PRIORITE POBOLJŠANJE ŽIVOTA BEOGRAĐANA: Aleksandar Šapić rezimirao prvih sto dana na čelu glavnog grada

Š. Marović

03. 10. 2022. u 07:00

GRAĐANI će vrlo brzo osetiti benefite tri ključne odluke koje smo doneli na poslednjoj sednici a to su uređenje Savskog priobalja, osnivanje nove službe javnog reda kao i novčana pomoć roditeljima putem vaučera.

ПРИОРИТЕ ПОБОЉШАЊЕ ЖИВОТА БЕОГРАЂАНА:  Александар Шапић резимирао првих сто дана на челу главног града

Foto Ž. Knežević

Ovo je jučerašnji rezime gradonačelnika Aleksandra Šapića, čija je gradska uprava obeležila prvih 100 dana na čelu prestonice. On je istakao da je za nešto više od tri meseca urađeno mnogo, s obzirom na okolnosti i situaciju koja je u svetu i više nego teška.

- Ujedinjenjem komunalne milicije, inspekcijskih službi i novog komunikacionog centra pravimo novu službu javnog reda koja će od Beograda učiniti da postane jedan od najbezbednijih i najzaslužnijih gradova u Evropi - kaže on.

- Dobićemo na desetine stanica i punktova te službe, njihovi službenici će se zvati "beli" i biće po ceo dan na ulicama. Protiv ovakvih odluka samo su oni kojima smeta što je Grad odlučio da se uvede red. Zašto ste protiv toga da vozači autobusa budu srce sistema i da ne smemo da dozvolimo da ih nema dovoljno.

Kako je rekao, razlog njegovog dolaska na čelo Grada je unapređenje onog što nije bilo dobro, ali i prilika da se nastavi sa onim što je davalo rezultate.

- Došli smo da ljudima pokažemo da smo spremni da se promenimo, da poboljšamo javni prevoz, sve gradske službe i da učinimo grad boljim, bezbednijim i lepšim mestom za život - kaže Šapić.

- Građani će biti zadovoljniji prevozom, pa će početi u većoj meri da ga plaćaju. Uvećšemo besplatne vaučere, možda sutra besplatne udžbenike, besplatne vrtićeili podizanje plata vaspitačicama, umesto što sada četvrtina budžeta ide na subvencije GSP.

Aleksandar Šapić, Foto Tanjug

Neizostavna tema gotovo svakog izlaganja je i gradsko saobraćajno preduzeće koje već godinama predstavlja najvećeg gubitaša. Šapić je istakao da je javni prevoz rak-rana Beograda i da želi da uđe u rešavanje krucijalnih problema, ocenivši da će sami građani početi da redovnije plaćaju karte kad vide da je on poboljšan.

- Neće više biti "Mikijevog zabavnika" na ulicama, već jednoobrazni autobusi kao što je u svakom gradu Evrope, crvene boje kako je ranije odlučila gradska skupština - decidno tvrdi.

- Biće čistiji, pokušaćemo da bude frekventniji. Vrlo brzo ćemo imati 100 novih autobusa na gas. Tako će građani polako početi da plaćaju u većem obimu karte, a dobijen novac ulagaće se tamo gde je najpotrebnije. Možda u ovome neću uspeti, ali nemam pravo da ne pokušam. Jer, kada skoro četvrtina budžeta odlazi negde umesto da ta sredstva iskoristite za vrtiće, škole, dizanje plata, unapređene nekih drugih usluga, onda nemam pravo da ne pokušam.

ZAŠTO NAM VOZAČI ODLAZE

PRVI čovek prestonice istakao je da vozačima nije bilo dobro u GSP.

- Sa platom za koju radi vozač ne može da ostane u zemlji - ističe on. - I to je jedini čovek u GSP za kojeg znamo da radi osam sati, za one druge ne kažem da ne rade, ali njegova pozicija se ne dovodi u pitanje. Skupština grada odlučila da formira preduzeće koje će naplaćivati karte, a da se raskine sa "Kentkartom".

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (2)

DIRLJIVA PRIČA VUKA BOJOVIĆA: Stari Beograđanin je ušao u kancelariju i dao mi najdragoceniji poklon - bio sam GANUT, to je NAJVEĆE PRIZNANJE