NEMA VIŠE ŠVERCOVANJA U JAVNOM PREVOZU: Pronađen način kako da se stane na put onima koji neće da plate kartu
U BEOGRADU gradski prevoz koristi oko 800.000 putnika, a mesečno se proda tek oko 120.000 karata. Direktor novoformiranog Javnog komunalnog preduzeća naplate prevozne usluge Slaven Andrić, za početak najavljuje dobru vest - karte neće poskupeti narednih godinu dana.
Očekuje da će se i pored dosadašnje kulture neplaćanja karata, uz podizanje kvaliteta usluge i sistema kontrole ulazaka na prednja vrata vozila povećati prodaja karata.
- Karta sigurno neće poskupeti u narednih godinu dana, tako da građani ne treba da brinu da će biti poskupljenja - potvrdio je gostujući u Beogradskoj hronici RTS Slaven Andrić.
Ističe da će se novoformirano Javno komunalno preduzeće naplate prevozne usluge baviti pre svega naplatom, logistikom i rukovođenjem javnog prevoza putnika u Beogradu.
- Ustanovili smo da možemo u frekventnim intervalima, kada građani putuju na posao i vraćaju se, da smanjimo gužve. Ako redukujemo red vožnje, da vikendom smanjimo broj polazaka i nauštrb toga povećamo broj polazaka u frekventnim intervalima, možda ćemo uspeti da smanjimo gužve i da obezbedimo da građani mogu da ulaze na prednja vrata - navodi Andrić.
Smatra da će se na taj način povećati i kontrola i naplata gradskog prevoza.
Kada je reč o neophodnom broju vozila javnog prevoza, Andrić objašnjava da postoje linije koje nisu toliko opterećene i da bi s tih linija trebalo prebaciti autobuse na one koje su više opterećene.
Dodaje da će biti i novih autobusa koji će takođe saobraćati na opterećenim linijama.
Kako naterati putnike da kupe kartu
Andrić najavljuje da će kontrolori u narednom periodu pokušati da objasne putnicima zašto je dobro da kupe kartu.
- Kontrolori će možda narednih par meseci, možda čak i godinu dana da rade na svesti i da pokušaju da objasne da je dobro da se kupuju karte iz razloga što će sav novac od kupljenih karata ići direktno u budžet Grada, a ne u privatne firme - naveo je on.
Veruje da će i pored toga što u Beogradu postoji kultura neplaćanja karata uz navedene mere, podizanje kvaliteta usluge i sistema kontrole ulazaka na prednja vrata vozila povećati prodaju karata.
- Da li će biti kondukteri ili kontrolori, oni će imati istu funkciju, da putnici ne mogu ući na prednja vrata ako nemaju kupljenu kartu - precizirao je Andrić.
Ukazuje i da je reč o preduzeću u fazi osnivanja i da očekuje da će punu funkciju moći da postigne tek od Nove godine.
- Ovim problemom se niko nije bavio decenijama, tako da ne možemo preko noći da rešimo problem javnog prevoza u Beogradu - zaključio je Andrić.
BONUS - NAJAKTUELNIJI VIDEO SNIMCI
(Informer)
"VI STE ODGOVORNI ZA SMRT RAISIJA" Stejt department o padu helikoptera: Nećemo da se izvinjavamo
IRANSKA vlada je odgovorna za odluku da upravlja helikopterom starim 45 godina u, kako je opisano, lošim vremenskim uslovima, a ne bilo koji drugi akter, rekao je portparol američkog Stejt departmenta Metju Miler tokom brifinga.
20. 05. 2024. u 20:38
KAKO UKRAJINSKA VOJSKA UBIJA CIVILE? Američki medij izneo zastrašujuća saznanja
UKRAJINSKA vojska zloupotrebljava alkohol i drogu i pod njihovim uticajem ubija civile, piše američki medij Dejli bist, prenosi RIA Novosti.
20. 05. 2024. u 19:17
KO JE CRVENI KOMANDANT? Jedini Srbin general Crvene armije - Lenjin mu bio zahvalan, stradao od Staljinove ruke (FOTO)
ISTORIJA Sovjetskog Saveza, svetske supersile 20. veka, upamtila je brojne heroje, borce, oficire koji su svojim junaštvom i rezultatima zadivili svet. U periodu kada se SSSR tek stvarao i uzdizao, značajan pomena bio je i doprinos jednog Srbina, Danila Srdića (1896-1937), prvog i jedinog Srbina koji je bio general Crvene armije. Ovo je njegova priča.
20. 05. 2024. u 11:53
Komentari (16)