USKORO NOV SISTEM ULASKA I IZLASKA U GRADSKOM PREVOZU: Najavljeno pomeranje aparata za overu karte
30. 11. 2022. u 12:14
GRADSKI i prigradski prevoznici dobili su dopis u kome se obaveštavaju da će "Kentkart" razmestiti aparate za overu karata "radi uređenja protoka putnika"

Autobus marke "Higer", Foto S. Milošević
Gradski i prigradski prevoznici dobili su od Sekretarijata za javni prevoz dopis u kome se obaveštavaju da će "Kentkart" razmestiti aparate za overu karata "radi uređenja protoka putnika u vozilu".
Ipak, na osnovu ovog obaveštenja, čini se da će, kada aparati budu razmešteni, organizacija ulaska u vozilo i izlaska iz njega biti nešto drugačija od najavljivane, odnosno da se neće ulaziti isključivo na prednja vrata.
Jer, kako stoji u dopisu upućenom prevoznicima, "Kentkart" će aparate razmestiti tako što će u zglobnim vozilima validator instaliran kod drugih vrata biti pomeren kod prvih, a onaj koji je kod trećih biće pomeren kod zadnjih. U solo vozilima validator kod srednjih vrata biće izmešten kod zadnjih.
Ovakvo razmeštanje upućuje da će, ukoliko se validatori iz sredine pomere ka prednjim i zadnjim vratima, ulazak i overa karata biti i kod prednjih i kod zadnjih vrata.

Broj vozila na ulicama može uskor oviti smanjen, Foto Tanjug
Ulaz na prva i zadnja vrata
Na osnovu ovoga izgleda i da će putnici biti usmeravani da izlaze na srednja vrata gde validatora ubuduće neće ni biti.
Za razliku od Beograda, pravila ulaska, izlaska i overe karata zaživela su, delimično, u Novom Sadu. Mnogi putnici, naročito kada nisu gužve, ulaze na prednja vrata, kupuju kartu kod vozača ili overavaju mesečnu i tek onda prolaze.
Ima i onih koji ulaze na srednja, pa i zadnja vrata, ali isto, kada uđe većina overava karte kod srednjih ili zadnjih vrata. Ne poštuju svi ni pravilo izlaska, ima švercovanja i tamo, ali očito je da se u Srpskoj Atini u prevozu znatno više poštuju pravila.
Sistem pretplatnih karata mora da se promeni
– Ključna je naplata karata, da novac koji se zaposlenima isplaćuje za ove namene bude direktno uplaćivan za markice i da ne može da se iskoristi ni za šta drugo. Kada bi se uvelo to pravilo, samim tim bi više od 60 odsto putnika imalo plaćen mesečni prevoz i za rešavanje problema neplaćanja karata bi ostalo onih tridesetak odsto - smatra Drago Tošić, direktor Konzorcijuma privatnih prevoznika.
(Politika)
Preporučujemo

VOZAČ AUTOBUSA RAZBIO ŠOFERŠAJBNU BEJZBOL PALICOM: Incident na Medaku (VIDEO)
15. 11. 2022. u 15:13

ŠAPIĆ NAJAVIO LEPE VESTI: "Vozačima u GSP od januara plata oko 100.000"
22. 11. 2022. u 13:33

NATAŠA DNK DUGUJE 700.000: Ne isplaćuje zarade radnicima - šta je poručila o problemu
30. 11. 2022. u 09:21

DOSTA SRBA ŽIVI TAMO: Prema istraživanjima, reč je o NAJNELjUBAZNIJEM gradu na svetu
30. 11. 2022. u 10:26

RUSKINjU PITALI KAKO JE U SRBIJI, A ONA SVE ŠOKIRALA ODGOVOROM: Komentari neprestano pljušte (VIDEO)
STRANCI koji ne poznaju najbolje geografiju Evrope često mešaju Srbiju i Sibir, pa u tu računicu ponekad dodaju i Siriju, a u prilog tome govore brojne situacije kada nas je neko upitao odakle smo i da li je tu mnogo hladno.
29. 01. 2023. u 17:33

KINESKI RECEPT ZA HLEB NA PARI: Brze i ukusne pogačice (VIDEO)
Recept za ukusne pogačice koji potiče iz Kine.
30. 01. 2023. u 20:19

JEZERO U SRBIJI KRIJE JEZIVU PRIČU: Legenda kruži - a OBLIK tera strah u kosti
ZANIMLjIVE, ali i jezive priče vezuju se za jezero Ćelije.
30. 01. 2023. u 12:48
Komentari (4)