SEKRETARIJAT za javni gradski prevoz uskoro bi trebalo da raspiše javnu nabavku za izbor partnera za naplatu karata i upravljanje vozilima, pošto ugovor sa "Apeksom" odnosno "Bus plusom", ističe 20. septembra.

Radojks

06.08.2020. 17:49

Svesni smo da se prevoz placati mora . Svesni smo da se vozimo u novim autobusima ,a ponajvise u starim gde greje sa svih strana i nema vazduha. Ali nismo svesni da karta isto kosta za 2 stanice i 25 stanica. Zar netko tko pravi te cene razmislja o tome. Nista putnicima neznaci sat i 45 minuta trajanje karte kada on ide na posao i nema vremena da se vozi taj sat. Razmislite o tome i putnici ce biti zadovoljni i kucati redovno karte.

duca011

06.08.2020. 21:38

Ukinuti placanje prevoza i uvesti taksu od recimo 1200 din za one koji se voze sami u kolima. Automatski si omogucio svima koji to zele da koriste javni prevoz, destimulisao one koji nemaju para da se voze i gde treba i gde ne treba svojim automobilom, a gubitak se pokrije od takse. Prosto i jednostavno. Kako sami kazu mesecno se naplati oko 5 miliona eur sto za Beograd i nisu neke pare. To je 5 miliona putnika u koji bi placali taksu u toku meseca, odnosno oko 170 000 dnevno koji hoce da plate komfor. Vrlo prosto.Ustede visestruke u smislu ukupne potrosnje goriva, manjih guzvi, manje zagadjenja...