Завршетак велелепног надвожњака који премошћава Радничку и Паштровићеву улици померан је досад чак три пута

Foto M. Anđela Mišić

U septembru prošle godine konstrukcija dužine 55 metara, koja je stigla iz Luksemburga, premostila je jednu od najfrekventnijih saobraćajnica u gradu. Potom su neimari završili ugradnju tri lifta, grejne kablove i LED rasvetu, a pasarela je trebalo da za pešake bude otvorena krajem marta ove godine.

Reporteri "Novosti" posetili su gradilište u blizini Ade Ciganlije i uverili se da su radovi pri samom kraju. Konstrukcija je kompletno završena, stepenice i ograde su uređene, dok je na strani poznatog kupališta deo oko pasarele popločan. Ipak, sa suprotne strane ugradnja ploča još nije počela, a radnika na gradilištu juče nije bilo.

- Kako bi se kompletno završila pasarela i predala na korišćenje građanima i gostima prestonice, potrebno je uraditi hidroizolaciju - kažu u firmi Bauwesen.

- Kada se hidroizolacija završi, uslediće tehnički prijem objekata, kako bi dobio upotrebnu dozvolu. Potrebno je da se ispitaju završeni radovi, da li je sve urađeno kako treba. Pasarela je rađena po svim standardima i bitno će rasteretiti svakodnevne gužve u tom delu grada.

POČELI U MAJU 2020. GODINE

RADOVI na izgradnji pasarele kod "Ada mola" počeli su krajem maja prošle godine, a rokovi za njen završetak prolongirani su nekoliko puta. Prvi rok da se premosti opterećeni pešački prelaz bio je oktobar prošle godine, zatim decembar, dok je kao poslednji datum pominjan kraj marta ove godine. Kao razloge odlaganja izvođači su navodili kašnjenje isporuke specijalnog čelika iz Luksemburga, kao i korona virus.

Projekat finansira kompanija GTC Srbija, a vrednost investicije je oko milion evra, dok je za stručni nadzor zadužena Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju. Krak koji premošćava Radničku dugačak je 55 metara, a krak nad Paštrovićevom dug je 48 metara.

Pasarela će imati tri pristupa, uz "Ada mol", u Radničkoj gde je autobuska stanica, i na strani Ade Ciganlije, sa po jednim liftom za javnu upotrebu. Pešačke staze biće pokrivene protivkliznim oblogama.

 

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (0)